Predám nové ND na T 613

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
joseph
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava-Praha
Kontaktovať užívateľa:

Predám nové ND na T 613

Príspevok od užívateľa joseph » 18 Mar 2006, 18:52

Mám ešte zopár nových ND na T 613 ak by mal niekto záujem.
Prílohy
P1010049.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Mar 2006, 19:11

Zájem by byl, hlavně o ty rámečky, ale na Slovensko bych se pro ně hnal nerad. Kolik za ně?

bruno

Príspevok od užívateľa bruno » 19 Mar 2006, 16:06

koukám, že tady je palivová pumpa.. nevíte někdo kde se dají sehnat nové membrány? dík

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Mar 2006, 16:10

V Brně třeba v SOS...

Ruda Reinthaler

Príspevok od užívateľa Ruda Reinthaler » 19 Mar 2006, 21:48

Dipra Praha , družstvo invalidů výrobní družstvo
Radlická 50 150 00 Praha 5
tel. +420 234 092 114 , 129, 137
udělají ckoliv, těsnění, membrány atd.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 20 Mar 2006, 17:28

Měl bych zájem o ten brzdič. Na obrázku ale není nový, ten vypadá jinak.
Kolik za něj chceš? Je to na PZ kolo a na AB Jablonec (ne Girling)? Obsahuje i všechny "nové" destičky? Kde bych to mohl vyzvednout (Slovensko v podstatě nevadí ;-) )?

Díky za odpovědi!

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 20 Mar 2006, 17:36

Ten je asi na 603 agente.

Užívateľov profilový obrázok
joseph
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava-Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa joseph » 20 Mar 2006, 19:11

Neviem ako vyzera tvoj novy brzdič,tento môj je uplne nový aj so všetkými doštičkami

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 20 Mar 2006, 19:41

Ja říká Zdicho, tohle vypadá na LZ Dunlop na T2-603M69.

Užívateľov profilový obrázok
joseph
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava-Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa joseph » 20 Mar 2006, 21:51

Ano lavy zadny CS vyroby

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 21 Mar 2006, 00:12

Joseph: kolik chceš za to všechno najednou? (SS)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predám nové ND na T 613

Príspevok od užívateľa Luboš » 28 Mar 2006, 23:47

Díky za ty rámečky, dneska mi přišly. Tak konečně mám na obě chromky. :)

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 29 Mar 2006, 12:13

Díky za částečnou odpověď. V tomto případě neberu, potřebuju jenom uvedený "Jablonec" do páru. Na otázku: Můj nový vypadá skutečně jako nový - žádná špína, nic zašlého.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 30 Mar 2006, 18:22

Netušíte někdo, proč ty Dunlopy mají tak stupidní rozměr pístků? Jediné, co mě napadá je přepočtem z anglických měrných jednotek, ale proč to proboha nezaokrouhlili na nějaký rozumný, nejlépe normovaný rozměr?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Mar 2006, 18:56

A kolik vůbec mají?

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 30 Mar 2006, 20:12

Teď z hlavy fakt nevím, ale na konci byly setiny mm.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 30 Mar 2006, 20:54

Zdicho, to máš těžké, oni zase kroutí hlavou nad našimi mírami. Ale s Girlingem je sranda, třeba ty brzdy nakoupené pro T613, jejichž stupidní řešení ruční brzdy přetrvalo od dob T603 až do T613-4MiLongM97, protože takový "výkřik" techniky prostě stál Jabloneckým za to, 30 let ho vyrábět, tak tento systém od roku 1985 Girling zavrhl jako neperspektivní a dále neinovovatelný a začal pro obecné použití libovolnými výrobci automobilů produkovat plovoucí brzdové třmeny s jedním pracovním pístem velkého průměru, s mechanicky ovládanou čelisťovou ruční brzdou, vestavěnou mezi náboj kola brzdový kotouč. Samozřejmostí tohoto systému byla taktéž demontáž a výměna brzdového kotouče jeho prostým sejmutím volně z náboje, po vyšroubování jednoho šroubku M6 :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných