Strana 1 z 6

T813 FOREWER...

Napísané: 03 Feb 2007, 02:44
od užívateľa Mikki
Takto Karel Bochenský opísal nesmrteľnú 813-ku...just read :)

Stupavost

Napísané: 03 Feb 2007, 21:12
od užívateľa Axel
Kolko je stupavost 100%?

Napísané: 04 Feb 2007, 00:40
od užívateľa Mikki
45 stupňov. Predstav si to tak, že konkrétne 813-ka dokáže vyjsť za rovinných 100m , 100m výškových. alebo aj viac... 8)

Stuapvost

Napísané: 04 Feb 2007, 12:36
od užívateľa Axel
Vdaka za objasnenie aj za obrazok 8)

Napísané: 04 Feb 2007, 13:36
od užívateľa Mikki
no problem... :)

Napísané: 07 Máj 2007, 20:55
od užívateľa Radinko
Mikki napísal:45 stupňov. Predstav si to tak, že konkrétne 813-ka dokáže vyjsť za rovinných 100m , 100m výškových. alebo aj viac... 8)
Jede, jede mašinka... 8) :D

Napísané: 07 Máj 2007, 21:26
od užívateľa Luboš
To je utrpení... :roll:

Napísané: 07 Máj 2007, 21:44
od užívateľa Radinko
Pre ekológov určite. :lol:

Napísané: 07 Máj 2007, 22:28
od užívateľa Maxono
Pekné Mikky, z akej je to literatúry?

Napísané: 07 Máj 2007, 22:47
od užívateľa Radinko
To je dvojka :!: :shock: :D

Napísané: 07 Máj 2007, 23:28
od užívateľa Luboš
Ta kniha se jmenuje "Tatra včera a dnes", ale autor tam píše děsné kraviny a moc kreslit také neumí...

Napísané: 08 Máj 2007, 00:03
od užívateľa Roman Maďar
Luboš napísal:Ta kniha se jmenuje "Tatra včera a dnes", ale autor tam píše děsné kraviny a moc kreslit také neumí...
Tak to si môžete podať ruky

Napísané: 08 Máj 2007, 00:14
od užívateľa Luboš
:?:

Napísané: 08 Máj 2007, 08:33
od užívateľa ondrej
Mikki napísal:45 stupňov. Predstav si to tak, že konkrétne 813-ka dokáže vyjsť za rovinných 100m , 100m výškových. alebo aj viac... 8)
spravidla sú to však iba hodnoty teoretické, vypočítané z hnacej sily na najnižší prevod, v praxi však nastávajú trakčné problémy už pri podstatne nižších stúpaniach (hlavne neúnosný terén), takže takéto auto má šancu stúpanie 100% málokedy naozaj vyliezť...

Napísané: 13 Máj 2007, 23:22
od užívateľa Mikki
Ľuboš - kniha "Tatra včera a dnes" od Karela Bochenského je náhodou perfektný prehľad toho najlepšieho čo sa v Tatre vyrobilo....a nepíše tam kraviny :wink:

ondrej - Môj pohľad na vec je takýto - Tatra T813 má v papieroch hodnotu stúpania cez 100%...ale myslím si, že táto hodnota je opodstatnená, pretože trakčné problémy, ktoré môžu nastať eliminujú uzávery všetkých siedmych diferenciálov....(pravdaže nie úplne)...samozrejme, že keď je terén nadmieru neúnosný trakcia sa vytratí dokonca aj z pod kolies Tatry :cry:

Napísané: 14 Máj 2007, 00:11
od užívateľa Luboš
Za tím, co jsem psal si stojím, je to jeden z nejméně důvěryhodných autorů, co píší o tatře.

Je sice pravda, že 813ka má v papírech psánu stoupavost "přes 58°" (!), ale co jsem jí párkrát viděl se někam škrábat, tak bych spíš řekl, že nestíhají ty proslavené taktické pneumatiky a těch unavených 250 kobylek má s těmi tunami také co dělat...

Napísané: 14 Máj 2007, 08:22
od užívateľa Lucián
V tom, že v té knize od Karla Bordovského jsou kraviny s Lubošem souhlasím, nevěřte všemu, co je tam napsané!
Když jsem si o té knize s Karlem Bordovským povídal, tak mi přiznal, že tam psal, jak to cítí a jak to vidí on, ale dobovými prameny a zkutečností se neřídil. Bohužel autor je již po smrti, takže těžko si s ním znovu popovídám.
Byl to velice příjemný člověk, dobře se s ním povídalo, ale takový ten, co patřil mezi ty, co o tatrovkách vytvářejí fámy a mýty a mnoho důvěřivých jim na to skáče, jako na špek. Přišlo mi, že se dokonce tím docela dobře bavil.

Napísané: 14 Máj 2007, 08:31
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Chudák Bordovský. Není v tom náhodou nevinně?

Napísané: 14 Máj 2007, 10:46
od užívateľa Lucián
Já vůl se přepsal, sipu si popel na hlavu!!! Jasně, že tam patří Karel Bochenský!!! Kurva, proč nemohu opravit svůj příspěvek??? Tohle u nás na fóru jde!
Zbytečná trapárna, Etiene oprav to, prosím!!!

Napísané: 14 Máj 2007, 10:50
od užívateľa Lucián
Správné znění mého příspěvku:
V tom, že v té knize od Karla Bochenského jsou kraviny s Lubošem souhlasím, nevěřte všemu, co je tam napsané!
Když jsem si o té knize s Karlem Bochenským povídal, tak mi přiznal, že tam psal, jak to cítí a jak to vidí on, ale dobovými prameny a zkutečností se neřídil. Bohužel autor je již po smrti, takže těžko si s ním znovu popovídám.
Byl to velice příjemný člověk, dobře se s ním povídalo, ale takový ten, co patřil mezi ty, co o tatrovkách vytvářejí fámy a mýty a mnoho důvěřivých jim na to skáče, jako na špek. Přišlo mi, že se dokonce tím docela dobře bavil.