Tatraportal - TATRA forum
http://tatraportal.sk/forum/

TATRA 111
http://tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?f=21&t=3019
Stránka 3 z 3

Autor:  JáPavel [ 05 Sep 2008, 04:59 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

DRracer píše:
JáPavel: ten autobus na podvozku T111 vypada dost profesionalne vyrobeny. Tusis, zda jde pouze o dobre provedene samo-domo, nebo jde o nejakou tovarni upravu (byt treba primo ruskou)? Videl jsem nekolik nakresu moznych realizaci autobusu na podvozku T111 od Sodomky, ale zadny se zrejme nepostavil.


Tak to ti bohužel neřeknu,takové informace o výrobě nebo konstrukci nemám...

Autor:  malá T111 [ 08 Sep 2008, 10:27 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Otázkou je, je-li to vůbec autobus. Z té fotky mi to příjde spíš jako "MONTAŽNYJ". Ale podle typu skčíně mi to připadá spíše karosované u nás, nežli u velkého bratra. Zkusil jsem osondovat i jinde, ale nikdo nic neví...

Autor:  ondrej [ 11 Sep 2008, 21:01 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

ondrej píše:
Tomek píše:
Dnes jsem zakopnul o tento letak:
http://www.skanzen-rapotin.unas.cz/letak_cz.png
nema nekdo fotky in natura? diky

zverejňoval som ich tu pred niekoľkými rokmi, minimálne tú T-111, skús pohľadať, malo by to tu niekde byť...

tu je...

Prílohy:
t111ab1a.JPG
t111ab1a.JPG [ 48.12 KiB | Zobrazené 9029 krát ]

Autor:  Veterantatra [ 07 Nov 2008, 09:48 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Kolegové fandové na T111,
neměli byste někdo fotku motoru T52 používaného v jeřádech T111 a T138. Mám pocit, že ho jeden pán na veteran.cz inzeruje, ale netuším, zda je to ono.
Vypadá to, že vývod - náhon je na opačné straně, strana se setrvačníkem je zakryta odlitkem a na druhé straně kliky, kde bývalo dynamo, je odlitek s vývodem hřídele. Každá dvojice válců jakoby měla svůj karburátor, sání je předehříváno olejem, vahadla jsou mazána přívodem oleje trubičkami. Připadá mi to vše takové podivné. Ale možná to jenom neznám... :lol: Díky Vašek

Autor:  Petr805 [ 07 Nov 2008, 11:40 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Zdravim,jeden vrak autojeřábu T111 se válí v Želetavě / kousek od M.Budějovic/.Ze silnice je vidět rameno nástavby a kabina bez krytu motoru - kdyby měl někdo zájem,upřesním místo.Petr

Autor:  ladis [ 07 Nov 2008, 12:14 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Ne že bych měl zájem, ale případného zájemce by asi zajímalo, zda-li se tam válí jen tak nebo je dokonce na prodej (vraků ce se válí a "budou se renovovat" jsou po republice mraky).

Autor:  Jozef [ 07 Nov 2008, 12:55 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

ja som nedávno jednu odfotil v Cífery

Prílohy:
Tatra Cífer.JPG
Tatra Cífer.JPG [ 1.42 MiB | Zobrazené 9056 krát ]

Autor:  Hosť [ 10 Nov 2008, 10:43 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Zdravím,ten autojeřáb stojí v Želetavě za plotem nějakého bývalého JZD,je v kopřivách a zarostlý.Tipoval bych,že tak za cenu šrotu by to dali podle toho jak tam už pár let stojí.Petr.

Autor:  málá T111 [ 26 Nov 2008, 14:22 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Když už jste u těch jeřábů - nemá někdo náhodou navíc jednu pístnici vodorovného pístu? My ji máme nepoužitelnou. Jeřáb na T111 se sice jmenuje HSC 4 nebo HSC 5, ale pak se to ještě jmenovalo AB63. Nástavba je téměř totožná. Co se týká T52 nevím, já to mám už rekonstruované na Š1203, co dělaliv JZD, odkud tatru mám. Sice je to dost pomrvené, ale ž na to v lé¨tě vlítnem, určitě se to podaří. Více o nás na www.pshzd.cz

Autor:  ladis [ 28 Dec 2008, 19:01 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Kdyby neměl nikdo navíc, dá se opravit. Já jsem je vezl jen kousek od garáže a s opravou jsem spokojený.

A jedna dobová fotografie z dobové literatury navrch.

Prílohy:
Poznámka: V.Klíma, J.Rožek - Trojfázové komutátorové derivační motory
brzda.jpg
brzda.jpg [ 611.9 KiB | Zobrazené 9041 krát ]

Autor:  lukas. [ 07 Júl 2009, 18:42 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

fotka t111 co jsem našel na ebay - podle budky zřejmě jedna z prvních sérií

Prílohy:
T111.jpg
T111.jpg [ 24.16 KiB | Zobrazené 9016 krát ]

Autor:  DRracer [ 28 Aug 2009, 13:04 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Posledni dil Hledani ztraceneho casu, vysilany 25.8. byl cely venovan stavbe Orlicke prehrady. Vsem milovnikum T111, T141 a T147 doporucuji ke shlednuti:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... neho-casu/

Autor:  Michael [ 28 Aug 2009, 14:34 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

DR: Díky za odkaz ! Dobré to je :wink: .

Autor:  TiborM [ 16 Okt 2009, 09:14 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Tieto stroje slúžili v osemdesiatych rokoch 20. storočia na strednom Slovensku. Zrejme už niekoľkokrát reinkarnovali...

Prílohy:
JRD00020.jpg
JRD00020.jpg [ 492.05 KiB | Zobrazené 8962 krát ]
Poznámka: Pózovanie pre družstevného fotografa
JRD00014.jpg
JRD00014.jpg [ 710.48 KiB | Zobrazené 8958 krát ]

Autor:  JáPavel [ 06 Aug 2011, 15:43 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Jedna budovatelská z knihy o Buzuluku Komárov.

Prílohy:
pol.jpg
pol.jpg [ 294.52 KiB | Zobrazené 7988 krát ]

Autor:  Voloďa [ 08 Aug 2011, 21:27 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

..a ešte jedna, tiež "dobová"...nech to tu ožije

Prílohy:
t 111 SK.jpg
t 111 SK.jpg [ 76.13 KiB | Zobrazené 7924 krát ]

Autor:  JáPavel [ 16 Okt 2011, 19:05 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Předpokládám, že je to 111...

Prílohy:
k3.jpg
k3.jpg [ 110.41 KiB | Zobrazené 7677 krát ]
k2.jpg
k2.jpg [ 76.58 KiB | Zobrazené 7677 krát ]

Autor:  DRracer [ 21 Jan 2017, 12:03 ]
Predmet príspevku:  Re: TATRA 111

Vážení znalci stojedenáctek - v jednom z posledních filmových týdeníků byl tento pohled. Je normální, že T111 lanový autobagr má prořízlou střechu (viz. šipka), do které zapadne rameno bagru v přepravní poloze? Nebo je to nějaký ojedinělý dobový tuning?
Príloha:
t111_lanak_dotaz.jpg
t111_lanak_dotaz.jpg [ 52.77 KiB | Zobrazené 1753 krát ]

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/