Tatra 623
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Teď už netrpíš?Robert napísal:Také sem zprvu trpěl dojmem že T 623 je lepší T 613.
Slyšel sem něco o dvou kusech s jinou karosérií .
A ještě jeden zajímavý link. http://www.motorjournal.cz/bitov/vozy03.html
Motor 3,8 L
No jasně, Borkova 623, divím se, že nenapsal že v tom je 4,5l.
A vůbec, že to třeba je z Vignale nebo tak. Jinak letos v Kopru mu to moc slušelo v tý 700 s americkýma vlaječkama a polštářkama nebo co to tam vevnitř měl.
To mě dojal.
Hynek - na svých stránkách máš Tatry z různých koutů nejen naší republiky. Měl jsi možnost se dostat fotit do Chebu? HZS tady měl osobní Tatru a tak by mě zajímalo, co vlastně byla zač. Tvářila se jako plasťák jenže měla palubku ze speciála. Rok výroby 1990/91 - už si nepamatuju. Ti co s ní jezdili tvrdili, že je to 623, ale mě se to nezdá. Nevíš o ní něco víc? Už jí prodali v místním autobazaru.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Propagační materiály potvrzují, že se o nabídku skutečně jednalo. To, že zájemci (hasičské sbory) na to neměly/nedostaly peníze, a fabrika tudíž nic nepostavila/neprodala, je věc druhá... Také jsem si myslel, že všechny T623 či T613-2 RTP (jak většinou mívaji v TP) vznikly mimo kopřivnickou/příborskou továrnu než jsem zjistil, že kombinát přece jen speciály této specifikace sám postavil a prodal jenže zase poněkud "po tatrovácku":Luboš napísal:Existují i přestavěné jedničky, speciály, čtverky,... , ale všechno to vznikalo později mimo fabriku. Nějaké obrázky různých užitkových aplikací se sice v propagačních materiálech Tatry občas objevily, ale těžko to mohlo být myšleno jako nabídka.
Musím Hynka opravit: v TP je označení hasičský speciál, tuším kategorie N1 (proto žlutá SPZ) a typ je uveden T613-3. Vozidlo se sice tváří jako speciál, ale do neustrojené "speciálovské" karosérie je již z výroby vestavěn upravený trojkový interiér ala korejka s ochranným rámem a motor je standardní(?) E1/1 bez znatelných úprav... Mnohé vysvětluje rok výroby 1990 a objednavatelem byl nejspíše nadřízený orgán (tedy MV, které bylo téměř vždy příjemcem předchozích speciálů).Hynek napísal:... Dva speciály od Pražských hasičů... mají v TP T613 S, nikoli T623...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných