Sestsettrinactka
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Lubos, ja naozaj neviem ci to tak bolo alebo nie. Ale preco by nemohla fabrika namontovat na posledne 3-ky, 4-kove narazniky a spetaky, ked sa posledne 3-ky dorabali spolu s prvymi 4-kami?
Inak preberalo sa to tu http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... sc&start=0
Inak preberalo sa to tu http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... sc&start=0
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Jo a taky se tam píše, že ti dva roky staré auto za 150 000 kč prodlouží o 15 cm na standard long....
Já věřím, že za příplatek tam fabrika na úplném konci výroby trojek pár kusů čtverkových nárazníků hodila i ta zrcátka, ale vím i o jednom kuse trojky, kde i přes výslovný požadavek zákazníka na čtverková zrcátka namontovali trojková a dali slevu.
V rámci předprodejního servisu se pár trojek taky částečně na čtverky přestavělo, ale bylo to myslím jen pár kusů. Na ty jejich několikaměsíční dodací lhůty na povolení pár šroubků nebyl nikdo zvědavej.
Minimálně 90% trojek se čtverkovými nárazníky jsou už přestavby soukromých majitelů. Ty si už nepamatuješ ty doby, kdy každý chtěl na trojku čtverkový nárazník protože to bylo moderní?
Já věřím, že za příplatek tam fabrika na úplném konci výroby trojek pár kusů čtverkových nárazníků hodila i ta zrcátka, ale vím i o jednom kuse trojky, kde i přes výslovný požadavek zákazníka na čtverková zrcátka namontovali trojková a dali slevu.
V rámci předprodejního servisu se pár trojek taky částečně na čtverky přestavělo, ale bylo to myslím jen pár kusů. Na ty jejich několikaměsíční dodací lhůty na povolení pár šroubků nebyl nikdo zvědavej.
Minimálně 90% trojek se čtverkovými nárazníky jsou už přestavby soukromých majitelů. Ty si už nepamatuješ ty doby, kdy každý chtěl na trojku čtverkový nárazník protože to bylo moderní?
Chlapi ja Vam k tomu teda nic rozumne nepoviem. S Ondrejom a Tomasom sme sa o tom bavili. Ja som len pocuval co Ondrej vravi. Mozno by Vam pomohli vyrobne cisla? Asi nie, ale tu su:
karoseria: 011067
motor: 10548
P.S. ale je kludne mozne, ze sa na tej konkretne mojej tie narazniky vymienali za stvorkove. Lebo nieco sa mi mari, ze Abraham hovoril, ze ja som mu tie nove narazniky striekal (predpredposlemu majitelovi). Ale neviem...
P.P.S. Ale pred tym bola cierna, vidno to i v motorovom priestore, i ako je predna kapota.
karoseria: 011067
motor: 10548
P.S. ale je kludne mozne, ze sa na tej konkretne mojej tie narazniky vymienali za stvorkove. Lebo nieco sa mi mari, ze Abraham hovoril, ze ja som mu tie nove narazniky striekal (predpredposlemu majitelovi). Ale neviem...
P.P.S. Ale pred tym bola cierna, vidno to i v motorovom priestore, i ako je predna kapota.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: Vietnamky jsou primitivní pantofle...
Červené čalounění by mít asi měly, ale to už je v roce 1991 více než vzácné...
Šedo, tohle jsou čísla, která by teoreticky zhruba odpovídala těm údajným "korejkám", ale trojek se po té tvojí vyrobilo ještě aspoň 150. Je zajímavé, že jeden majitel údajné korejky tvrdí, že mají mít všechny katalyzátor, jiný zase, že ne, ale většina jich má modrou kostičku.
Červené čalounění by mít asi měly, ale to už je v roce 1991 více než vzácné...
Šedo, tohle jsou čísla, která by teoreticky zhruba odpovídala těm údajným "korejkám", ale trojek se po té tvojí vyrobilo ještě aspoň 150. Je zajímavé, že jeden majitel údajné korejky tvrdí, že mají mít všechny katalyzátor, jiný zase, že ne, ale většina jich má modrou kostičku.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Thomas: To je ta bývalá Romanova Trojka, co má kostičkou potaženu i palubní desku? Těžko říci, jestli to takhle vyjelo z fabriky, s tím potaženým horním dílem palubky asi spíše ne. Tohle se často nechávalo potáhnout, protože ta vylisovaná koženka na sluníčku ráda praskala a nevypadalo to hezky....
Látkové dveře bez kapes si také z jiné tatry nevybavuju, ale ta tvoje je myslím rok 1987 a OTS-EX?
Látkové dveře bez kapes si také z jiné tatry nevybavuju, ale ta tvoje je myslím rok 1987 a OTS-EX?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných