Vraky T87 an prodej v CR, SK a cizine

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2006, 19:07

Jirka Pollak: A tedy už vůbec nechápu,proč mažeš PODSTATNÉ části svých předešlých příspěvků???Následující text pak naprosto ztrácí objektivitu.Udělal jsi to dnes MINIMÁLNĚ 3x,takže kamaráde,buď si rozmysli co chceš napsat,nebo nech být.Tak sprosté a PODVODNÉ jednání zatím nepředvedl ani Naszrával.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2006, 20:16

Takže milý pan Jirka Pollak se předvedl jako pravý frajer.Vymazal podstatné části skoro všech svých textů v tomto vlákně a minimálně 1 v dalším vlákně.Pokud teď budu ostatním připadat jako blbec,budiž, mohu si za to sám,nikoliv však pro pana dentistu z Zurichu,který je pro mě teď pouze naprostý křivák.Osobně znám 3 čechoslovákošvýcary,dokonce z Zurichu a žádný na mě valný dojem nikdy neudělal.Pan Mudr je pro mě dalším do sbírky.A je mi už zcela jasný záměr jeho přítomnosti na tomto portále,domněnka se mi potvrdila.Naštěstí komunita našich bývalých krajanů intelektuálů v Zurichu je celkem malá a uzavřená,takže se na pana vyčůraného poptám.
S pozdravem: Hrom do police.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 31 Jan 2006, 20:51

a aký je podla teba zámer jeho prítomnosti na tomto fóre?sice mi jeho prvé príspevky pripadali ako reklama na stomatologickú ambulanciu, čo sa týka podpisu, ale nič iné zvláštne som nezaznamenal.a čo vlastne zmazal?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2006, 20:58

Etienne:Šlo by vytáhnout a uveřejnit původní příspěvky Pollaka v tomto vlákně,tak jak vypadaly před jeho pozdějším zásahem?
Palo: Žádná záškodnická činnost.Pouze potřebuje nějaké kontakty,aby sehnal 87 za pro něj přijatelný peníz.Klasická Švýcarská vyčůranost.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 31 Jan 2006, 21:36

Cenový vývoj některých čs. přibližovadel v posledních letech vůbec není pro zájemce příznivý a domnívám se, že vůbec není přirozený. Je to takové vyhánění ceny bez racionálního důvodu, které ani v zahraničí nemá obdoby.

U nás se to týká většinou vozidel, která se nějakým prvkem trochu odlišují od ostatní produkce. U T87 je to proudnicová karosérie s ploutví, Jawa 500 je jediný český čtyřtakt, ze škodovek je takhle neúměrně ceněna Felicie - jediný produkt AZNP s uřízlou střechou a našly by se další.

Vemte si dnes typický vrak T87 za nějakých 500-600 tis. Ještě před takovými 15-20 lety se vraky v tomhle stavu běžně nechávaly sešrotovat a nikdo se nad tím ani nepozastavil. V 90. letech začínají jít tyhle osmičky do ceny, ale pořád to má řekněme normální průběh, daný zájmem a běžným zhodnocováním veterána. Až v roce 2001 nebo 2002 se objevuje první spustlý vrak za nějakých 200 tis. Kč, to si jistě pamatujete, že jsme se tomu všichni smáli, jenže se okamžitě objevily další v podobných relacích a ceny rok od roku poměrně razantně rostly. Když si to uvědomíte, tak je to nárůst 25-30% ročně a to je naprosto nevídané a hlavně k tomu není důvod! Celkem ani není podstatné, že se za tu cenu tyto vraky většinou ani po velmi dlouhé době inzerování neprodají, vytváří se tu ale iluze rychlého zhodnocování a to deformuje pojetí ceny i v očích potenciálních zájemců, sice ne tak rychle, ale přece...

Nedomnívám se, že ceny půjdou dolů, ale během několika let se růst cen velmi zpomalí nebo zastaví a osmičky se na rozdíl od ostatních tatrovek prakticky už zhodnocovat nebudou. V tomhle období, bude pořízení T87 aspoň trochu výhodné, dnes to jsou spíš utopené peníze, zejména pokud akceptujete cenu stanovenou českým překupníkem.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2006, 22:13

Bohužel,ale realita je taková a jiná už nebude.Cena 87,nejenže už NIKDY neklesne pod dnešní hranice a můžeme jen předpokládat,že neporoste stejně astronomicky jako dosud.Já osobně jsem přesvědčen,že poroste ročně o plus mínus 10%.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 01 Feb 2006, 00:20

Uvidíme... Za pár let bude celá civilizovaná Evropa platit Eurem, tak ty rozdíly v cenách budou více na očích. Navíc jistě rychleji poroste i u nás cena práce, tak moc velký prostor pro další velké zhodnocování zejména těchto, pro renovaci né moc perspektivních vraků tu nevidím. Možná se pak dočkáme i reálného oceňování veteránů nezávislými znalci, prodejů ve veřejných dražbách a ceny bude konečně určovat trh, jak je to běžné v západních zemích. V tomhle systému by obdobné trvalé jednostranné navyšování cen tvrdě narazilo.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 01 Feb 2006, 09:33

Luboši,probuď se,tomu přece sám nemůžeš ani věřit.Toužíš po tom,aby ti někdo diktovat za kolik máš prodat svého veteána,aby ti někdo přikázal,že tvého veterána nejdřív ocení nezávislý znalec a ty ho podle toho budeš muset prodat?Jednostranná tvorba cen je možná a tady v tom případě dána velice omezeným počtem kusů.Pokud je prodávající finančně silný v kramflecích,může si věc ponechat v garáži,či stodole jak je pouze jeho ctěná libost a nikomu jinému do toho není nic.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 01 Feb 2006, 10:27

Já souhlasím s Milošem, že upravovat po sobě příspěvky, na které někdo reagoval a tak jeho reakci učinit absurdní je sprostota.

Pokud jde o ceny T87 a některých dalších vozů, přikláním se k názoru, že jsou zybtečně vyšroubované nahoru těmi, kteří (možná trošku naivně) hodlají využít aureoly kolem těchto vozů vytvořené. Víte dobře, že se mi to příčí a nemám rád takové ty plky o jedinečnosti, vyjímečnosti, démoničnosti, aerodynamičnosti atd. Do toho se zabrnká na národní hrdost a další city. Přikoření se to Hanzelky, Zikmundy, Husáky a pohnutými historkami z minulosti vozu a je to. Tento způsob obchodování bych nechal na arabská tržiště. Osobně se divím, že na to má někdo žaludek, ale jak víme, hlupákům to ani nepřijde.

Samozřejmě, že každý má právo si svůj majetek ocenit sám. A může za něj chtít kolik chce. Jistě, že kromě "objektivní" tabulkové ceny může mít pro dotyčného vůz hodnotu další, jiným skrytou, například k tomu autu má citový vztah, léta mu sloužilo a je součástí jeho života. Chce si nahradit ztrátu důvěrného prostředí svého vozu. Tohle ale asi těžko bude platit pro zrezlé vraky, ke kterým zjevně posledních dvacet let nikdo žádný vztah neměl.

Možná mu za to nikdo tolik nedá. Toho by si mohl být vědom. A jestliže to přesto stále dokola zkouší a třeba místo férového popisu stavu předmětu prodeje plácá neustále něco o démoničnosti a vyjímečnosti, nesmí se zlobit, když budí podezření.

To, co Luboš kritizuje, je dosah takového jednání. Jeden tam střelí půl miliónu a další nezůstávají pozadu. Přece nebudou blbí. Když může támhle Lojza dostat půl mega za osmičku, proč ne já. A dám tam pětsetpade, co to udělá. Nakonec jemu tam chybí půlka kapoty a na mém kusu jsou jen ohnilé okraje.

Trh v tomto případě funguje velice pomalu a těžkopádně - při těch pár prodejích ročně, které navíc nikdo nesleduje, se dá těžko odvodit nějaký balanc mezi nabídkou a poptávkou. Stačí jeden-dva hlupáci a kartami to pěkně zamíchá.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 01 Feb 2006, 11:31

pekne napísané - analogická situácia tu vládla ešte nedávno aj okolo T700, teraz však ich ceny už pomaly klesajú...

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 01 Feb 2006, 12:22

A.T. ano tak to je dobře napsáno
Ondra: přesně ale cena moc neklesa když prodá jeden levnějc tak... no však A.T. to dobře popsal.U 700 furt + - 50 tis zadny posun sem nezaznamenal u nabízenych strojů... :(

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 01 Feb 2006, 14:14

Tak já jsem naopak nezaznamenal vůbec žádný posun dolů v cenách 700.
SOS loni 620,letos 630.
Tatra na veteráni aktuálně loni 650,letos 650.
Krnepo u červené 700/1- 1 200 000,u stříbrné 700/2-1 200 000.
tatra 700/1 ze Slovenska loni 759,letos 759.
Mluvím o rozdílu min. 365 dní!!!
Tatru 700 chci koupit,pokud víte o nějaké levnější,dejte mi prosím vědět.
Případného dobrodince,který by mě upozornil bohužel nejsem schopen VELKORYSE ODMĚNIT.

Tajemný ambiciózníček

Príspevok od užívateľa Tajemný ambiciózníček » 01 Feb 2006, 16:21

Asi Ondrej myslel právě ten posun na ceny okolo 650 000,-. Dřív (tak dva-tři roky zpět) o T700 pod milión nikdo nechtěl ani slyšet. No dobrá. Tak mimořádně chudě vybavené a mimořádně oježděné exempláře byly za 890 000,-.

Mimochodem, můžeme si zavěštit/zatipovat, co se asi s těmi nabízenými vozy stane.

Buď existuje ještě někde člověk, co disponuje zbytečnými 650 000,- (natolik zbytečnými, aby si za ně koupil věc, kterou si nemůže ani vystavit v obýváku, protože se tam nevejde a nebude s ní asi ani denně jezdit, protože na denní ježdění na vyšší úrovni jsou dnes i levnější varianty). Tento člověk momentálně asi ještě netuší, že by si chtěl koupit sedmistofku. Kdyby to tušil, tak to už udělá, že. Vybírat má z čeho. No ale jednoho krásného dne prozří (spadne mu na hlavu jablko nebo mu někdo řekne, že Tatra nedělala jen náklaďáky a že by měl svou naleštěnou Liwu vyměnit za něco exkluzivnějšího) a tolikrát inzerovaný vůz konečně změní majitele.

Nebo si ti, co inzerují Milošem zmíněné vozy řeknou, že když jim nikdo za to auto dneska těch 650 nedá, tak si je raději nechají. Počkají raději nějaký ten rok. Však ona až za pár let dojde ropa, tak se lidi o sedmistofky určitě porvou.

No a nebo ti pánové, pokud opravdu budou chtít ta auta prodat a peníze v nich utopené získat zpět, budou muset chtě nechtě přistoupit na cenu, kterou jim někdo ochoten zaplatit bude. Že by SOS, Krnepo či další byly tak silné subjekty, že by si mohli dovolit dát k ledu dlouhodobě milión? Nebo že by v těch autech nakonec neměli zdaleka tolik peněz utopeno, na kolik si je cení?

Sorry za poněkud méně politicky korektní rozbor.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 01 Feb 2006, 16:49

AT-TA :lol: Já se z toho chlapa picnu.Nejdřív jsem si myslel,že je to suchar,jaký nemá obdoby a ono to asi bude nakonec jinak...
V ohledu na ceny T700 se neodvážím tipovat.Osobně jsem si myslel,že už by mohly jít dolů.A asi půjdou,argumenty,které jsi uvedl hovoří jasně,ale realita je zatím jiná.Jakou cenu by jste byli ochotní dát za T700?Myslím,že kdyby stály 400,tak se po nich určitě zapráší.Tatru 700 já osobně moc chci,pořádně si užít poslední léta s benzínem,ať je na co vzpomínat..

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 01 Feb 2006, 17:25

Tedy ty můj ambiciózní tajemníčku, já jsem se snad do tebe zamiloval! Fakt smekám, dostal jsi mě. Tak pa a jen tak dál.
Ty jsi pěkně fikanej!!!!

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 02 Feb 2006, 09:21

miloš bukáček napísal:AT-TA :lol: Já se z toho chlapa picnu.Nejdřív jsem si myslel,že je to suchar,jaký nemá obdoby a ono to asi bude nakonec jinak...
No a nebude to spíš tak, že můj ošklivý urejpaný arogantní styl je stále tentýž, pouze tentokrát jsi moje věty prostě nemohl vztáhnout na sebe, takže Tě to pobavilo?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Feb 2006, 09:28

Možná je to tím,možná taky ne.

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Kontráš » 02 Feb 2006, 15:45

Můj skromný názor je, že k manipulaci s cenami "veteránů" tady existuje jeden pěkný nástroj. Jeden vydavatel mu říká "ceník historických vozidel"....

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných