Strana 7 z 7

Napísané: 04 Nov 2007, 22:16
od užívateľa MarekK
:shock:
tá červená je krásna, aspon na tej foke 04 ... vyrábali sa také?

Napísané: 05 Nov 2007, 17:26
od užívateľa Laco
To: Jan Štancel.
Ručný klakson bol na predvojnových , ale neviem do ktorého roku. Po vojne už nemontovali , aj keď je v návode na obrázkoch. Robím renováciu a v panely nebola na to diera!
Foto prikladám.

Moja

Napísané: 05 Nov 2007, 17:30
od užívateľa Laco
Moja už na vlastných kolesách a začínam s karosériou.

Re: Moja

Napísané: 05 Nov 2007, 17:44
od užívateľa JáPavel
Jak se Ti Laco nasazovaly ta gumové prachovky na dif. od p.Šilhána?
Já jsem s tím měl celkem hokej. I když říkají ,že ty prachovky jsou použitelné na dif.T57A,B je to velký oříšek ..

Napísané: 05 Nov 2007, 21:43
od užívateľa jan štancel
Našiel som par obrazkov,ale vedšinou na t 57a na bečkach som zatial nevibel,mozno na prvich bečkach tiež mohli biť.Laco to predne torpedo si zrobil cele nove?Mam karoseriu oddelenu od podvosku,ale ked by som mal dat dole aj torpedo tak asi by sa mi asi kasta rosypala.

Re: Moja

Napísané: 06 Nov 2007, 10:35
od užívateľa Laco
JáPavel napísal:Jak se Ti Laco nasazovaly ta gumové prachovky na dif. od p.Šilhána?
Já jsem s tím měl celkem hokej. I když říkají ,že ty prachovky jsou použitelné na dif.T57A,B je to velký oříšek ..
Podľa krajiny pôvodu - cituji: blbě . Ale niesú ešte nasadené, lebo nemám viazací drôt.

Napísané: 06 Nov 2007, 10:44
od užívateľa Laco
jan štancel napísal:Laco to predne torpedo si zrobil cele nove?Mam karoseriu oddelenu od podvosku,ale ked by som mal dat dole aj torpedo tak asi by sa mi asi kasta rosypala.
Ja som už mal karosériu rosypanú a tak nebol problém. Na tom obrázku je v ľavo vidieť aj drevenú časť opretú o regál. To čo nieje vidieť dole, je odhnité. No drevo sa už pripravuje. Torpédo je len vnútorná časť dvojitého plechu, aby som spasoval otvory na pedály a tiahla. Ešte sa musia vypáliť plazmou . Až potom nasadím vonkajší plech od motora a tiež ho presne podľa vnútorného spasujem ..... ešte to chvíľu potrvá, ale je to asi najťažšia práca dať do rovín a vyuhlovať na správny sklon , lebo to musí pasovať aj s kaporou atd...

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 15 Mar 2011, 17:37
od užívateľa Jano 57B,603
Zdravím po dlhšom čase mám taký problém
1-ako je ukončená výdreva na spodku pri B- stĺpiku, kde aj začína výdreva zadného odluka? Je tam aj pod tým drevom aj plech? ja som to mal odhnite a teraz mi to robí kamarát a potrebuje to vedieť.
2- Aká je zadná kapota, lebo niekde som videl celu polookrúhlu a niekde je ten stred skoro rovný ,hlavne tam kde je špz -taku mam aj ja.
3- výdreva v kufri má biť aj pod tým plechom v tom zadnom oblúku? ja som už tam nemal nič iba prach.
Vďaka za rady.

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 15 Mar 2011, 17:45
od užívateľa Jano 57B,603
Ešte pár foto z renovácie.
8.JPG

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 15 Mar 2011, 18:48
od užívateľa Jano 57B,603
A ešte jeden dotaz aký je rozdiel medzi označovaním na maticiach kolies ?Ak by tam bolo len P a L tak to pochopím ,ale je tam aj G,D, R a ešte moje maju aj na pravej strane aj na ľavej rovnaký závit .Písal som jednemu pánovi na inzerát a má 4 ks na pravu a 4 ks na ľavu stranu tak som trochu z toho jeleň. Vďaka.

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 15 Mar 2011, 20:35
od užívateľa Karel
Šrouby a matice kol na levé straně mají ,,levý,, (tedy obrácený) závit. Na maticích se to označovalo všelijak. Obrázkem šipky, písmenem L = levý, P = pravý, německy L - links, R - rechts, případně francouzky (to neumím :-), ale budou to ta písmena G a D). V pozdějších letech ale mohlo dojít k záměně nábojů kol, případně k výměně šroubů a tak ne u všech vozů se to tak zachovalo.

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 15 Mar 2011, 21:02
od užívateľa Karel
K Béčkové výdřevě mám pouze tuto fotku staženou z netu :(

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 15 Mar 2011, 22:10
od užívateľa Mirek
Karel napísal:....... (to neumím :-), ale budou to ta písmena G a D.....
Gauche droite

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 16 Mar 2011, 20:38
od užívateľa Jano 57B,603
Vďaka Karol, to ma nenapadlo , že to môže byť aj po Nemecky a dokonca aj Francuzky. Aešte k tej výdreve tu fotku mám aj ja ,ale nieje to na nej vidieť, našiel som jednu karoseriu ačko tak hádam to môže byť asi ako tam ,viz foto. A ako je ten plech v tej časti , ide až popod tie dreva ,alebo konči na boku. Ak by mi to niekto nafotil. Vďaka.A tá zadná kapota aká má byť, našiel son nejake foto (prikladám) a je tiež v strede taká rovná a dokonca aj v strede má aj nejaké svetlo ,alebo čo to je, no ja mám na tom istom mieste tiež takú dieru, ale niekto ju už zavaril.Tak ta výdreva sa tu neda dať ma koncovku bmp tak ak by to tu niekto vedel dať tak mu to pošlem mailom.

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 14 Aug 2011, 20:32
od užívateľa Jano 57B,603
Tak ešte raz vás poprosím kto má foto tejto časti výdrevy a aj plechariny ,alebo kto je ochotný mi to odfotiť ako to má vyzerať? Vďaka!

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 25 Aug 2011, 19:13
od užívateľa Zdenek
tak přesně tenhle kousek výdřevy je o pár fotek výše,pohled zhora

Re: Renovacia TATRY 57B

Napísané: 25 Aug 2011, 19:25
od užívateľa Zdenek
Nemohl by někdo prosím nafotit spojení výdřevy v tomto místě na obrázku č.1 .
Ještě bych chtěl poprosit jestli by někdo nemohl nafotit i výdřevu spasování v místě podle obr. č.2 a jak vyrobit oplechování tohoto kusu celé spodní části.Celé mi to tam chybí a tak se mi to bez fotek a rady špatně vyrábí.Předem díky