Zháňam Vypínač na Zapnutie Bufíka
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
- Kontaktovať užívateľa:
Zháňam Vypínač na Zapnutie Bufíka
Pomôže mi prosím Vas niekto? Zháňam vypínač na zapínanie bufíka BN4/1 originál z T613 a poprípade tu prírubu na bufík vnútorný z jednej aj druhej strany prosím ponúknite. A poradí mi niekto,ako mám napojiť bufík mimo auto,aby som ho vyskúšal? DAKUJEM
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Jen ten samotný tahový vypínač, čo je umístěn za páčkami?
Pokud ten bufík není nijak upravený, tak bych to zapojil přesně podle schématu el. instalace, mělo by se vyskytovat i někde na mých stránkách http://t613.wz.cz/dokumentace.html . Je nutné zapojit i čerpadlo a za něj zařadit ten tlumič pulzů.
Pokud ten bufík není nijak upravený, tak bych to zapojil přesně podle schématu el. instalace, mělo by se vyskytovat i někde na mých stránkách http://t613.wz.cz/dokumentace.html . Je nutné zapojit i čerpadlo a za něj zařadit ten tlumič pulzů.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
- Kontaktovať užívateľa:
ano
Ano iba ten ťahový vypínač. Ozaj mam aj palivove čerpadlo ale čo je ten tlmič pulzov?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mimochodem v T613 je originální jen a pouze BN4 (ať již AB nebo Eberspächer), novější BN4/I se dávalo až od trojek výše. Je potřeba si tedy ujasnit, o kterém provedení se vlastně bavíme. I ty vypínače jsou různé, pro BN4 kovové, pro BN4/I hnědé plastové, jestli se nepletu, přece jen to nerozebírám každý den...
Ten tlumič pulzů je ten malý černý nesmysl, který se vkládá mezi bufík bn4/I a čerpadlo a zajišťuje rovnoměrnější přísun paliva.
BN4 je při zkoušce možné krmit i samospádem bez podávacího čerpadla, správný přísun paliva si reguluje to druhé čerpadlo, které je součástí bufíku.
Ten tlumič pulzů je ten malý černý nesmysl, který se vkládá mezi bufík bn4/I a čerpadlo a zajišťuje rovnoměrnější přísun paliva.
BN4 je při zkoušce možné krmit i samospádem bez podávacího čerpadla, správný přísun paliva si reguluje to druhé čerpadlo, které je součástí bufíku.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Zrovna jsem řešil ten samý problém. Pokud budeš chtít předám ti schéma jak jsem já nahradil tan můj starý vypínač za úplně jiný. Pokud jsi to nikde nesehnal tak mi napiš na Mail a já ti pošlu schéma.Ronald Bergmann napísal:Tak mi prosím aspon poradte aký vypínač tam mám dať aj z nejakého iného auta dakujem
Ahoj honza - E-mail: honzapapirnik@seznam.cz
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní