Strana 6 z 9

Napísané: 15 Feb 2006, 21:11
od užívateľa Mojžo
Kua si predstav MarekK že pred 50 rokmi si mal T600/603 a okolo Teba sa šaplali Škody 440 a podobne :)
Rakeťák, bazmek

Napísané: 16 Feb 2006, 08:41
od užívateľa michalolejko
no jistě panové, akcelerace fascinující až ma te strach že se trhá difec, no a pak když během chvíle otočíte tu maxi zlatou ručičku tachometru na místo odkud vycházela na svou pouť po fosforové stupnici ale ze spodu zlatého kolíčku a zařadíte se do levého pruhu rychlostní komunikace a sledujete křečovitě jedním očkem ty uděšené výrazi řidičů novodobých verglů co vlastně se to předně archajického šine... no a me zi těmito zlomky motorystického štěstí se hrůzou modlíte aby jste nemuseli brzdit nebo se přeřadit do jiného pruhu, nebot v plné palbě s t600 je velmi jakoliv pohyb či manevrování krom přímočare střely nebezpečný a v ramci zachování průjezdnosti dálnice se nedoporučuje....

Napísané: 16 Feb 2006, 09:00
od užívateľa Mojžo
Neviem či by som nechcel T600/603 na vyškolovanie tunerov :)

Napísané: 16 Feb 2006, 09:15
od užívateľa MarekK
ja by som to chcel, ale...nemám ju kam dat, a aj dolárov je málo...

Napísané: 16 Feb 2006, 09:27
od užívateľa Mojžo
A čo takto tuning štruktúry karosérie + prevodovky?
Že by to mohlo mať originál 105 koní, H-čkový motor? :)
Neviem či by som sa nepoondil z toho

Napísané: 16 Feb 2006, 09:52
od užívateľa ondrej
Verím, že jazda s T600 a motorom T603H môže byť potešením. Pokiaľ však viem, tak Tatra podmienila použitie motora 603 do 600 znížením výkonu na 75PS, aby nedochádzalo k preťažovaniu častí hnacieho mechanizmu, ktorý nebol na taký výkon (a teda aj moment) nadimenzovaný. Takéto autá údajne jazdili okolo 170-175 v špičke, čomu som ochotný veriť.
Čo sa týka záludností pri jazde vysokými rýchlosťami, popísal to Michal O, asi s tým má svoje skúsenosti. Nespomenul ale ešte pneumatiky a z toho vyplývajúce ďalšie riziká...

Napísané: 16 Feb 2006, 10:08
od užívateľa michal olejko
Ondro pneumatiky 6´00x16. některí doboví tuneři používali 603kola aby vůz snízili. těch 170km/h to jede asi fakt doopravdy 8)

Napísané: 17 Feb 2006, 00:34
od užívateľa miloš
michalolejko napísal:no a me zi těmito zlomky motorystického štěstí se hrůzou modlíte aby jste nemuseli brzdit nebo se přeřadit do jiného pruhu, nebot v plné palbě s t600 je velmi jakoliv pohyb či manevrování krom přímočare střely nebezpečný a v ramci zachování průjezdnosti dálnice se nedoporučuje....
Tak tomu říkám požitek z jízdy....,

Napísané: 17 Feb 2006, 12:04
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
Miško Volejník: takové motorystycké štěští bich ani nehtěl zažýt. :twisted: Takovýgle máňi jako ty dost zvyšují nehodovost na silnicích a se svými vraky zbytečně zabýjí nevinné lidi. Takovýhle zážitky by jsi sem ani neměl psát, protože se tu veřejně přihlašuješ k - veřejnému ohrožení lidských životů na silnici.

Napísané: 17 Feb 2006, 12:20
od užívateľa michal olejko
zdar nasrávale... :wink: tyto rychlosti jsem ověřoval na zavodním okruhu v souladu s předpisem a na noční dálnici :oops: hele ale stejně by mne zajímalo kterej věhlasnej tatrovák jsi... beztak se známe... :lol:

Napísané: 17 Feb 2006, 12:24
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
Zdar Miško!!! Tak takovýhle výmluvy!!!! To bych musel být nésvéprávný, abych ti na to skočil!!! A známe se ze základky. Z takový tý speciální.

Napísané: 17 Feb 2006, 12:38
od užívateľa michal olejko
jo jo už si vzpomínám z takový ty na štolcce ty jsi olizoval žet a ja okusoval lavice a dozorkyne nám vyčítala ze slintáme.Tož kurva vitaj ty stará vojno ... ještě jsi na léčení u chocholouška...?? ja si dopřávám menší terapii... :lol:

Napísané: 17 Feb 2006, 12:39
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
Miško, tag to si vedle, chodyly sme spolu do zvláštní školy. V krimu jsy seděl s někým jiným. Mě zavřít nemůžou ze zdravotních důvodů.

Napísané: 17 Feb 2006, 12:41
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
Miško tobě jsem nikdy ret neolizoval.

Napísané: 17 Feb 2006, 12:59
od užívateľa michal olejko
však ve zvláštní,kde jsi vzal arest. specialní a od te doby se mne nějak ty specialy drží 8) však to byly casi ... sme se šklabili jak neandrtálci... no dvojka kopčem s veverčákem nám říkali pamatuješ...

Napísané: 25 Feb 2006, 19:04
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
Čao myško, ktorého vraku sy majytel ti??? Nemožem to tu najst.

Napísané: 25 Feb 2006, 20:38
od užívateľa michal olejko
Čaó bambíno ... takový vraky co mám já si ještě neviděl a jenom jedním očkem je uzříš tak už do smrti smrťoucí veselej nebudeš.... co ty taky zkrýváš nějakeho vzuchem ofůkavaného valacha z kopanic?? prozrad mi svou 2 tvář... 8)

Napísané: 25 Feb 2006, 21:20
od užívateľa Mgr.Petr Naszrával
Myško díky za upřímnost, jsem rád, že mě nechceš obtěžovat pohledem na další vraky. To bych už neustál. Šoků jsem tu zažil dost.

Napísané: 26 Feb 2006, 12:34
od užívateľa michal olejko
ja upřímnost ráááád,ale vem si sluneční brýle aby ten lesk laku tě neoslnil...tak a jaké vraky máš Ty ??? taky hážeš korozi lopatou po každém vyjetí z garáže jako většina přítomných??? :lol:

Tatra 601

Napísané: 11 Jún 2006, 15:43
od užívateľa DRracer
Dnes pribyl zaklad technickeho popisku Tatry 601 - to je ten "dvoudverovy zavodni Tatraplan Monte Carlo".
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t601_sk&lang=sk

V literature jsem narazil na nekolik nejasnych momentu:
1. pocet prototypu s oznacenim T601 - dosud jsem si myslel, ze byl vzdy jen jeden, nasel jsem ale zminku, ze na Rallye Interlaken startoval jeste jeden prototyp s hlinikovou karoserii, ovsem ctyrdverovou (taky T601???)

2. udajne byl v T601 zkousen motor T900, coz by mel byt 2.5l ctyrvalec, vyvijeny pro terenni vozy T800 a T801. Tusi nekdo blizsi technicke udaje?

3. prevodove ustroji - seriove z Tatraplanu ?

4. kolik T601 zhruba vazi? Pomohly hlinikove plechy vyrazne odlehcit karoserii?