TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
Nazdar !
Toto není nákladní vůz Tatra 85, ale Škoda 6STP6L. Tyto vozidla a další varianty tohoto typu v hojném počtu používal WH.
Fotka je z eBay. Myslím, že tam jsou i jiné fota s touto škodovkou ( chybně ozn. jako Tatra ).
Jinak ve složkách něm. armády byla zastoupena hlavně cisterna T-85 ( ovšem viděl jsem na fotech i valníky, ale ne v tak hojném počtu ).
Jinak Populár má také "bojovou" karosérii.
Toto není nákladní vůz Tatra 85, ale Škoda 6STP6L. Tyto vozidla a další varianty tohoto typu v hojném počtu používal WH.
Fotka je z eBay. Myslím, že tam jsou i jiné fota s touto škodovkou ( chybně ozn. jako Tatra ).
Jinak ve složkách něm. armády byla zastoupena hlavně cisterna T-85 ( ovšem viděl jsem na fotech i valníky, ale ne v tak hojném počtu ).
Jinak Populár má také "bojovou" karosérii.
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
No mě se to taky hned moc nezdálo, dík za osvětlení - jinak těch několik fotek jsem si taky stáhl, je na nich pěkné to, jak je krásně vidět jak s tím jedou hlouběji a hlouběji do ruska...
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 19 Máj 2009, 11:00
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 815 S1, Tatra 815 S3 (obe 1:87)
- Bydlisko: Diviaky n/N - Prievidza
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
DRracer písal: "To tedy znamena, ze vuz mel nejspis celkem 4 nahradni kola, coz v te dobe nebylo az tak neobvykle, stejne jako umisteni dvou kol na strese."
Neboli 4 náhradné kolesá určené - alebo použiteľné aj na dodatočnú dvojmontáž? Nasvedčovali by tomu dlhé skrutky trčiace z diskov, viď foto T8502.jpg od Luboša T. z 11. okt. 2006. Ak sa mýlim,
Neboli 4 náhradné kolesá určené - alebo použiteľné aj na dodatočnú dvojmontáž? Nasvedčovali by tomu dlhé skrutky trčiace z diskov, viď foto T8502.jpg od Luboša T. z 11. okt. 2006. Ak sa mýlim,
Re: TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
..od posledního příspěvku už uplynulo pár pátků a tak se chci zeptat..jak pokračuje výzkum tohoto vozu..? A hlavně stavba..? Jinak ty cisterny se vyráběly v provedení cistrna vojenská a cisterna civilní... a kromě toho se za ně vyráběla ještě tažená cisterna s označením Tatra 110. Co se týká článků chladiče,tak v "našich" končinách se užíval spíš ten 6-ti článkový. (ten sedmi článkový bych odhadoval,že patří spíš do teplejších krajin). V zimě se dokonce některé články demontovaly a vůz jezdil třeba jen se dvěma..!
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
Zajimava myslenka, vyloucit se to asi neda. Treba T72 se vyskytovaly v obou variantach - s i bez dvojmontaze na zadnich kolech. Jak by T85 vypadala s doplnenou dvojmontazi, je videt na prilozenem obrazku. Na pohled to ale vypada divne (cimz nechci rict, ze by to tak nemohlo byt).TiborM napísal:Neboli 4 náhradné kolesá určené - alebo použiteľné aj na dodatočnú dvojmontáž? Nasvedčovali by tomu dlhé skrutky trčiace z diskov, viď foto T8502.jpg od Luboša T. z 11. okt. 2006. Ak sa mýlim,
Vyzkum dale nepokrocil, resp. dosud jsem nikde nesehnal podklady pro zodpovezeni otazek ohledne mnozstvi, umisteni a ucelu nahradnich kol, a ucelu plechu na zadni sajtne. Namety a hypotezy jsou samozrejme vitanyzdesko napísal:..od posledního příspěvku už uplynulo pár pátků a tak se chci zeptat..jak pokračuje výzkum tohoto vozu..? A hlavně stavba..? Jinak ty cisterny se vyráběly v provedení cistrna vojenská a cisterna civilní... a kromě toho se za ně vyráběla ještě tažená cisterna s označením Tatra 110. Co se týká článků chladiče,tak v "našich" končinách se užíval spíš ten 6-ti článkový. (ten sedmi článkový bych odhadoval,že patří spíš do teplejších krajin). V zimě se dokonce některé články demontovaly a vůz jezdil třeba jen se dvěma..!
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
Dobrý den.
Zatím jsem neměl možnost vidět vojenský automobil, který by měl vymontované části segmentové chladiče ! A to platí i u netater, které používal např. WH na frontě.
Přece toto mohlo vyřešit překrytí chladiče dečkou !? Což jsem na fotkách z válečného provozu viděl a také takovéto fotky ve sbírce mám - jsou to Tatry 27 i 85.
Já bych to viděl v počtech segmentů jednodušejc Prostě vývoj....
Zatím jsem neměl možnost vidět vojenský automobil, který by měl vymontované části segmentové chladiče ! A to platí i u netater, které používal např. WH na frontě.
Přece toto mohlo vyřešit překrytí chladiče dečkou !? Což jsem na fotkách z válečného provozu viděl a také takovéto fotky ve sbírce mám - jsou to Tatry 27 i 85.
Já bych to viděl v počtech segmentů jednodušejc Prostě vývoj....
Re: TATRA 85 cisterna - prosba o konzultácie
Pánové, nemáte někdo informace o tažené cisterně T110, která byla tahána za T85? Byly v kabině cisterny nějaké ovládací prvky, nebo sloužila jen k převozu obsluhy?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných