Strana 10 z 31

Plyn

Napísané: 24 Sep 2007, 19:37
od užívateľa JáPavel
Co se týče ovládání ručního plynu u Tatry 75.
U aut r.v. 34 a 35 byl stejný držák hřídele řízení dle mé fotky a tudíž stejné ovládání ručního plynu. Dnes jsem viděl dobové fotky ,které mě bohužel nebyly zapůjčeny. V návodu pro Tatru 75 je tohle rovněž patrné. Ale ani to zde nemohu publikovat. Ten držák je původně mosazný. Viděl jsem již hliníkové i železné :lol:

Napísané: 25 Sep 2007, 07:15
od užívateľa Tatra 75
Zdravím tu je foto tatra 75 a páčka na pravo a Tatra 57 A a páčka v strede.

Re: TATRA 75

Napísané: 25 Feb 2008, 14:12
od užívateľa lukas.
Zdravím,

mohl by někdo kdo má čtyřsedadlovou limuzínu T75 změřit (stačí cca na centimetry) celkovou šířku od sloupku do sloupku u předního okna (šířku vozu bez blatníků). Zjistil jsem totiž rozdíl cca 9 cm v tomto rozměru mezi kabriem r.v.34 a 2 dvéř. limuzínou r.v.34. Celkovou šířkou se liší také přední kapota (taky cca 9 cm). Zajímá mě tento rozměr také u čtyřsedadlové limuzíny jestli se to také nějak liší...

díky

Re: TATRA 75

Napísané: 08 Apr 2008, 23:30
od užívateľa Martinh
Dobrý den,
chtěl bych Vás takto požádat o pomoc. Na karburátoru Zenith mi chybí tryska viz. šipka na obrázku. Nemáte někdo tuto trysku na prodej, nebo nebyl by někdo z vás ochoten mi ji oměřit pro případnou výrobu. Předem děkuji za ochotu. Martin

Re: TATRA 75

Napísané: 09 Apr 2008, 10:07
od užívateľa julo_600
Ahoj
pozriem doma cez vikend a nafotim - nameram. Zvysnu nemam, ale mozno pomoze aspon to

Re: TATRA 75

Napísané: 09 Apr 2008, 17:43
od užívateľa Martinh
Ahoj, děkuji za ochotu.

Re: TATRA 75

Napísané: 09 Apr 2008, 18:31
od užívateľa Karel
No jestli dobře koukám tak ta šipka ukazuje na seřizovací šroubek volnoběžné směsi, nikoliv na trysku :?:

Re: TATRA 75

Napísané: 09 Apr 2008, 22:14
od užívateľa Martinh
Děkuji za vysvětlení, koupil jsem karburátor a tento seřizovací šroub tam není. Takže teď ho sháním a pokud ho Julo oměří tak ho zkusím nechat vyrobit. Jinak Karle úžasný obrázek.

Re: TATRA 75

Napísané: 12 Apr 2008, 21:57
od užívateľa Julo600
Ahoj. Tak som nieco nameral a nakreslil. Staci takto?

Re: TATRA 75

Napísané: 12 Apr 2008, 22:06
od užívateľa Martinh
Ahoj, moc děkuji za ochotu, to je perfektní. Jsem velkým dlužníkem.

Re: TATRA 75

Napísané: 30 Mar 2009, 09:40
od užívateľa Julo600
pridavam foto z (pomaly) napredujucej renovacie. Motor by mohol byt v dohladnej dobe nastartovany. Valce su po vybruse , piesty nove, klukovka prebrusena, loziska nove, hlavy ... na tych este potrebne popracovat

Re: TATRA 75

Napísané: 30 Mar 2009, 10:29
od užívateľa Mojžo
Pomalá, no precízna práca má prednosť :!:

Re: TATRA 75

Napísané: 31 Mar 2009, 20:31
od užívateľa Julo600
Este foto povodneho stavu motora... pre porovnanie

Re: TATRA 75

Napísané: 13 Apr 2009, 08:34
od užívateľa Julo600
Ahoj.
Prosim o pomoc pri rieseni jedneho problemu. Motor som kupil v pomerne rozobratom stave a 3 ks olejovych filtrov ktor mi k nemu pribalii nasvedcuju, ze mam verziu s externym olejovym filtrom. Neviem vsak ako ma byt spravne zapojeny, viete mi niekto prosim poskytnut popis alebo obrazok? Dakujem

Re: TATRA 75

Napísané: 15 Apr 2009, 10:06
od užívateľa Julo600
nikto nic?

Re: TATRA 75

Napísané: 18 Apr 2009, 20:30
od užívateľa Julo600
Uz je mi to jasne.
Mam ale este jednu otazku. Originalny filter je vlastne na pruzine navlecena textilna hadica stocena v puzdre. Vie niekto kde sa da podobna hadicka zohnat, cim sa da nahradit?

Re: TATRA 75

Napísané: 20 Apr 2009, 13:50
od užívateľa Richard
Jde v podstatě o materiál na oplety kabelů, dnes se prodávají ze syntetických vláken, takže budou asi odolnější než původní bavlna...
Koukal jsem po tom na internetu nabízí to několik firem v různách průměrech.

Re: TATRA 75

Napísané: 21 Apr 2009, 08:08
od užívateľa Julo600
Dakujem za odpoved. Trosku by som sa obaval, ci olej nerozlepta hadicku z umeleho vlakna, ked nepoznam jeho vlastnosti. Skusim pohladat, pripadne si dam usit namieru.

Re: TATRA 75

Napísané: 01 Máj 2009, 19:36
od užívateľa Julo600
tak sme o5 o nieco dalej...

Re: TATRA 75

Napísané: 11 Máj 2009, 23:11
od užívateľa lukas.
Tak po delší době jsem opět zde v tomto vlákně, koukám Julo ten motor vypadá velmi pěkně (taky jsem příznivec leštění a čištění). Přeju aby dobře frčel. Jednu věc bych ale opticky vylepšil - jestli ti na motoru zbyly původní širší čtrnáctky matky s ostrými hranami tak si nech vyrobit jejich repliky vypadá to pak celkově o hodně líp než tyhle chrom matky z "OBI".

Dál tady mám jedno foto - co myslíte že to je? T75 nebo T52?