T 613 Special

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Standa
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Dobris
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Standa » 15 Nov 2006, 08:42

Presne jak rika tomas. U me je jeste jeden duvod a to je misto. Timto zpusobem muzu "skladovat" v garazi 4 auta misto 2.

.ondrej

Príspevok od užívateľa .ondrej » 15 Nov 2006, 08:53

Skladovanie auta "v odľahčenom stave" môže mať aj svoje nevýhody - väčšie namáhanie silentblokov náprav, neprirozdené dlhodobé natiahnutie pryžového vlnovca predného tlmiča, iná poloha brzdových hadíc...
Myslím, že pružinám zaťaženie nevadí, takže to šetrí iba tie pneumatiky.
No ale - dvojnásobná kapacita garáže je dobrá vec!

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 15 Nov 2006, 10:00

Erik napísal:Mohol by mi niekto vysvetlit vyznam skladovania auta v odlahcenom stave?
Tady jsi Eriku zase naletěl. Konstrukce na obrázcích přece neslouží k "odlehčení" aut, ale k tomu, aby auta vyjela pod strop a nezavazela na podlaze garáže. Věřím, že kdyby majitel měl k dispozici plošinu (dal bzch sem odkaz, ale Etienne mi to zakázal), zvedal by klidně auta postavená na kola. Odlehčení je v tomto případě jen vedlejší efekt použitého řešení.

Podobné řešení jsem také chtěl, ale jak píše Čadík, takové zvedáky jsou pěkně drahé. Přišel jsi k nim Stando nějak výhodně nebo to bereš tak, že cena zvedáků i tak nedosahovala tržní ceny zvedaných Speciálů?

Standa
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Dobris
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Standa » 15 Nov 2006, 11:14

Zvedaky jsem koupil v roce 1997 za 30 000 Kc od znameho, ktery mel autodopravu. Byly to puvodne mobilni zvedaky a daly se presouvat.Celkove naklady na konstrukci byly cca 40000. Dneska by to bylo uplne o necem jinem a take bych do toho nesel. Trzni ceny specialu to myslim nedosahuje. Otazkou je, jaka je trzni cena specialu.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Nov 2006, 11:27

AT: Etienne to zakazal (pridavat linky) vam nezaregistorvanym, aby predisiel spamu co sa mimochodom podarilo ako si si urcite vsimol. Rad Ta zaregistrujem ak chces :D

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 15 Nov 2006, 12:03

A.T. Jasne ze som nenaletel a Standa pisal ze to ma tak urobene hlavne koli priestoru. Pytal som sa hlavne preto, lebo niektory zvyknu auto odlahcovat pri dlhsej odstavke. Vela som nad tym rozmyslal ale nejake vyhody som nenasiel(mozno len to mensie zatazenie pneumatik), pretoze ked auto stoji v klude vsetky jeho zatazene sucasti su namahane staticky... A nasiel som tam skor vela tych nevyhod o ktorych tu uz pisal Ondrej

TatraplanuZdar

Príspevok od užívateľa TatraplanuZdar » 15 Nov 2006, 15:47

Standa napísal:Trzni ceny specialu to myslim nedosahuje. Otazkou je, jaka je trzni cena specialu.
Hm, toto by ma tiež zaujímalo pretože si myslím že rozpätie tu bude velikéééé

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Nov 2006, 15:57

Trzna cena je presne tam, kde sa stretne dopyt a ponuka a nakolko je special naozaj raritne a zaujimave auto, moze ju predavajuci podla mna v perfektnom stave kludne predat za 300 000 Sk.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 15 Nov 2006, 16:05

To je pak otázkou, kdo koupí za "pouhých" 590 000 CZK tu karburátorovou čtyřku long, která je taktéž v "perfektnom stave".... :?:

TatraplanuZdar

Príspevok od užívateľa TatraplanuZdar » 15 Nov 2006, 16:16

Tá sa asi bude dlho len tak "longať" ... 8)

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 29 Apr 2007, 23:26

Otazka: boli na vsetkych Skach aj Skove palubovky? Ak ano aku cenu moze mat dnes Sko bez motora (nahradeny E 1/1) a bez palubovky (nahradena poskodenou 3kovou) a bez klimy. Boli na Skovom motore rovnake vahadla ako na inych beznych typoch ?

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 30 Apr 2007, 05:52

Ten nneoriginálny motor,palubovka a chýbajúca klíma sú dosť podstatné údaje ale pre určenie ceny sú dôležité aj ostatné časti napr. ako je zachovaný interiér, stav karosérie a pod.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 30 Apr 2007, 05:52

Ten nneoriginálny motor,palubovka a chýbajúca klíma sú dosť podstatné údaje ale pre určenie ceny sú dôležité aj ostatné časti napr. ako je zachovaný interiér, stav karosérie a pod.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 30 Apr 2007, 08:34

Naopak Palo, interiér se dá ušít, karoserie znovu "vyrobit" - míněno vyvařit, ale "S" přístrojová deska, "S" motor či klimatizace, to se prostě musí sehnat......

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 30 Apr 2007, 09:00

Cenu doktore ...

Prave to, ze okrem tychto chyb-uznavam ze podstatnych, som tak zachovalu tatrovku este nevidel, ma moc laka.

Tak ako vase nazory je rozpoltena aj moja osobnost

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 30 Apr 2007, 09:22

matúš napísal:Otazka: boli na vsetkych Skach aj Skove palubovky? Ak ano aku cenu moze mat dnes Sko bez motora (nahradeny E 1/1) a bez palubovky (nahradena poskodenou 3kovou) a bez klimy. Boli na Skovom motore rovnake vahadla ako na inych beznych typoch ?
Otázka: na základe čoho si to auto identifikoval ako "S"? Na základe nejakej inej technickej súčasti alebo dokladov? Nie že by som nemal dôveru v tvoje schopnosti, ale už som videl zopár nenormálnych hybridov, tak by ma zaujímalo, čo pokladajú za relevantný identifikačný znak iní.
Ak sa na tom aute hýbalo s palubovkou, motorom a klímou, mohlo sa tam hýbať s hocičím. Na doklady by som sa nespoliehal vôbec.
Ešte by bolo zaujímavé vedieť "pôvod" vozidla. Ak boli v minulosti jeho majiteľmi vojaci alebo policajti, tak nič nie je isté (teda v mnohých prípadoch). Ber túto moju poznámku v dobrom. :)

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 30 Apr 2007, 11:11

Samo sebou ma chyta paranoja ked vidim taky vytvor o akom pisem, malo to ale stitok karoserie s Skovou specifikaciou, je k tomu hrdzavy motor s Skovym cislom, technicky preukaz je taky ako cislo karoserie a motora, ma to dlhu kasnu samosebou komplet S.
Moj nazor je ze tam menili motor a pri tej prilezitosti tam dali novy interier, to neviem posudit ci su sedacky povodne alebo uz menene.
Este bibi: auto je odhlasene.
Pozitivum: Skutocne je na nom vidiet, ze bolo furt garazovane a ma bezchybne chromy a pokial som mohol vidiet pri osobnej prehliadke neobjavil som ziadnu hrdzu, povedal by som ze je to super zaklad na pekne auto. Ked je stav karoserie zodpovedajuci stavu najazdenych km tak to nemohlo nabehat vela, moja chromka ktora ma po rekonstrukcii nejake tri roky a vsetky chromy na nej boli menene za nove ich ma v takom stave jek toto auto - znicene prachom, s nepostrehnutelnymi stopamy poskodenia porovnatelnymi so zlym skladovanim novych suciastok.

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 30 Apr 2007, 11:22

Je odhlásené dočasne alebo na večné veky? :wink:

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 30 Apr 2007, 11:27

na furt

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 30 Apr 2007, 11:49

"Paráda". :?
Má určite zaujímavú minulosť. Prítomnosť je dosť rozporuplná. Ale budúcnosť by som nevidel bledo. :wink:
Neviem si celkom predstaviť, ktorý štátny rezort (ako pôvodný majiteľ) by ju tak šetril. Určite je po niekoľkonásobných radikálnych opravách a zásahoch (ako popisuješ tak dosť divokých). To odhlásenie nechápem už vôbec (ak je v takom udržiavanom stave).
Ak zistíš jej minulosť, zistíš aj hodnovernosť (pravosť) jej dokladov.
Ozaj, čo tak foto? :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní