Pokec nejen o Tatrách.

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
Užívateľov profilový obrázok
Lukas Giza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
Bydlisko: Liberec-CZ
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa Lukas Giza » 12 Jún 2009, 12:30

Tak když ne pokec jenom o tatrách, tak se vás chci zeptat, jestli se někomu doma neválejí doklady na Jawa 50-23- Mustang a jestli by se jich nechtěl zbavit? Měl bych zájem.. :wink: :wink: Děkuji

Užívateľov profilový obrázok
JiF
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 07 Mar 2006, 17:33
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A
Tatra 97
Bydlisko: Ceske Budejovice, CZ
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa JiF » 12 Jún 2009, 13:17

Dej si inzerat na www.i-veteran.cz, www.eurooldtimers.com a www.svetveteranu.cz.... tam spíš budou příznivci a majitelé toho ďábelského jednostopého Mustanga

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa D.A. » 12 Jún 2009, 14:51

Doporučuji pozornosti spíš inzertní tisk (a servery) Annonce, Avízo, Profit. Tam bude dle mého soudu procento vychcánků podstatně nižší a pravděpodobnost solidního obchodu naopak vyšší :wink: .

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa Eda » 25 Jún 2009, 21:45

moje škodná v revíru

:shock:


alles in ordnung :-)
1978
Prílohy
deluxe pussy magnet.jpg

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa D.A. » 25 Jún 2009, 22:11

Der Spiegel n.i.O. !!!!! :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 31 Júl 2009, 12:35

Jedna pěkná dobovka pro fandy cupé. Bohužel trošku hovoří v neprospěch "bájných" vozů z BAZky.
http://www.youtube.com/watch?v=cEQ-5xje-xw

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 31 Júl 2009, 12:47

Ale musím říct, že s Kvasiňákem jsme maximálně spokojeni.
Prílohy
P7263709.JPG
P7263676.JPG

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa ondrej » 31 Júl 2009, 21:13

Keď sa tu preberajú Škodovky, hlavne tie s motorom vzadu, prispejem nejakým názorom k tejto téme aj ja:
So Škodovkami som začínal môj motoristický život - prvé auto, ktoré som šoféroval, bola Š-1000MB, autoškolu som odjazdil na Š-105S, prvé auto mojich rodičov bola Š-100 a auto, na ktorom som najazdil asi najviac kilometrov bola Škoda 120LS ročník 1979, na ktorú dodnes nostalgicky spomínam...
Tieto Škodovky som vnímal od ich počiatkov - zavedenie tisícky, ktorá nahradila mne nie sympatickú Octaviu, predstavenie "nového" typu Š-100/110 vo vtedy ešte čiernobielom časopise Svět motorú, prvá prezentácia Škody 110R bielej farby v Bratislave na Kamennom námestí, dlhoočakávaná premiéra nového typu Š-742 v médiách, ako aj jedna z prvých Š-120L pieskovej farby prezentovaná v Bratislave, prvý prototyp Garde, na ktorý som náhodou natrafil v Bratislave ešte pred zahájením výroby tohoto typu (bol jasnožltý, mal vpredu LS-kové štvorsvetlo a v niektorých detailoch sa ešte líšil od neskorších sériových súrodencov), prvý model "M", ktorý som videl v Mladej Boleslavi na jeseň 1983, no a neskôr 130-ky, Rapidy a už veľmi nenápadne odprezentované modely 135 a 136 (aby nezatienili hviezdu nastupujúceho Favoritu), ktoré boli vyvrcholením dlhoročného vývoja vozidiel Škoda s motorom vzadu a dodnes predstavujú vo všetkých svojich vyhotoveniach veľmi zaujímavé vozy..
Favorit mi bol už zase od začiatku nesympatický a prvý prototyp bielej farby, ktorý som videl naživo - asi hodne jazdený, čo bolo na ňom poznať vizuálne, aj podľa strašného buchotu vymlátených tlmičov - vo mne zanechal veľmi rozpačitý dojem, ktorého som sa u tohoto typu nezbavil celkom ani dodnes..
Okrem toho som mal možnosť aj trocha nahliadnuť do menej známych a verejnosti neprezentovaných zákutí čs. automobilovej kuchyne - mal som možnosť si prehliadnuť napr. VW Jetta, dovezený ako "inšpiračnú a porovnávaciu vzorku" pre pripravovaný Favorit, presvedčiť sa o problémoch s výrobou Škoda Garde v Bratislave, ktorej najväčším problémom boli permanentné výpadky v dodávke rozličných dielov, takže v závode bolo často plno vozov čakajúcich na dokompletovanie, keď macošsky sa správajúci materský závod konečne dodá chýbajúce komponenty, zažil som skúšky prototypu Favoritu na Kopřivnickom polygóne, ako aj užasnuté pohľady skúšobných vodičov, keď prototypy MNA dokázali na „mise“ dosiahnuť vyššie hodnoty dostredivého zrýchlenia, ako vtedajšia boleslavská pýcha čs. automobilového priemyslu...
A ešte krátko ku kvalite vtedajších boleslavských vozov – Š-1000MB si krátko po zavedení výroby vyslúžila prezývku od prvých šťastných majiteľov „1000 Malých Bolestí“, čo ilustrovalo biednu kvalitu týchto vozov. Bola to škoda, myslím, že 1000-ky boli trocha nedocenené a sú stále nedocenené aj dnes. Ich pokrokové výrobné technológie – hlavne tlakové hliníkové odliatky skrine prevodovky a bloku motora – patrili v tej dobe k svetovej špičke. Slabá kvalita boleslavských vozov ich však sprevádzala dlhé roky a boli to vlastne autá „na dorobenie“. Pokiaľ však niekoho neodradili také závady, ako opakovane praskajúce plynové „lanká“ (ak neboli správne vyrobené, dokázali u nového vozu vydržať iba pár sto km), po niekoľko 10 tis. km. hučiace ložiská v prevodovke, vykazujúce značný pitting a vyžadujúce si náročnú opravu, demontáž motora nového vozu kvôli oleju unikajúcemu cez záslepku vačkového hriadeľa na strane zotrvačníka, pomerne častý únik prevodového oleja k zadným brzdám vinou nesprávnej montáže tesniaceho krúžku, alebo nedostatočné chladenie motora vinou zalomených hadíc k chladiču – a majiteľ tieto nepríjemnosti zavinené lajdáckosťou pri montáži nového vozu prekonal, získal vcelku spoľahlivé a podľa môjho názoru na tú dobu veľmi slušné auto.
Situácia s kvalitou Škodoviek sa začala postupne zlepšovať až u modernizovaných typov Favorit (iste si niektorí pamätajú na vtedajšiu reklamu Favoritu s množstvom malých zástaviek na karosérii, ktoré symbolizovali „1000 zlepšení“..) a výraznejšie až u Felicie. Aké dôvody k tomu viedli, je už myslím všeobecne známe..

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa Thomas » 31 Júl 2009, 21:41

:wink:
Prílohy
img447.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Nov 2009, 01:31

Toto mi práve prišlo na email...
Prepac ze ta rusim, znami ma tatru T613 a zhana vodnu pumpu stara mu dosluzila, tak si ma napadol ty, ty mas kontakty v tomto smere aj si zabhenuty, ci nahodou nevies kde by sa dala zohnat neaka alebo ci nemas nejaku ako nahradny diel na predaj?
Dakujem budem ti zaviazany.

oldjan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa oldjan » 24 Nov 2009, 07:18

Třeba má alternativní pohon LPG :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa vasa26 » 24 Nov 2009, 12:57

něco z údolí škodoviny :lol:

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 24 Nov 2009, 13:08

Pěkné, pěkné, hlavně ten Rapid :) . Zdá se mi to, nebo má jiné přední sedadla :o ?

Krpec
Diskutujúci
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 01 Okt 2009, 10:25
Bydlisko: Bratislava - okolie
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa Krpec » 25 Nov 2009, 17:53

Mojžo: Nečo podobné jak:
Nevedel by mi niekto poradiť jakú brzdovú kvapalinu do T-148? :lol: :lol:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Nov 2009, 00:27

PETR 613 napísal:Pěkné, pěkné, hlavně ten Rapid :) . Zdá se mi to, nebo má jiné přední sedadla :o ?
má jiné sedadla nějeké obrázky ještě najdu :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Nov 2009, 00:35

PETR 613- ondrej- specielně prototyp pro vás :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Nov 2009, 00:38

:D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa vasa26 » 27 Nov 2009, 00:40

za povšimnutí stojí přední mlhovky pro 613 :D

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 27 Nov 2009, 07:19

vasa26: díky za fotky, moc pěkné. Tohle jsem ještě neviděl, potěšilo to :wink: .
By mě zajímalo z kterého roku ty fotky jsou. Myslel jsem si že jednodílná maska se dávala až od modelového ročníku 89. Hodně zajímavé jsou ty nárazníky, hlavně ten přední. Ono to vypadá že lem předního blatníku není protažený až dolů, ale končí u hrany nárazníku.

kuba565
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 21 Feb 2009, 23:41
Tatry, ktoré vlastním: Nějaké to autíčko v garáži mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Pokec nejen o Tatrách.

Príspevok od užívateľa kuba565 » 27 Nov 2009, 20:30

Tak takto vypadá moje první autko po renovaci ŠKODA 110R..Ještě tady není uplně celé ale teď už čeká jen na technickou a pěkné počasí,aby mohla vyjet a brázdit naše silnice!!! :D :D :wink:
Prílohy
114.JPG
Š 110R
110.JPG
Š 110R

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných