Strana 1 z 4

Tatry do hry GTA Vice City

Napísané: 19 Okt 2004, 13:29
od užívateľa DRracer
Ted neco pro parany ;)

Na zaklade podnetu od nekterych navstevniku TP a fora v Brne jsem kontaktoval toho ruskeho borce, ktery konvertuje moje VRML modely do PC hry GTA Vice City. Byl velmi potesen, ze se o to zajima vice lidi. Ma svoji download sajtu, odkud se da primo stanout T2-603 a T613.

http://tatravice.narod.ru

Nicmene z Velke Rusi to jede velmi pomalu a tak jsem si vyzadal pravo tyto addony distribuovat. V soucasne dobe mam k dispozici i dva zatim neverejne addony, a to T700 (tu delal celou on) a T111.

Kdo se jiz nemuze dockat, necht mi posle mailik nebo soukromou zpravu, obratem poslu (jedno auto tak 1 az 2 MB). Behem kratke doby predpokladam, ze zde na TP vznikne primo download site.

Skupine PLUS to vsechno nahraju na public ftp.

Napísané: 04 Feb 2005, 17:15
od užívateľa mato
Tak som to konecne vyskusal, a je to skvele.

Napísané: 04 Feb 2005, 17:20
od užívateľa DRracer
Ze jo ;) A co teprve kdyz na jednom parkovisti potkas 10 sedmistovek :shock:

Opakuji linky na aktualni verze vsech modelu do GTA:
http://www.tatraportal.com/popisky/games/t613gta.zip
http://www.tatraportal.com/popisky/games/t603gta.zip
http://www.tatraportal.com/popisky/games/t700gta.zip , textury: http://www.tatraportal.com/popisky/game ... xtures.zip
http://www.tatraportal.com/popisky/games/t111gta.zip

Navod, jak s tim nalozit je u techn. popisku T613

edit: opraveny linky

Napísané: 04 Feb 2005, 17:30
od užívateľa mato
hned idem tu 700vku vyskusat :)

Napísané: 04 Feb 2005, 17:32
od užívateľa DRracer
Nejvetsi narez je stojedenactka, jenom je skoda, ze ten game engine nepodporuje rozdelene perovani kazde ze zadnich naprav.

Napísané: 04 Feb 2005, 18:04
od užívateľa mato
na tej 700vke chyba textura

Napísané: 04 Feb 2005, 20:15
od užívateľa mato
najprepracovanejsia je asi 603ka. Je uplne nadherna, akoby bola priamo od autorov hry

Napísané: 05 Feb 2005, 00:16
od užívateľa Luboš
Ty bílý gumy na sedmikile vypadají opravdu směšně... :lol:

Napísané: 05 Feb 2005, 00:22
od užívateľa Sedo
Ta 603-ka ma nejake siroke kolesa.

Napísané: 05 Feb 2005, 00:27
od užívateľa Luboš
Tak proto už nemá SPZky... :P

Napísané: 08 Feb 2005, 12:29
od užívateľa DRracer
mato: a nainstaloval jsi ten wheelmod ? (ke stazeni ze stranky techn. popisu T613). Tyhle kola k T603 nepatri ! Ten addon do GTA je prima konverze toho VRML modelu, vcetne kol. Michailov tam jen dodal klicky dveri, textury sedadel a par dalsich veci.

Na tu T700 se mrknu, mozna k tomu byly nejaky updaty. Vydrz ;)

Napísané: 08 Feb 2005, 17:44
od užívateľa mato
tu 603 moc nepozerajte, tu som hodil bez uprav konfiguracnych suborov. A este k tomu na ine auto ako bola povodne urcena, pretoze mi bolo luto sabre turbo.

Napísané: 09 Feb 2005, 14:15
od užívateľa Tominec
Tak jen na zkoušku. Bohužel na T700 chybí opravdu jeden soubor .

Napísané: 09 Feb 2005, 14:19
od užívateľa Tominec
A armádní T 111.

Napísané: 09 Feb 2005, 15:47
od užívateľa DRracer
Ale co ty kola !?!?!? Ty modely by mely mit svoje vlastni modelova kola, ne tyhle defaultni.

Napísané: 09 Feb 2005, 15:53
od užívateľa mato
na 700 i 613 mi idu kolesa. Chromka ma puklice a 700 hlinikove disky

Napísané: 09 Feb 2005, 16:41
od užívateľa etienne
Kua musim si tu hru zohnat, mam chut sa prevazat s chromkou po "Vice city"

Napísané: 09 Feb 2005, 23:15
od užívateľa DRracer
Tu jsou textury na T700 - cili na T700 jsou potreba tyto 2 fajly:
http://www.tatraportal.com/popisky/games/t700gta.zip
http://www.tatraportal.com/popisky/game ... xtures.zip

A ted k tem nutnym zmenam v ruznych KONFIGURACNICH fajlech hry:
handling.cfg:
auta mam drobatko prehazeny, kvuli zvukum ;) Takze, abyste se orientovali:
sabre1 (ve skutecnosti oldsmobile 442) je T603,
regina je T700,
desperad (ve skutecnosti jeep laredo) je T613,
barracks je T111
---------
BARRACKS 9150.0 2.5 8.5 2.57 0.0 0.0 0.0 90 0.75 0.70 0.52 4 61.5 20.0 4 D 6.2 0.55 0 50.0 1.0 0.10 0.28 0.44 20000 0.35 -0.35 0.5 0.0
SABRE1 1510.0 1.9 5.0 1.7 0.0 0.0 -0.25 75 0.61 0.70 0.52 4 180.0 18.0 R P 6.2 0.55 0 30.0 1.0 0.10 0.28 0.44 40000 0.35 -0.17 0.5 0.5 200002 0 1
REGINA 1700.0 2.0 4.9 1.6 0.0 0.2 -0.15 75 0.95 0.80 0.55 5 240.0 24.0 R P 10.00 0.53 0 30.0 1.5 0.13 0.2 0.65 35000 0.23 -0.06 0.5 0.5 8102 0 1
DESPERAD 1700.0 1.9 5.0 1.7 0.0 0.0 -0.25 75 0.75 0.70 0.52 5 190.0 22.0 R P 6.2 0.55 0 30.0 1.0 0.10 0.28 0.44 20000 0.35 -0.17 0.5 0.5 200002 0 1
---------

default.ide:
---------
163, barracks, barracks, car, BARRACKS, BARRCKS, van, ignore, 10, 7, 0, 249, 1.2
205, sabre, sabre, car, SABRE1, SABRE, null, executive, 10, 7, 0, 249, 0.749
209, regina, regina, car, REGINA, REGINA, null, executive, 10, 7, 1f10, 249, 0.9
230, mesa, mesa, car, DESPERAD, MESA, null, normal, 10, 7, 0, 249, 0.75
---------

carcols.dat:
---------
barracks, 43,0
mesa, 78,73, 0,70, 12,32, 50,53, 1,39
regina, 53,32, 15,32, 45,32, 0,70, 78,73, 14,32, 12,32, 1,78
sabre, 78,73, 0,70, 12,32, 50,53, 1,39
---------

default.dat
---------
pod radek 22 musi prijit ty nowheel.dff. Proste to musi vypadat asi takhle:
....
# model data
MODELFILE MODELS\GENERIC\AIR_VLO.DFF
MODELFILE MODELS\GENERIC\WHEELS.DFF
MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF
#
....

Napísané: 10 Feb 2005, 23:09
od užívateľa Mojžo
Zamdlievam, omdlievam, končím

Napísané: 11 Feb 2005, 21:43
od užívateľa DRracer
Copak Mojzo, porazila te na prechodu sestsettrinactka ;)