Palivove cerpadlo na bufik , T613-3 a T613-4

Čo jednému chýba, iný môže mať...
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Palivove cerpadlo na bufik , T613-3 a T613-4

Príspevok od užívateľa etienne » 26 Sep 2006, 13:14

Zhanam "novsi" typ palivoveho cerpadla na T613-3, resp. T613-4, najlepsie nove, nema niekto ?
Naposledy upravil/-a etienne v 26 Sep 2006, 14:08, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Sep 2006, 13:55

Jaký novější? Mechanická čerpadla jsou od počátku až do konce výroby stejná...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 26 Sep 2006, 13:57

Ehm sprosty som ospravedlnujem sa som nenapisal ze cerpadlo na bufik :oops: - uz som opravil ten prvy prispevok.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Sep 2006, 20:50

Takže to malé Ateso 443 755 521 200?

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 26 Sep 2006, 20:58

Myslím v SOS ho majú...ale je docela drahé...ak by niekto mal dve tak tiež by som jedno do zálohy zobral... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 26 Sep 2006, 20:59

a nemusí byt ani nové, stačí zánovné....

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 27 Sep 2006, 09:59

To nikto nic take nema :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Sep 2006, 11:37

Jedno bych možná našel, ale po mnoha letech služby pod autem bude podle toho vypadat...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 27 Sep 2006, 14:17

Určitě se dá koupit náhrada - nové u Eberspaecheru jako čerpadlo pro benzínový Airtronic B4.

Mimochodem: http://www.winterstory.cz/pdf/Eberspacher_broz_CZ.pd

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Sep 2006, 14:48

Airtronic B4 vypadá už trochu jinak:

http://www.eberspaecher.com/servlet/PB/ ... index.html

Seš si opravdu jistý, že používá stejné čerpadlo?

juhas fero

Pelivové čerpadlo t613-3, 4

Príspevok od užívateľa juhas fero » 02 Nov 2006, 11:42

Mal by som mať.

Zavolaj po 16.00 hod na 0907 46 46 00 Juhás František, Ďurkov, okr. Košice

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 02 Nov 2006, 12:43

Luboš napísal:Airtronic B4 vypadá už trochu jinak:

http://www.eberspaecher.com/servlet/PB/ ... index.html

Seš si opravdu jistý, že používá stejné čerpadlo?
Jistý si nejsem, ale nevidím důvod, proč by čerpadlo od Airtronicu B4 nemělo fungovat proto, že k tomu udělali jiný design obalu. Myslím, že princip dávkování paliva zdvihem membrány čerpadla je použit i tady a pro 4kW topení ta dávka bude zhruba stejná, fyziku ještě nikdo neinovoval.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Nov 2006, 18:13

To si mohu myslet taky, ale nikde jsem se to zatím nedočetl...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 02 Nov 2006, 21:10

Vzhled topení nemá s použitým čerpadlem nic společného Luboši, u Airtroniců se opravdu používá systém dodávky paliva s pulzačním čerpadlem (akorát ho nespíná přerušovač v motorku, ale řídící jednotka topení) a i "spaecherovské" čerpadlo má samozřejmě na sobě regulaci zdvihu kotvy, tedy množství paliva. A hodnota 0,63 l/hod s ním jde bezproblému zajistit, seřizují se při jm. 12V na 0,58 až 0,72 l/hod.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných