Strana 5 z 6

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 21 Dec 2009, 18:19
od užívateľa ivkej
ano áno...je to tak..mnoho zaujímavej techniky....je to asi to miesto kde zvlákajú tie krámy od armády rozoberajú rozpalujú predávajú ako šrot a podobne....sused odtiaľ bral bezvadnú V3S...mala najazdené 1090km :D bola na letisku vraj dakde krásny stroj...všetko pekné premazané....porobiť pár detailov a je z toho fakt super auto na drevo postačí...no sú na nej iné smerovky diery v streche kde bol maják... :D

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 22 Dec 2009, 23:37
od užívateľa Kiko97
Mate nejaké nákresy T813 TP 8x8 :wink:

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 09 Jan 2010, 19:04
od užívateľa Kiko97
Ked nie tak 8x8 tak aspoň na 6x6 TP

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 09 Jan 2010, 22:05
od užívateľa bazilisak

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 09 Jan 2010, 23:48
od užívateľa ivkej
813tky majú 2 štartre? dajú sa použiť oba naraz? aký bol rozdiel medzi motorom ktorý išiel do armádnych kolosov od civilov?Mali predsuvník?no ak sa nemýlim bazilišák má aj žhavenie :)

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 10 Jan 2010, 00:09
od užívateľa Jerry
Ano některý 813 mají 2 startéry, je to kvůli startování při hlubokých mrazech. Ovládají se Boschkou kde jsou 3 polohy: 1, 1+2 a 2, což značí volbu startérů. Předsuvník se používá minimálně už od T111. Jinak motory pro všechny typy 813 by měly bejt identický.

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 10 Jan 2010, 00:28
od užívateľa ivkej
nevieš, ktoré presne ich mali? predsuvník mali aj v3s a vychádzal zo 11tkového motoru, noe nemusela ho mať 111tka...predsa ten motor bol polovičný a asi aj niečo odlišné

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 10 Jan 2010, 00:38
od užívateľa Jerry
To nevím, žádnou 813 sem neobsluhoval. Jinak přípravu měl každej motor, na každej straně motoru byl otvor, nebo místo pro otvor k setrvačníku.

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 14 Jan 2010, 19:00
od užívateľa peter23
T 111 mala dve vstrekovacie čerpadlá (každé pre šesť valcov) a na jednom z nich bol predsuvník.

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 16 Jan 2010, 19:05
od užívateľa Kiko97
No a s tým nakresom 813 8x8 TP to asi budem riešiť asi tak že podla 6x6 TP to približne do :D kreslím

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 18 Jan 2010, 13:07
od užívateľa Krpec
bazilisak: A to sa patrí takto túrovať studenú Tatru? :roll:

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 18 Jan 2010, 20:57
od užívateľa bazilisak
Krpec : nevidím to tak tragicky :wink: . Tomu motoru to nevadí, neboj, ani motoráři z TATRY by se za to na mě nezlobili.
Pokud znáš typ T815 , s motorpalem čerpadlem s automatickým přidavačem paliva , tak jistě víš, že při studeném startu třeba i při -20 °C musíš mít plný plyn, a po startu ho minimálně 10 sekund naplno držet ( 2200 ot/min ) . Pokud ho pustíš, motor zhasne, a dlouho, dlouho trvá, než spadne tlak oleje a znovu se po sešlápnutí plynu rozsvítí kontrolka ucpaného vzduchového filtru která má 2 funkce, jedna ucpaný filtr a druhá je doraz hřebenové tyče na max dodávku vstřikovacího čerpadla , pokud tato po sešlápnutí plynu nesvítí, studený motor nelze nastartovat. Takto to výrobce vyrobil, takto se to má provozovat - nezbývá než nad tím kroutit hlavou.....

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 19 Jan 2010, 17:41
od užívateľa Krpec
Dobre ja nič v zlom len som sa pýtal lebo mňa vždy strašili že to nerobí motoru vôbec dobre. T 815 osobne nepoznám ale kde-tu už som sa stretol s niakou tou T 148 :lol: :wink: . A nepoznám ju len tak z videnia. Tak ale predsa len asi modernejšia konštrukcia no. Tak berem späť :wink:

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 19 Jan 2010, 23:59
od užívateľa David ABA
já to znám aji v létě potřebuje t 815 přidat trošku víc plynu jinak nechytne takže to protažení i v zimě plně chápu

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 07 Feb 2010, 15:55
od užívateľa Kiko97
Máte nákresy civilnej Tatry 813 ? A ináč na TP 6x6 je kabina oproti TP 8x8 je , lebo sa mi zda že na 8x8 je biela časť kabiny trocha posunutá do zadu. Ďakujem

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 07 Feb 2010, 18:00
od užívateľa bazilisak
Kiko97 napísal:Máte nákresy civilnej Tatry 813 ? A ináč na TP 6x6 je kabina oproti TP 8x8 je , lebo sa mi zda že na 8x8 je biela časť kabiny trocha posunutá do zadu. Ďakujem
V sérii byly u Tp 6x6 a 80 vždy celé oranžové kabiny. Takže nevím, kterou bílou myslíš. Jinak TP 8x8 je vlastně kolos , takže pokud chceš TP 8x8 , tak vem kolose, dej na něj menší kola, jiné bočnice + adhezní zátěž a máš TP :wink:

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 07 Feb 2010, 18:44
od užívateľa Kiko97
No mne ide skôr o nákres kabíny ako celej tatry a s tou bielou kabínou tá čo je na popise vozidiel T 813 a obrázok v kategórií Tatra 813 TP 8x8. :D

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 07 Feb 2010, 19:24
od užívateľa bazilisak
Nevím jaký obrázek .........

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 07 Feb 2010, 19:56
od užívateľa Kiko97
Tu ti dám link http://tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t813_sk&lang=sk pohľadaj dole je to ku Tahač přívěsů T813 TP 8x8, rozvor 1650+2200+1450mm
:(

Re: T813 FOREWER...

Napísané: 07 Feb 2010, 21:12
od užívateľa Hynek
No vždyť to bazilisak píše, je to vojenský Kolos, který má jiné pneu, sajtny, blatníky a adhezní zátěž. Fotky se o objevily v příslušném vláknu (T813...) na truck-fóru (liaz-fóru).