Možná pár postřehů s T603: ä) motor se rychleji zahřeje na provozní teplotu
b) topení topí do poslední kapky v nádrži
c) lehké manévrování s autem
d) komfortnější odstupňování převodovky (subjektivní názor)
e) lehké otvírání oken
f) prostornější interiér
g) jednodušší a rychlejší obsluha, výměna provozních náplní, výměna svíček, nastavení
ventilové vůle, lepší přístup k motoru,
h) delší životnost podvozkových součástí
ch) reostat palubního osvětlení, absence knoflíků z traktoru
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
i) pro kuřáky trojuhelníkové okénko v předních dveřích
Možná pár postřehů s T 613: a) za mrazů je v autě tepleji
b) menší spotřeba mot. oleje
c) cyklovač stěračů
d) vyhřívání zadního okna
e) pravé zpětné zrcátko
f) bezpečnější umístění palivových nádrží
g) pevnější karoserie
Zatím mě víc nenapadá. Pakliže jsem něco nedoplnil, rád uvítám i jiné postřehy.
PS: v oktávce jsem jel jednou a po druhé už nemusím... Vyznavač všemohoucího TDi nejsem.