Máte někdo soukromě velkou tatru?
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
tak to tě jenom ctí, že máš zájem i o ostatní produkci Tatry a ne jen o osobní vozy. Kdyby jsi se nacházel v okolií Ostravy,klidně bychom se mohli domluvit na návštěvě a seznámil bych tě s komentovanými vozy.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Ostravu nemám zrovna na rohem, ale občas tam mám taky cestu, tak uvidíme, třeba to někdy vyjde. Já se jinak zajímám i o jiné značky než jen o tatru, ale zatím vzhledem k prostorovým možnostem sbírám jenom osobáky.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
OT 64 je veterán jako každý jiný? To je krásná hláška, hned je mi jasné, proč se tolik spolků military-positiv lidí tak vehementně hlásilo ke vstupu do AVCC, jakmile tato oznámila, že umožní klubům školení a vydání oprávnění k testování historických vozidel....
Tedy namátkou bych se Ironclade optal v duchu kodexu FIVA:
Ad 1.2 : Vozidla by měla být z principu zachována a užívána ve stavu v jakém je dodal výrobce veřejnosti, včetně volitelného vybavení a příslušenství, které bylo výrobcem nabídnuto nebo prodáno v období normální životnosti vozidla.
OT 64 je běžný model silničního vozidla, dodávaný v obchodní síti veřejnosti? Rád bych to viděl doložené....
Tedy namátkou bych se Ironclade optal v duchu kodexu FIVA:
Ad 1.2 : Vozidla by měla být z principu zachována a užívána ve stavu v jakém je dodal výrobce veřejnosti, včetně volitelného vybavení a příslušenství, které bylo výrobcem nabídnuto nebo prodáno v období normální životnosti vozidla.
OT 64 je běžný model silničního vozidla, dodávaný v obchodní síti veřejnosti? Rád bych to viděl doložené....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Radku, to už si vykládáš trochu jednostranně po svém. Důležité je si ujasnit, zda SKOT je vůbec silniční vozidlo a zda je tedy vůbec možné ho podle technického kodexu FIVA posuzovat. Mnoho historických vozidel vůbec nebylo dodáváno v nějaké obchodní síti nějaké veřejnosti, výrobce si ho zhotovil třeba sám pro sebe nebo na zakázku pro jednoho nebo i více zákazníků a dále ho nikde nenabízel a přesto dnes není pochyb o tom, že to jsou historická vozidla dle kodexu FIVA.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
No Luboši, záměrně se táži právě až dle odstavce 1.2, na základě zde již uvedeného tvrzení:
"je to vozidlo které bylo schváleno pro silniční provoz. Jinak by armáda neměla na tom SPZ a nemohli by jezdit ven. Má to veškeré potřebné osvětlení (dokonce i spz) A krom toho jich je na spz v ČR hned několik."
váhám, zda se zde pod takto "pádnými" a nezpochybnitelnými důvody vůbec pouštět do dokázání, zda je či není OT64 silničním vozidlem.....
"je to vozidlo které bylo schváleno pro silniční provoz. Jinak by armáda neměla na tom SPZ a nemohli by jezdit ven. Má to veškeré potřebné osvětlení (dokonce i spz) A krom toho jich je na spz v ČR hned několik."
váhám, zda se zde pod takto "pádnými" a nezpochybnitelnými důvody vůbec pouštět do dokázání, zda je či není OT64 silničním vozidlem.....
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
jak tak koukám radku zřejmě jsi nikdy ot -64 neviděl. Když už vykládáš kodex po svém, nezapomeň že pravidla technické zpusobilosti a silniční zákon platí pro všechny vozidla jenž chtějí vyjet na silnici. Bez ohledu vlastníka !!! Tudiž i armáda můsí toto splňovat. A co se týká toho abych ti vysvětloval co a jak funguje je zbytečné ! Je evidentní že máš jen scela omezený rozhled v této oblasti a těžko ti budu vysvětlovat jak fungují vojenská historická vozidla a jaký mají význam pro historii. Jedno je ale jisté Tatra se vždy podílela a podílet bude na vývoji v této oblasti.
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
radku pro tebe objasním téma o kterém se diskutuje ! SKOT = Střední ¨Kolový Obrněný Transportér. Což v reále znamená že má kola a tudiž byl vyvinut pro jízdu převážně na komunikaci !!! Do terénu by bylo lepší zvolit BVP ( pasové )
Charakteristika : OT-64 je střední obojživelný kolový obrněný transportér s dobrou menévrovací schopností vhodný pro použití k přepravě po komunikacích
Účel : Transportér je možné využít pro pˇřepravu osob,různých nákladů a materiálů i po komunikacích i jako zakladního vozidla pro různé speciální nástavby.
čerpáno s pramene : TANKOVÁ A AUTOMOBILOVÁ TECHNIKA V ČESKÉ A SLOVENSKĚ ARMÁDĚ
sestaveno z archivních materiálů Našeho vojska.
Což si myslím že scela dostatečně dokazuje účel a použití vozidla. Pokud by se ti ale stále nezdálo že se nejedná o silniční vozidlo,nebo že nepřeváží osoby,jako kterykoli náklaď,mohl bys možna napsat jinou knihu s titulem : Vše co je větší než TATRA 613 není silniční vozidlo !!! Nebo Čemu byli dány kola nepatří na cestu ale ...........
Charakteristika : OT-64 je střední obojživelný kolový obrněný transportér s dobrou menévrovací schopností vhodný pro použití k přepravě po komunikacích
Účel : Transportér je možné využít pro pˇřepravu osob,různých nákladů a materiálů i po komunikacích i jako zakladního vozidla pro různé speciální nástavby.
čerpáno s pramene : TANKOVÁ A AUTOMOBILOVÁ TECHNIKA V ČESKÉ A SLOVENSKĚ ARMÁDĚ
sestaveno z archivních materiálů Našeho vojska.
Což si myslím že scela dostatečně dokazuje účel a použití vozidla. Pokud by se ti ale stále nezdálo že se nejedná o silniční vozidlo,nebo že nepřeváží osoby,jako kterykoli náklaď,mohl bys možna napsat jinou knihu s titulem : Vše co je větší než TATRA 613 není silniční vozidlo !!! Nebo Čemu byli dány kola nepatří na cestu ale ...........
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Díky za objasnění, které nic neobjasnilo, citace vojenské literatury není v tomto případě nijak směrodatná, a definici typu "když to má kola, JE to silniční vozidlo" se lze tak možná pousmát....... Chtěl bych se dozvědět, neb mě to opravdu eminentně zajímá, tyto prosté, jednoduché údaje o OT64:
- číslo ZTP
- druh vozidla (definovaný dle Vyhl.č. 341/2002 Sb. v platném znění)
- kategorie vozidla (určenou dle Vyhl.č. 341/2002 Sb. v platném znění)
Co se týká psaní knihy, věz že dílo tak rozsáhlé a kvalitní, s tak bohatým obsahem, příjemně čtivou formou a aspirující na titul "kniha desetiletí", aby si zasloužilo Tebou zde zmíněný název, opravdu nejsem schopen napsat, na to vážně nemám..... .
- číslo ZTP
- druh vozidla (definovaný dle Vyhl.č. 341/2002 Sb. v platném znění)
- kategorie vozidla (určenou dle Vyhl.č. 341/2002 Sb. v platném znění)
Co se týká psaní knihy, věz že dílo tak rozsáhlé a kvalitní, s tak bohatým obsahem, příjemně čtivou formou a aspirující na titul "kniha desetiletí", aby si zasloužilo Tebou zde zmíněný název, opravdu nejsem schopen napsat, na to vážně nemám..... .
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
No to bych teda určitě neodmítnul... Mohlo by to být hoodně zajímavé !IRONCLAD napísal:tak to tě jenom ctí, že máš zájem i o ostatní produkci Tatry a ne jen o osobní vozy. Kdyby jsi se nacházel v okolií Ostravy,klidně bychom se mohli domluvit na návštěvě a seznámil bych tě s komentovanými vozy.
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Na veteránská čísla lze zřejmě postavit lecos.
Zrovna na této akci jsem měl docela problém orientovat se v hustém libereckém provozu. Oproti řidiči tohoto ,,veterána,, jsem měl ale podstatně lepší výhled z vozu (on si ale asi nemusel lámat hlavu s tím kdo má přednost ).
Zrovna na této akci jsem měl docela problém orientovat se v hustém libereckém provozu. Oproti řidiči tohoto ,,veterána,, jsem měl ale podstatně lepší výhled z vozu (on si ale asi nemusel lámat hlavu s tím kdo má přednost ).
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Loni jsem viděl PV3S PLDK - obrněnou s kanonem - taky na veteranských značkách . Ale víc jsem se divil tomu, že to má plynový pedal uprostřed mezi spojkou a brzdou !
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
u PLDVK bolo pokiaľ viem vždy takéto usporiadanie pedálov a Pragovka, ako automobilka konzervatívnej školy, ho používala aj u viacerých svojich osobných vozov...
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Jak tak koukám tak máte všichni docela dobrý přehled o dění ))) A to je dobře ! Můj názor je že je dobře že to jde na veteránské čísla postavit,neboť je spousta zažraných nadšenců pro které to znamená to samá co pro vás všechny TATRA. Já osobně mám naklonost jak k TATŘE, tak k vojenské technice.
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Zdravím Jana....sleduji tě už dýl a seš fakt odborník....(na 805)byli jsme spolu na srazu tater ve Vyškově....nebo se pletu?Jsem stál coby hasič....a jsem taky z Karvinska....Tak přijeď v létě a dáme ti svézt se v OT-64 nebo ZILu 157 ?Pavel Š.bazilisak napísal:No to bych teda určitě neodmítnul... Mohlo by to být hoodně zajímavé !IRONCLAD napísal:tak to tě jenom ctí, že máš zájem i o ostatní produkci Tatry a ne jen o osobní vozy. Kdyby jsi se nacházel v okolií Ostravy,klidně bychom se mohli domluvit na návštěvě a seznámil bych tě s komentovanými vozy.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Taky zdravím, na srazu jsem byl , děkuji , samozřejmě, že taková nabídka se neodmítá, velice se těším, včera jsem koukal na "jízdy po haldách" to by bylo super si tam pojezdit , je to dobrý terének!!PAVEL64 napísal:Zdravím Jana....sleduji tě už dýl a seš fakt odborník....(na 805)byli jsme spolu na srazu tater ve Vyškově....nebo se pletu?Jsem stál coby hasič....a jsem taky z Karvinska....Tak přijeď v létě a dáme ti svézt se v OT-64 nebo ZILu 157 ?Pavel Š.bazilisak napísal:No to bych teda určitě neodmítnul... Mohlo by to být hoodně zajímavé !IRONCLAD napísal:tak to tě jenom ctí, že máš zájem i o ostatní produkci Tatry a ne jen o osobní vozy. Kdyby jsi se nacházel v okolií Ostravy,klidně bychom se mohli domluvit na návštěvě a seznámil bych tě s komentovanými vozy.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Mám soukromě velkou TATRU . T813, původně typ NTH , přestavba na autojeřáb ČKD AD125 . Mám i přívěs , BSS (brandýské strojírny a slévárny) PV 16.12 .
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
No -je to moc hezké- a co na to naše polovičky...... zil je už asi jediný u nás v republice-myslím tím na tomto podvozku- ta cisterna -na novějších 131kách ještě sem tam jsou ale na 157 už asi nikde u nás -snad nějaký ten žebřík....Jo-a DVD ze srazu už máte??
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Bazilisak: Krásná soupravička
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Tu je odkaz na moje auto v akci....toho psaní si nevšímej jen těch fotek.....(v pozadí na fotce s tím "kolcem"je asi vaše 805- ne?)
http://www.gazklub.cz/diskuze/viewtopic ... &start=175
http://www.gazklub.cz/diskuze/viewtopic ... &start=175
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
No nějaké Zily se sněhovýma frézama mají cestáři, jeden je 100% ve Vítkově , a viděl jsem je i v čechách, ale co je to za typ nevím, má to čumák - víc o tom nevím ...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných