T 613 Special

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Jan 2008, 11:35

radek napísal:Koukám, ze Speciááálů se stává těžká tuctovka, stojí na každém rohu. Zato pěknou chromku aby člověk pohledal.... :lol:
Podle mně je Speciálů nesrovnatelně méně než chromek (tak 1 : 5). A nejen pěknou chromku,ale skoro každou pěknou Tatru aby pohledal.....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Jan 2008, 12:58

Ergo_sum napísal: ... (Tatra je velmi specificka znacka ktora je popularna v podstate len v Ceskoslovensku, svet ju bude objavovat len tazko. Problem Tatry je aj v tom ze Cechoslovak asi nikdy nebude ochotny zaplatit "velku" sumu za podobne auto a skor investuje do svetovo znamej znacky).

A vysledok, postupne tieto "inveticie do buducnosti" skoncia na srotovisku kde vlastne bez renovacie patria uz dnes :?
Svět už ji dávno objevil, vždyť je to jedna z nejstarších automobilek světa a ta auta jsou konstrukčně zajímavá, atraktivní, vzácná a vyhledávaná.

Jak to tak poslední léta sleduju, tak právě hlavně Čechoslovák je ochoten za některý ten i kus i v zoufalém technickém stavu pustit nejtlustší balíček bankovek. Můžeme se bavit, zda je to opravdu jen pro lásku k domácí značce nebo nutnost do jisté míry akceptovat ve světovém obchodě neobvykle extrémní vychcanost československých překupníků, ale tohodle fenoménu si nelze nevšimnout.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Jan 2008, 13:11

Ne. Veteráni jsou v zemi výrobce vždy žádanější a proto se např. za Tatry u nás platí víc. Jasným příkladem je Tatra 97 prodaná na Rakouském E-bayi před měsícem za směšných 7400 euro.

Užívateľov profilový obrázok
Ergo_sum
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 587
Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa Ergo_sum » 30 Jan 2008, 15:27

miloš bukáček napísal:
Ergo_sum napísal:Najitel tohoto "klenotu" na kolesach ale zabuda ze cenu urcuje trhova rovnica ponuka/dopyt. Dopyt nebude zasadnym sposobom stupat (Tatra je velmi specificka znacka ktora je popularna v podstate len v Ceskoslovensku, svet ju bude objavovat len tazko. Problem Tatry je aj v tom ze Cechoslovak asi nikdy nebude ochotny zaplatit "velku" sumu za podobne auto a skor investuje do svetovo znamej znacky).

A vysledok, postupne tieto "inveticie do buducnosti" skoncia na srotovisku kde vlastne bez renovacie patria uz dnes :?
Errare humanum est
Veritas super omnia vincit

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Jan 2008, 15:34

Ale to my zde přítomní neposoudíme.A popravdě v našem státě tomu ani za mák nevěřím.

Ambiciózní tajemníček

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 31 Jan 2008, 09:30

Ergo, já myslím, že poučky o nabídce a poptávce se dají bezpečně aplikovat na věci, kterých se obchoduje hodně. Pokud jde o obchodování s autem, kterého se dochovalo pár desítek kusů a neobchoduje se denně, tak zde tyhle poučky silně deformují emoce, chutě, nálady a ono chybné uvažování jednotlivců. Ty deformace už vidíš jenom na tom uvažování typu "že on to raději neprodá a nechá to hnít".

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2008, 12:22

Proč deformace? Nepotřebuje peníze, nezabírá mu to místo, pojistku neplatí, koneckonců má toho svého nadějného veterána rád,může k němu mít vzhledem k minulosti osobní vztah a do budoucna plánuje rekonstrukci (o tom jestli proběhne mohou vznikat pochyby,ale na situaci to nic nemění).

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa ziza » 31 Jan 2008, 12:44

Mně se zdá, že A.T. se k jakékoliv "deformovanosti" majitelů nijak nevyslovil. IMHO píše o deformacích pouče o trhu. Něco jsem nepochopil dobře?

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa D.A. » 31 Jan 2008, 12:46

Nejhorší jsou trpaslíci a hned po nich následují deformovaní majitelé zubem času značně zdeformovaných veteránů.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2008, 12:52

ziza napísal:Mně se zdá, že A.T. se k jakékoliv "deformovanosti" majitelů nijak nevyslovil.
Ani já ne.

Užívateľov profilový obrázok
Ergo_sum
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 587
Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa Ergo_sum » 31 Jan 2008, 13:09

miloš, podla teba je normalne "vrak" skladovat na verejnom mieste (na tej fotke je to jednoznacne verejne miesto)? Ak chodis po EU tak dobre vies ze nieco podobne tam nie je mozne, uz davno by ten "klenot" skoncil v lise a majitel s poriadnou pokutou...

Ak chce niekto skladovat podobne "investicie do buducnosti" tak nech to robi na sukromnom pozemku, pripadne v prenajatej garazi. To plati pre vsetky znacky bez vynimky aj Mercedesu!

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2008, 13:13

Normální to není a ani jsem nic takového nepsal.O liknavosti Obecních úřadů a policie debatovat myslím nebudeme,že?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2008, 13:16

A neboť většinu času z roku žiji v zemi zakládajícího člena EU tak o tom vím též svoje. Nevidím větší rozdíly s ČR.

Ambiciózní tajemníček

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 31 Jan 2008, 14:13

miloš bukáček napísal:Proč deformace? Nepotřebuje peníze, nezabírá mu to místo, pojistku neplatí, koneckonců má toho svého nadějného veterána rád,může k němu mít vzhledem k minulosti osobní vztah a do budoucna plánuje rekonstrukci (o tom jestli proběhne mohou vznikat pochyby,ale na situaci to nic nemění).
Nějak si nerozumíme. Ziza myslím pochopil správně, že jsem vůbec nehodnotil majitele. Myslím si, že každý majitel si se svým speciálem může udělat co chce. Reagoval jsem na Erga a jeho tvrzení o "trhovej rovnici ponuka/dopyt".

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa miloš » 31 Jan 2008, 14:19

V podstatě jsem Ti to svým příspěvkem potvrdil, pouze mi to nepřipadá jako deformace, ale jako přirozený jev.Přirozeně, že pro člověka neznalého věci a poměrů ( např. Ergo) je to velmi nepochopitelné.

Ambiciózní tajemníček

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 01 Feb 2008, 09:28

Mluvil jsem o teorii trhu postavenou na fenoménu nabídka/poptávka, o které zde Ergo psal, že určuje cenu speciálů. Chtěl jsem mu napsat, že to tak docela není pravda. Tato teorie je podle mého založena na tom, že onoho zboží je takové množství, že toto množství lze považovat téměř za spojitou funkci a že se mezi jednotlivými kusy tohoto zboží nerozlišuje. V případě trhu se speciály však toto neplatí, teorie nabídky/poptávky je deformována právě tím, že: 1. speciály se obchodují příležitostně, v kusovém množství a 2. každý je trochu jiný, svým způsobem unikátní (a to nejenom provedením, ale i stavem, nebavíme se zde o nových výrobcích, ale o výrobcích s různým stupněm opotřebení) a tato unikátnost je navíc každým člověkem vnímána zcela jinak.

Užívateľov profilový obrázok
603-1 pepa
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa 603-1 pepa » 08 Mar 2008, 18:19

Dnes se opět vytvářely mity kolem Speciála a to veřejně v televizi.
Koukněte se sem. Stojí to za to.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/08 ... -styl.html

Užívateľov profilový obrázok
el bastardo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz
Bydlisko: Hálova 2 ,BA
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa el bastardo » 08 Mar 2008, 20:25

603-1 pepa napísal:Dnes se opět vytvářely mity kolem Speciála a to veřejně v televizi.
Koukněte se sem. Stojí to za to.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/08 ... -styl.html
tiež som čumel .. :shock:
že 110 vyrobených a dochovalo sa 10 :roll:
a zbytok dali znicit ..

musi je***ť , by ma zaujímalo z koho hlavy to bolo .

Užívateľov profilový obrázok
603-1 pepa
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa 603-1 pepa » 08 Mar 2008, 20:50

Asi začnu pátrat po dochovaném Speciálu s neprůstřelnýma sklama :D .

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: T 613 Special

Príspevok od užívateľa vasa26 » 09 Mar 2008, 01:44

To video -Pěknej Mercedes suv.....řidič Special- To jsou blafy ..ten řidič snad neví co osluhuje když tohle plácá....jo a motor pro ucho znalce ,,hulila mu levá strana... :lol: :lol: jinak Ministerstvem pár T613 zbořenejch jinak ostatní rozprodáno :idea:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný