Prosím o radu a pomoc...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
O té trojce jsem se snažil napsat všechny mě známé skutečnosti. Otázka stojí spíš takto: kolik jsi ochotný investovat, aby z toho bylo auto? Já jsem s ní byl velmi spokojený, nikdy se nic nevysypalo a vždycky jsem spolehlivě nastartoval i zabrzdil. Příjemně mne překvapil souběh ukončení životnosti podskupin. Prostě to umřelo všechno zaráz
Chápu to správně, že tvoje předchozí T613 je ta, co jsi ji po dílech rozprodával v annonci? . Stále máš možnost nákupu od majitele za rozumnější cenu. Jak jsem psal, ještě jsme se nedohodli co za to a dokud jsem v TP jako "vlastník vozidla" uveden já, jsem taky jedinný kdo může vozidlo odhlásit na nového majitele (plnou moc jsem nikomu nedával).
Ještě jednou... Aby bylo možné vozidlo bezpečně (mimochodem, toto je odvozeno od "bez péče", což je případě T613 roztomilý eufemismus ) dále provozovat (a s ohledem na jízdní komfort) je nutné investovat do výměny těchto části:
- kotouče a brzdové destičky na všech kolech
- pneumatiky (dal bych k tomu nové MP7 )
- čelní sklo a guma kolem něj
- nápravnice
- repas předních tlumičů, nové zadní tlumiče
- výfuk
- ošetření dutin antikorozním přípravkem
- výměna stahování okna dveří řidiče
- výměna těšnící gumy dveří řidiče
- opravit (zavařit, vyměnit) střešní okno.
- oprava bufů
- přetěsnění motoru (mám AlFer válce na druhou stranu motoru )
Zkrátka všechny spotřební díly jsou "spotřebovány". Výhodou je poměrně zdravá kastle. Tvé pozornosti doporučuji tento text na fóru TKB:
http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... 802&t=4802
Jo, startér je tam z mojí chromky, ten si ještě vezmu a dám původní
Konečně ta otázka o ceně k něčemu byla, což?
Chápu to správně, že tvoje předchozí T613 je ta, co jsi ji po dílech rozprodával v annonci? . Stále máš možnost nákupu od majitele za rozumnější cenu. Jak jsem psal, ještě jsme se nedohodli co za to a dokud jsem v TP jako "vlastník vozidla" uveden já, jsem taky jedinný kdo může vozidlo odhlásit na nového majitele (plnou moc jsem nikomu nedával).
Ještě jednou... Aby bylo možné vozidlo bezpečně (mimochodem, toto je odvozeno od "bez péče", což je případě T613 roztomilý eufemismus ) dále provozovat (a s ohledem na jízdní komfort) je nutné investovat do výměny těchto části:
- kotouče a brzdové destičky na všech kolech
- pneumatiky (dal bych k tomu nové MP7 )
- čelní sklo a guma kolem něj
- nápravnice
- repas předních tlumičů, nové zadní tlumiče
- výfuk
- ošetření dutin antikorozním přípravkem
- výměna stahování okna dveří řidiče
- výměna těšnící gumy dveří řidiče
- opravit (zavařit, vyměnit) střešní okno.
- oprava bufů
- přetěsnění motoru (mám AlFer válce na druhou stranu motoru )
Zkrátka všechny spotřební díly jsou "spotřebovány". Výhodou je poměrně zdravá kastle. Tvé pozornosti doporučuji tento text na fóru TKB:
http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... 802&t=4802
Jo, startér je tam z mojí chromky, ten si ještě vezmu a dám původní
Konečně ta otázka o ceně k něčemu byla, což?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
No toš já so hánák jak poleno a z Prahe teda néso. Pozvánka bude tady: http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... 338&t=3338 ať tu neotravujeme s pragocentrismem...Jan Papírník napísal:Ty jsi taky z Prahy?? Nebo co? Já tu teda jen pracuji tak jsem tu přes týden.Takže Tatrováckou schůzi přivítám...Dejte vědět. Honza
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
No tak to by jsem ho pěkně nasr... Nemyslíš? Ale co pokud mě uděláš pěknou cenu tak jdu do toho...Jo tak teď po vypsání těch nedostatků jsem 100% přesvědčený že je to ona...Doufám že na toto fórum ten hoch...nechodí aby neviděl co se za jeho zády kuje za pikle...
Tak dej kdyžtak vědět...To by jsi dal i s těma karbecama???
Tak dej kdyžtak vědět...To by jsi dal i s těma karbecama???
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Prosím vás potřebuji vysvětlit toto:
Nakreslil jsem obrázek tak budu povídat k němu...
Rozumím tomu správně že při zapnutí spínače topení do první polohy se mi spojí kontakty 1a2 mezi sebou a ještě s bodem X ?
A při zapnutí spínače do druhé polohy se spojí kontakty 3a4 mezi sebou a X a kontakty 5a6 mezi sebou. Není to tak že bod X je i na druhé straně? Protože pokud by to tak bylo spojili by se při přepnutí do druhé polohy kontakty 3,4,5,6a X spolu...
Doufám že to chápu správně a spojí se mezi sebou jen 3,4 a X a kontakty 5,6 se spojí nezávisle na kontaktech 3,4,X....
You understand me???
Nakreslil jsem obrázek tak budu povídat k němu...
Rozumím tomu správně že při zapnutí spínače topení do první polohy se mi spojí kontakty 1a2 mezi sebou a ještě s bodem X ?
A při zapnutí spínače do druhé polohy se spojí kontakty 3a4 mezi sebou a X a kontakty 5a6 mezi sebou. Není to tak že bod X je i na druhé straně? Protože pokud by to tak bylo spojili by se při přepnutí do druhé polohy kontakty 3,4,5,6a X spolu...
Doufám že to chápu správně a spojí se mezi sebou jen 3,4 a X a kontakty 5,6 se spojí nezávisle na kontaktech 3,4,X....
You understand me???
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Řešíš-li topení BN4/I, asi nejužitečnější pro Tebe bude informace, že na 6+1 pólové svorkovnici připojíš trvalých +12V na svorku č. 2 (a na futrál topení kostru samozřejmě). Vyvedeš si dráty ze svorek 1, 3 a 4 této svorkovnice. Spojíš-li spolu 1 a 3, topení větrá (běží jen jeho ventilátor), připojíš-li k těmto dvěma i ten třetí drát (ze svorky 4), topení topí. Jak prosté, milý Watsone . Na 5ti pólové svorkovnici připojíš na svorku 1 a 5 pulzační palivové čerpadlo. To je vše, co Ti stačí ke štěstí.....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
ahoj honzo,
no abych koupil Tatru, kde budu muset generalkovat takovou hromadu veci, abych vyjel s klidem ze dojedu, tak to bych byl blazen.
Takovou blbost jsem udelal jednou a to s karkulkou, kterou jsem prodal po dvou tydnech a to dobre jsem si nechal, papiry, e1 motor a plyn na Nd.
Pokud chces jezdit, tak se podivej do annonce a priplat, vyplati se to.
no abych koupil Tatru, kde budu muset generalkovat takovou hromadu veci, abych vyjel s klidem ze dojedu, tak to bych byl blazen.
Takovou blbost jsem udelal jednou a to s karkulkou, kterou jsem prodal po dvou tydnech a to dobre jsem si nechal, papiry, e1 motor a plyn na Nd.
Pokud chces jezdit, tak se podivej do annonce a priplat, vyplati se to.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Koušáku, tohle srovnání (s Karkulkou) mě tedy hrubě uráží. Karkulka byl vrak od pohledu a když mi Havrla řekl, že ji někdo koupil a chce provozovat, označil jsem tě velmi nelichotovým slovem . Právě proto jsem si dal takovou práci s popisem závad, aby případný zájemce věděl co ho čeká. Ono totiž koupit něco za více peněz není samo o sobě výhra. Všechny uvedené součásti jsou totiž spotřební a dříve nebo později na ně dojde. Pokud jsou šikovné ruce a dost času, je lepší provést opravy ve vlastní režii a vědět na čem jsem, než nevěřícně vrtět hlavou při konfrontaci tvrzení prodávajícího se skutečností...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Ahoj, jo děkuji za typ. Mrknu tam. Víš jak to bylo, jel jsem se podívat a kastle vypadala fakt dost dobře...Motor neměl karburátory tak jsem se nemohl ani svézt a nemohl posoudit ten zbytek...Takže na první dojem by mě to auto ( prodejce ) dostali, ale po přečtení těchto pár rad od koupě za tyto peníze ustupuji...
A co ty jak ti to jezdí? Doufám že dobrý... A co ta tvoje...? T 613?
Kdyžtak napiš na mail : honzapapirnik@seznam.cz
Měj se ahoj
A co ty jak ti to jezdí? Doufám že dobrý... A co ta tvoje...? T 613?
Kdyžtak napiš na mail : honzapapirnik@seznam.cz
Měj se ahoj
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Uvidím jaká bude další domluva ať už s panem majitelem, nebo překupníkem....
S majitelem to vypadá s domluvou v pohodě, jen mám strach co bude dělat ten překupoš...
Jinak asi je pravda že je lepší si věci udělat sám, dnes v servisech nevíš co ti s autem vlastně dělali (nedělali..) po pár zkušenostech ( i vlastních) nerad dávám auta do opravy když až tehdy to nedokážu sám opravit...
Dneska na tobě chcou akorát vydělat a to je všechno!!!!
Dnes už se o českým člověku nedá říct : poctivý český ručičky, ale leda tak zlodějský ručičky, kterým se nechce dělat , ale jen vydělávat...Fuj úplně se za náš národ stydím!!!!!!! A to vše kvúli pár hňupům co chtějí jen vydělávat těžký prachy, ale ne prací ale podvodem a okrádáním nás... Kteří těmto věcem zcela nerozumíme... (bohužel tací lidé si toho jsou vědomi a zneužívají toho ) tak a dost, dneska jsem nějak v ráži...Asi po přečtení předchozích příspěvků ( které se točí kolem T613 kterou jsem mohl koupit - mluvím o tom překupníkovi, ne o majiteli) pochopíte...
S majitelem to vypadá s domluvou v pohodě, jen mám strach co bude dělat ten překupoš...
Jinak asi je pravda že je lepší si věci udělat sám, dnes v servisech nevíš co ti s autem vlastně dělali (nedělali..) po pár zkušenostech ( i vlastních) nerad dávám auta do opravy když až tehdy to nedokážu sám opravit...
Dneska na tobě chcou akorát vydělat a to je všechno!!!!
Dnes už se o českým člověku nedá říct : poctivý český ručičky, ale leda tak zlodějský ručičky, kterým se nechce dělat , ale jen vydělávat...Fuj úplně se za náš národ stydím!!!!!!! A to vše kvúli pár hňupům co chtějí jen vydělávat těžký prachy, ale ne prací ale podvodem a okrádáním nás... Kteří těmto věcem zcela nerozumíme... (bohužel tací lidé si toho jsou vědomi a zneužívají toho ) tak a dost, dneska jsem nějak v ráži...Asi po přečtení předchozích příspěvků ( které se točí kolem T613 kterou jsem mohl koupit - mluvím o tom překupníkovi, ne o majiteli) pochopíte...
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
No prvotni zaměr byl, provozovat přes zimu a potom do hutí. Po přivezení vystřízlivění, následná demontáž toho co mělo smysl a odvoz auta na východ, odkoupil René na tunning a ja jsem byl štasten že jsem se ji zbavil.
Honzo, udělal jsem na ni po dlouhe době údržbu, karburátory, výměna hadiček kolem motoru, nove svice Pal l 14, nove kabely T 154G, novy akumulator, novy alternator, funkcni starter, oprava ostrikovace, vymena svic v buficich, elektrony 15" a nove pneu vpredu 205/60 a vzadu 225/60.
Jezdi krasne...
Honzo, udělal jsem na ni po dlouhe době údržbu, karburátory, výměna hadiček kolem motoru, nove svice Pal l 14, nove kabely T 154G, novy akumulator, novy alternator, funkcni starter, oprava ostrikovace, vymena svic v buficich, elektrony 15" a nove pneu vpredu 205/60 a vzadu 225/60.
Jezdi krasne...
Tak to tedy zapomeň na 20 let starý socialistický výrobek. Protože údržbu a servis bude chtít každá, kterou koupíš. A raději si kup nové auto. Pokud chceš jezdit s T613, budeš se jí muset věnovat. To auto má tolik součástí, které se mohou opotřebit nebo pokazit, že koupit nějakou, která je má všechny vyměněny za nové je utopie.Jinak asi je pravda že je lepší si věci udělat sám, dnes v servisech nevíš co ti s autem vlastně dělali (nedělali..) po pár zkušenostech ( i vlastních) nerad dávám auta do opravy když až tehdy to nedokážu sám opravit...
To máš za to, že se identifikuješ s nějakým národem. Kdybys ale rezignoval na národ, pak by nešlo mít hrdost na "národní značku" Tatra. To jsou dilemata, co? Vůbec Ti to nezávidím.Jan Papírník napísal:Dnes už se o českým člověku nedá říct : poctivý český ručičky, ale leda tak zlodějský ručičky, kterým se nechce dělat , ale jen vydělávat...Fuj úplně se za náš národ stydím!!!!!!!
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Ambiciózní tajemníček napísal:Tak to tedy zapomeň na 20 let starý socialistický výrobek. Protože údržbu a servis bude chtít každá, kterou koupíš. A raději si kup nové auto. Pokud chceš jezdit s T613, budeš se jí muset věnovat. To auto má tolik součástí, které se mohou opotřebit nebo pokazit, že koupit nějakou, která je má všechny vyměněny za nové je utopie.Jinak asi je pravda že je lepší si věci udělat sám, dnes v servisech nevíš co ti s autem vlastně dělali (nedělali..) po pár zkušenostech ( i vlastních) nerad dávám auta do opravy když až tehdy to nedokážu sám opravit...
To máš za to, že se identifikuješ s nějakým národem. Kdybys ale rezignoval na národ, pak by nešlo mít hrdost na "národní značku" Tatra. To jsou dilemata, co? Vůbec Ti to nezávidím.Jan Papírník napísal:Dnes už se o českým člověku nedá říct : poctivý český ručičky, ale leda tak zlodějský ručičky, kterým se nechce dělat , ale jen vydělávat...Fuj úplně se za náš národ stydím!!!!!!!
Myslím že jsi se asi moc nesoustředil při čtení tohoto textu....Protože jak by jsi se dočetl jsem nasr...na dnešní podobu státu, na to jak to u nás funguje teď... Značka Tatra s tím nemá nic společného!!!To tě ujištˇuji ikdyž při renovaci mé T603 vidím tolika nedostatků že mě občas napadne že to někdo pěkně odflákl...nedomyslel - myslím tím karosérii, která má tolika míst kde se drží voda... Přitom stačilo pár drobností jak toto odstranit, ale to nebudu rozpytvávat... A navíc jsem si tím asi jen poštval proti sobě pár Tatrováků, ikdyž jsem jedním z nich...
Jo a já nejsem ten pepík co si chce koupit T613 v perfektním stavu a vozit si jen prdel..., jen si chci koupit něco co mi poslouží s čím se budu vozit a občas na ni něco seřídím a drobnýho opravým, ale ne koupit nějakou vizuálně v perfektním stavu za x peněz a pak zjistit že vše ostatní špatně....Takové veteránysti moc neuznávám co koupí auto v perfektním stavu a jen jezdí a chlubí se...Uznávám člověka, který se aspoň s části podílel na tom aby toto jeho auto bylo takový jaký je...
Honza
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Omluva se přjímá.Ambiciózní tajemníček napísal:OK, omlouvám se, že jsem Tě hodil do jednoho pytle s místními fangličkáři, kteří tvrdí, že Tatra je jejich (Česká/Slovenská) značka.
To s koupí nového auta byla prostě dobře míněná rada. Když koupíš libovolnou T613 s tím, že bude jezdit bez nějakých oprav, budeš určitě zklamaný.
Já vím ,ale já nové auto nechci mám na běžné jezdění Rovera. Ale chtěl by jsem Tatru na to lepší svezení- občasný. A na to že budu na tej tatře něco dělat se těším, jen bych nerad dělal nějaké zásadní opravy např. motoru. Protože jsem jej jen 1x vyndával a stačilo mi jen to a ještě jej rozdělávat...( nějak drasticky...)to ne... A navíc se ho bojím...Motor na 603 jsem si dělal sám, nekdy sem dám fotky...A ten je dost jednoduchej, ale T613 motoru se bojím...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Musím si taky někdy udělat čas a navštívit tě a mrknout na ni.Ozvu seti jak mi vyjde nějaký volný den. Ahoj a díkkoušák napísal:No prvotni zaměr byl, provozovat přes zimu a potom do hutí. Po přivezení vystřízlivění, následná demontáž toho co mělo smysl a odvoz auta na východ, odkoupil René na tunning a ja jsem byl štasten že jsem se ji zbavil.
Honzo, udělal jsem na ni po dlouhe době údržbu, karburátory, výměna hadiček kolem motoru, nove svice Pal l 14, nove kabely T 154G, novy akumulator, novy alternator, funkcni starter, oprava ostrikovace, vymena svic v buficich, elektrony 15" a nove pneu vpredu 205/60 a vzadu 225/60.
Jezdi krasne...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných