Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 08 Dec 2004, 21:11
Třeba Speciál má samonavíjecí pásy na všech sedadlech - je totiž 4-místný.
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 21:27
Mozem potvrdit... Dalej mali vsetky specialky hodinky VDO, reproduktory schovane za tapacirom na dverach, zalozny tyristor, benzinove cerpadlo, spinac na majak a sirenu, vzadu bar...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 21:30
No já mám u jedničky (1977) v původním TP vytištěný výkon "122kW (165 koní)". To musela být jedna z velmi mála dvojek z konce roku 1980, kde byl ještě motor E. Problém je v tom že motor E z roku 1978 není úplně stejný jako motor E z roku 1980, prostě tam probíhalo postupné zavádění těch ekonomických změn a přesně odkdy je uváděn ten vyšší výkon + tomu odpovídající kroutící moment si teď přesně taky nevzpomenu. Ale myslím, že od prvních E, ale nemám si to teď kde ověřit...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 21:38
Etienne, schované reproduktory mají i všechny trojky s látkovými tapecírunky... A samospádem benzín neteče snad ani do tatraplánu...
No první samonavíjecí pásy Moravan se tak nějak velmi pomalu začaly vyrábět a prodávat někdy v průběhu roku 1980, možná až 1981. Tatra se do nich moc nehrnula, dvojky ještě v roce 1984 mají běžně 2xpevné. Takže s těmi speciály to také nevidím na 100%...
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 08 Dec 2004, 21:40
Ve Speciálech taky nebyl Moravan, ale těžce nakoupený zahraniční produkt. Z hlavy firmu nevím, ale kouknu zítra do regálu.
-
DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
- Bydlisko: CR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa DRracer » 08 Dec 2004, 21:50
No, ty samonavijeci pasy jsou takto uvedeny v propagacnim materialu na dvojku (rok ale nevim).
122 kW / 0.7357 dava zhruba tech 165 poniku, myslim, ale ze presne to odpovida tem 121.4 kW
Motory E - jak s tim teda ?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:00
Většina dvojek samonavíjecí nemá, ty z prvních let určitě ne.
121,4 kW uvádí dílenská příručka a návod k obsluze a myslím, že kolikrát s doplněním "-10%"
Kroutící moment u dvojky 270N.m je třeba udáván zase při otáčkách 2500-3000 1/min, u trojky stejná hodnota, ale při 3300.
-
Thomas
Príspevok
od užívateľa Thomas » 08 Dec 2004, 22:07
Luboš napísal:Etienne, schované reproduktory mají i všechny trojky s látkovými tapecírunky... ...
já tam žádné reproduktory nemám
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:10
Ty mas specialu ? Povedz mi nieco o nej... Fotky ? Nuz potesim Ta... ja tiez nie byvaly majitel ich odtial vyhodil a hodil do kosa, takze treba kupit nove. Ale nakolko su schovane nemal by to byt az taky problem
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:14
Thomas: já jsem je v té druhé trojce taky nenašel -> někdo je šlohnul...
Etienne, smutná zpráva! Výrobce je už nedělá, ani tenhle rozměr, taky jsem chtěl dát nové...
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:16
Lubos: Ale ty nemas na 6. poschodi suseda ktory s tym robi uz XXXX rokov a ma 4 pivnice plne tesloidnych veci - okrem autoradii snad vsetko.
-
DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
- Bydlisko: CR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa DRracer » 08 Dec 2004, 22:19
Dobre, k tem motorum jsou jeste nejake zasadni pripominky (ted jsou tam i specialky od Steva)
. Muzem tedy prejit k podvozku
Zlepseni citelnosti se bude resit az nakonec.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:23
Takového souseda opravdu nemám.
Co vlastně ve slovenčině znamená slovo "pivnice"? To má být jako basa/přepravka? V češtině to totiž znamená něco většího...
Naposledy upravil/-a
Luboš v 08 Dec 2004, 22:24, upravené celkom 1 krát.
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:24
Taky velky priestor v suterene budovy
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:25
No tak to toho má víc než já...
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:26
Hm, o potrebe pivnice alebo skladu vie rozpravat moja M95 ktora sa vdaka plecharine uz ani z garaze nepohne...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:28
To mi povídej, garáže mám nacpané na 150% + ještě ty díly... No bez problémů už vyjedu jenom z jedné...
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:29
Ja mam este chromkove narazniky pod autom, predne sklo na aute, plecharinu snad vsade....
-
Thomas
Príspevok
od užívateľa Thomas » 08 Dec 2004, 22:34
Etienne - S bohužel nemám, ale jen podobně kostkovaný interier. Mám za to, že u mě žádné repro nikdy nebyly, po demontáži by asi zbyly stopy. Podnik si holt připlatil jen za látku..
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:36
Thomas: Skoda... ale foto by aj tak neuskodilo
Ja tam mam stopy po repro vo forme vysklbanych kablov...
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 24 neregistrovaných