Replikové díly na Tatru
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
A to buď rád, že jsi nedopadl jako můj kamarád.Ten tam koupil i kolena.Vše musel předělat a upravit.Stálo ho to dost času,hodně peněz a nervů.
Když vše absolvoval a konečně vyjel pln radosti.Po pár kilometrech mu stuhnul úsměv na rtech.
Auto mělo zvuk jako svatební speciál. Za kterým se táhne halda plechovek.
Trochu se ve výfukách něco uvolnilo.
Tatravintage má osvědčené a kvalitní výfuky.Sám jsem jich montoval mnoho a vždy perfektní práce.
Když vše absolvoval a konečně vyjel pln radosti.Po pár kilometrech mu stuhnul úsměv na rtech.
Auto mělo zvuk jako svatební speciál. Za kterým se táhne halda plechovek.
Trochu se ve výfukách něco uvolnilo.
Tatravintage má osvědčené a kvalitní výfuky.Sám jsem jich montoval mnoho a vždy perfektní práce.
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Kdyby měl někdo zájem o precizní renovaci karburátorů na 613tku tak 1500,- Kč kus.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Pan Kratochvíl?
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Neznám,
takchle to dělá pan -
Václav Vašák
Gustavka 529
Mirošov 33843
takchle to dělá pan -
Václav Vašák
Gustavka 529
Mirošov 33843
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Díky za tip.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Ve vlakne Delky tesneni na T2-603 jsem popsal take jednu zkusenost s replikovym dilem. Bohuzel....... Ale inzenyr a profesor, ktery blbe zmeril original tesneni ramu dveri, je u mne fakt kus vola.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Udelam obrazky a soupnu to sem. Jeste jsem nevystydl...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Ahoj všem, tak se dávám obrázek kousku originálního původního těsnění a replikového - tedy kopie. Jednak původní je výrazně silnější a větší, ale také se koukněte na tvar delší chlopně nebo jak to nazvat. U původního těsnění je chlopeň silná a směrem ke špičce se ztenčuje jen pozvolna. U repliky těsnění je jasně vidět, že u hrany je síla dostatečná, ale pak směrem ke špičce je síla absolutně nedostatečná, takže při montáži se replika kroutí. Nevím, proč, když už si někdo dá práci s tím, aby udělal takovýto díl a pak nedodrží postup. Bohužel mnou koupený profil (zakoupený v Praze) je zcela shodný s profilem od jiného dodavatele, jelikož to leze z jednoho stroje.
Dodatečně se omlouvám za urážlivý výraz v předchozím příspěvku, ale bych do toho býval kopnul.
Takže abych dohnal nedostatečný rozměr, budu muset, stejně jako to bylo u původního těsnění, podkládat těsnění (předtím tam byl lisovaný papír, nyní budu dávat na zkoušku korek).
Dodatečně se omlouvám za urážlivý výraz v předchozím příspěvku, ale bych do toho býval kopnul.
Takže abych dohnal nedostatečný rozměr, budu muset, stejně jako to bylo u původního těsnění, podkládat těsnění (předtím tam byl lisovaný papír, nyní budu dávat na zkoušku korek).
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Netušim, kde je todle zakoupeno, ale Tatravintage a dokonce ani Šilhán takový shit neprodává.
Každopádně s výrobou se nikdo nezabývá. Najdou originálu trochu podobný nesmysl a už je zde výrobek na Tatru za x krát tolik
Vyhoď to a kup lepší.
Todle nepodkládej, stejně to nebude těsnit a až se rozjedeš na sto, budeš mít v autě jako ve Větrném Jeníkově.
Reduktorový starter - zní to lákavě !!!
konzultoval jsem s odborníkem je to ve své podstatě stavebnice, kterou Vám výrobce dodá a dá se sestavit dle libosti. Cenu nebudu řešit, jestli pán vydělá, či nevydělá víc než je zdrávo je mi fuk,
ale ......
starter nemá futra, nýbrž slabá ložiska a celkově je slabučký jako vše nové a proto obzvlášť u T603 bych ho nedal. Když je teplá, musí se déle točit a to tento mrňous dlouho nedá. Utaví se díl, co drží uhlíky - je z plastu a pak začnou hučet ty malá ložiska, opře se rotor o stator a je po něm. Dlouho v nabídce není a už tu je na stole KO.
Proto radím opravovat originál, ten je mohutný a dimenzovaný na to co má dělat u mne je to do max 1500,- a to už musí být hodně blbej
Každopádně s výrobou se nikdo nezabývá. Najdou originálu trochu podobný nesmysl a už je zde výrobek na Tatru za x krát tolik
Vyhoď to a kup lepší.
Todle nepodkládej, stejně to nebude těsnit a až se rozjedeš na sto, budeš mít v autě jako ve Větrném Jeníkově.
Reduktorový starter - zní to lákavě !!!
konzultoval jsem s odborníkem je to ve své podstatě stavebnice, kterou Vám výrobce dodá a dá se sestavit dle libosti. Cenu nebudu řešit, jestli pán vydělá, či nevydělá víc než je zdrávo je mi fuk,
ale ......
starter nemá futra, nýbrž slabá ložiska a celkově je slabučký jako vše nové a proto obzvlášť u T603 bych ho nedal. Když je teplá, musí se déle točit a to tento mrňous dlouho nedá. Utaví se díl, co drží uhlíky - je z plastu a pak začnou hučet ty malá ložiska, opře se rotor o stator a je po něm. Dlouho v nabídce není a už tu je na stole KO.
Proto radím opravovat originál, ten je mohutný a dimenzovaný na to co má dělat u mne je to do max 1500,- a to už musí být hodně blbej
- sqad
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 16:42
- Tatry, ktoré vlastním: T603 r.v. 75
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Jednoho času som tiež zvažoval výhody reduktorového štartéra do T603, ale toto video ma presvedčilo, že žiadna moderná zubná vŕtačka do T603 nepatrí
https://www.youtube.com/watch?v=EPvNFLdXqYQ
Nielen zvuk motora, ale aj zvuk štartéra v T603 je perfektný....
https://www.youtube.com/watch?v=EPvNFLdXqYQ
Nielen zvuk motora, ale aj zvuk štartéra v T603 je perfektný....
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Hnus. Máš recht! To se nedá poslouchat.Radši byct to roztlačil
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
No tak je vhodné si při náhradách startéru uvědomit, že reduktorová verze z Magnetu vznikla v době a hlavně pro! motory T613 se vstřikováním, které při normálním používání netrpí 50let starými nerctnostmi typu přechlastávání, potřebě dvě minuty je startovat, a podobně. A svůj účel plní dokonale. Navíc co si pamatuju když jsme měli T603 doma (jen 27 let ) , zřejmě jsme měli nějaký vesmírný a zaručeně nerenovovaný kus, neb i když stála venku v zimě v létě, tahala karavan či se s ní poskakovalo po městě, stzart motoru trval u studené asi půl vteřiny - člověk nestačil dát prsty z klíčku a už ječela, u teplé tipuju tak 2-3 vteřiny max. Čili i zde si dokážu přínos reduktorového startéru představit. Ale pokud někdo točí půl minuty, chápu že se startér taví a okolí zírá, co to v té "limuzíně" půl minuty chrčí a ječí
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
U studený je to normální, ale u teplý to není technicky proveditelný.Po zastavení se veškeré teplo vrhne nahřívat sání a vyvaří vše, včetně skleničky.Videl jsem mnoho rúznejch zlepšováků s malím účinkem.Takže to chce dobré baterky,plyn na podlahu a točit a točit no a to reduktor dlouho nedá.
Leda že by sem někdo napsal nějaký zlepšovák, co by opravdu fungoval.Krom toho to po jízdě postříkat sněhovim hasičákem
Leda že by sem někdo napsal nějaký zlepšovák, co by opravdu fungoval.Krom toho to po jízdě postříkat sněhovim hasičákem
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21 Feb 2014, 16:33
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 r.v. 1971 (+/-, ale v interiéru spíš +/+ let)
- Bydlisko: Stredocesko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Replikové díly na Tatru
Ahoj, omlouvam se ze pisu pozdeji. To tesneni ramu dveri, o nemz jsem psal vyse, bylo zakoupeno v Praze v prodejne Pragos. Tesneni jsem na zkusmo podlozil korkem a na ramu to tesni nako dive, pri jizde nesvisti ale delsi chlopen nedolehne k plose ramu a vypada to hnusne. Takze tesneni ramu dveri na Tatru 603 nekupovat v Pragosu, neodpovida kvalitativne ani rozmerove potrebam ani vlastnimu popisu prodejce Pragos. Bohuzel jsem tesneni nastrihal, je tedy nevratitelne a nereklamovatelne. Docela blba zkusenost. Pekna tesneni na kde co, maji jak pan Silhan z Kobylnice, tak pan Svoboda z Pardubic a na Slovensku mam kontakt tesnenia@gmail.com (tel. 0917240680) a samozrejme Tatravintage.
Takze Pragos uz ne e.
At se na mne nezlobi, ale beru to od nich jako podraz.
Takze Pragos uz ne e.
At se na mne nezlobi, ale beru to od nich jako podraz.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných