Palivove cerpadlo na bufik , T613-3 a T613-4
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Palivove cerpadlo na bufik , T613-3 a T613-4
Zhanam "novsi" typ palivoveho cerpadla na T613-3, resp. T613-4, najlepsie nove, nema niekto ?
Naposledy upravil/-a etienne v 26 Sep 2006, 14:08, upravené celkom 1 krát.
Určitě se dá koupit náhrada - nové u Eberspaecheru jako čerpadlo pro benzínový Airtronic B4.
Mimochodem: http://www.winterstory.cz/pdf/Eberspacher_broz_CZ.pd
Mimochodem: http://www.winterstory.cz/pdf/Eberspacher_broz_CZ.pd
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Airtronic B4 vypadá už trochu jinak:
http://www.eberspaecher.com/servlet/PB/ ... index.html
Seš si opravdu jistý, že používá stejné čerpadlo?
http://www.eberspaecher.com/servlet/PB/ ... index.html
Seš si opravdu jistý, že používá stejné čerpadlo?
Pelivové čerpadlo t613-3, 4
Mal by som mať.
Zavolaj po 16.00 hod na 0907 46 46 00 Juhás František, Ďurkov, okr. Košice
Zavolaj po 16.00 hod na 0907 46 46 00 Juhás František, Ďurkov, okr. Košice
Jistý si nejsem, ale nevidím důvod, proč by čerpadlo od Airtronicu B4 nemělo fungovat proto, že k tomu udělali jiný design obalu. Myslím, že princip dávkování paliva zdvihem membrány čerpadla je použit i tady a pro 4kW topení ta dávka bude zhruba stejná, fyziku ještě nikdo neinovoval.Luboš napísal:Airtronic B4 vypadá už trochu jinak:
http://www.eberspaecher.com/servlet/PB/ ... index.html
Seš si opravdu jistý, že používá stejné čerpadlo?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Vzhled topení nemá s použitým čerpadlem nic společného Luboši, u Airtroniců se opravdu používá systém dodávky paliva s pulzačním čerpadlem (akorát ho nespíná přerušovač v motorku, ale řídící jednotka topení) a i "spaecherovské" čerpadlo má samozřejmě na sobě regulaci zdvihu kotvy, tedy množství paliva. A hodnota 0,63 l/hod s ním jde bezproblému zajistit, seřizují se při jm. 12V na 0,58 až 0,72 l/hod.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných