Tatra 603 otázkohádanka
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra 603 otázkohádanka
Nahazuji do pléna otázku: existovala Tatra 603 s pětistupňovou převodovkou + R stupněm?
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Jak vubec mohla nekoho takova blbost napadnout?
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Stejne asi jako klima v 603 pro Fidela Kastrola.....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Jasný, že byla...
Ale vidím, že lidé, kteří o tom nemají žádný ahnung, mají přehled jak družstevní lány..
Ale vidím, že lidé, kteří o tom nemají žádný ahnung, mají přehled jak družstevní lány..
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Nejspíš jo. Pětistupňové převodovky T603 byly totiž použity u závodních aut Škoda Spider B5 a Š110R - Gazella B5. No a když v Kopřivnici pětikvalt měli, snad ho taky v autě vyzkoušeli.
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Skoda ze ho tedy nikdy nevyuzili v 603-kach, Džeku. Doufam, ze ty mas alspon nejaky ánunk.Mirek napísal:Nejspíš jo. Pětistupňové převodovky T603 byly totiž použity u závodních aut Škoda Spider B5 a Š110R - Gazella B5. No a když v Kopřivnici pětikvalt měli, snad ho taky v autě vyzkoušeli.
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Když jsem byl před lety v Tatře v archívu, tak jsem si nechal donést všechny výkresy, co se týkaly T603 a co mě byli schopni najít, ale žádný 5q do T603 jsem nenašel, zato jsem tam našel rozpracovaná 2 provedení automatické převodovky pro T603. Jedna byla 3 stupňová, druhá 4 stupňová, na výkresech byl rok 1966.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
5-ti kvalt v T603 skutečně byl, zkoušeli ho v Brně na šestihodinovce v roce 1967 v oranžové T603 v úpravě B6 s ejektory. Ta byla stejně jako ostatní Maratónky po skončení závodní kariéry přestavěna na seriovou a před cca 3-mi týdny jsem se dozvěděl, že byla nastříkána také na bílou barvu a koupil si ji tenkrát pan Holub z Lichnova, který pracoval ve vývoji. Pak jí někomu prodal, jeho syn ví komu a chtěl ji dohledat zpět, ale pak šla někam dál a to se mu už dohledat nepodařilo. Takže pokud jí náhodou někdo máte dejte vědět? Dnes už může mít jen čtyřkvalt, ale kdyby se kára našla bylo by to super. Poznávací znamení bude nejlepší jako na našem GT/B5 1966 v motorovém prostoru nad karburátory, jsou svary po odstranění nádstavce vyrobeném v zadním platu, aby tam vešly webery s filtrem.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Stejně tak ve vývoji jezdily T603 s automatickou převodovkou, nevím jestli jeden nebo dva kusy. A klima se taky v 603 zkoušela, letos v zimě jsem mluvil s pánem, který jel s dědou zkoušku po Beskydech, aby otestovali funkčnost klimy na mlžení zadních skel.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
5-stupňová prevodovka v malých počtoch pre súťažné T-603 existovala, myslel som, že je to všeobecne známa vec,
nehlasoval som však, nakoľko žiadna z ponúkaných možností tomuto faktu nevyhovuje..
nehlasoval som však, nakoľko žiadna z ponúkaných možností tomuto faktu nevyhovuje..
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
No tak nejblíže je volba první, že... Ale spíše než neexistence "vyhovující" možnosti mi vadí zbytečné urážky v tomto vlákně
Mě by spíš zajímalo, kam ten malý počet převodovek zmizel.
Mě by spíš zajímalo, kam ten malý počet převodovek zmizel.
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Mna by viacej zaujimalo preco sa po skuskach tychto prevodoviek nepreslo k seriovej vyrobe?
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Dle mých informací jich bylo 50 ks a nejen v závodních autech. Většina export.ondrej napísal:5-stupňová prevodovka v malých počtoch pre súťažné T-603 existovala, myslel som, že je to všeobecne známa vec,
nehlasoval som však, nakoľko žiadna z ponúkaných možností tomuto faktu nevyhovuje..
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Zdicho, to by byl opravdu zvláštní případ, kdyby se exportovalo takto výrazně odlišné provedení. Víš, kam putovaly?
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Maďarsko, Rumunsko, asi ještě někam. Prý to jelo 250, ale tuto informaci jsem s úsměvem vypustil.
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Dle tvrzení několika bývalých členů místního Tatra klubu doputovala jedna taková přes pražský hrad i do našich končin. Údajně má i větší obsah motoru. Před cca. 5ti lety jsem ji viděl v provozu ale kolečka v převodovce jsem ji nepočítal a obsah motoru neměřil
Vzhledem k tomu že vypadala velmi dobře je naděje že jezdí dodnes.
Domnívám se že vzhledem k pružnosti motoru a tehdejšímu stavu našich silnic byl ten 5q v našich podmínkách zbytečný a proto se moc neprosadil (jako ostatně spousta jiných pokrokových věcí v té době ).
Vzhledem k tomu že vypadala velmi dobře je naděje že jezdí dodnes.
Domnívám se že vzhledem k pružnosti motoru a tehdejšímu stavu našich silnic byl ten 5q v našich podmínkách zbytečný a proto se moc neprosadil (jako ostatně spousta jiných pokrokových věcí v té době ).
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Nevsiml jsem si, ze bych se jakkoliv ztrapnil Velky Bratre. Jsem moc rad, ze me sledujes.Muzes mi sem mily Velky Tatrabratre dat relevantni dukaz, ze petikvalt v 603-kach byl? konkretne ty, od jinych to nepotrebuji.
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Ondrej: myslím, že už můžeš s klidem v duši hlasovat nebo napiš, co se ti nelíbí, ale nechytej mě za slovíčka;)
Těch 50 ks měly všechny řazení na podlaze. Převodovka jde rozeznat zvenku, měla upravené víko, na kterém je uchycen silentblok, za který je upevněna pod zadkem osádky zadních sedadel.
Těch 50 ks měly všechny řazení na podlaze. Převodovka jde rozeznat zvenku, měla upravené víko, na kterém je uchycen silentblok, za který je upevněna pod zadkem osádky zadních sedadel.
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 603 otázkohádanka
Motor by měl být sériový.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných