TATRA 75
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Je to T-52. Obrázek mám také, od kolegy Feudala.
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
lukas. napísal:Tak po delší době jsem opět zde v tomto vlákně, koukám Julo ten motor vypadá velmi pěkně (taky jsem příznivec leštění a čištění).
Dakujem, lestenie je len "povrchne", dolezite je pre mna to co je dnu - a verim ze pod odbornym dozorom je to zvladnute vyborne.
Přeju aby dobře frčel. Jednu věc bych ale opticky vylepšil - jestli ti na motoru zbyly původní širší čtrnáctky matky s ostrými hranami tak si nech vyrobit jejich repliky vypadá to pak celkově o hodně líp než tyhle chrom matky z "OBI".
Ano, suhlasim. Aj som vynalozil pomerne dost usila k tomu, mat tam matice na 14tku kluc. Zial cas ma uz tlacil a povodne skrutky su pomerne vytahane, tak som volil alternativu tovarenskych matic s lisovanym zavitom. Su pozinkovane, nie pochromovane (volil som to kvoli ochrane pred koroziou) a vacsina z nich bude aj tak ukryta a nebudu viditelne.
Dál tady mám jedno foto - co myslíte že to je? T75 nebo T52?
podla obrazku je jasne ze T52, ale keby som videl iba kapotu?? mozno podla zamkov v prednej casti kapoty by sa dalo, ale inak neviem ake su dalsie odlisnosti
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Hodně zvláštní T-75...
Škoda, že není boční pohled + další záběry.
Zadní díl karosérie je T-75 sedan. Připadá mi, jako kdyby si někdo pohrál s dveřma... Udělal ze čtyřdvéřové dvoudvéřovou T-75. Ale proč ? Byl posedlý Áčkem ? Nebo jezdil na Áčkové doklady ?
Škoda, že není boční pohled + další záběry.
Zadní díl karosérie je T-75 sedan. Připadá mi, jako kdyby si někdo pohrál s dveřma... Udělal ze čtyřdvéřové dvoudvéřovou T-75. Ale proč ? Byl posedlý Áčkem ? Nebo jezdil na Áčkové doklady ?
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
S několika kolegy co to auto viděli jsme se shodli že to bastl nebo složenina není. Dle štítku na karoserii je výrobce kopřivnice.Porovnávali jsme to s několika klasickými 4 dvéř T75 limuz. To auto s ní nemá až na zdánlivě velmi podobný tvar karoserie nic stejného. Kapota cca o 8cm širší, celé auto i vnitřek i originál sedačky širší, je to vidět i na zadních blatnících, které jsou jakoby víc zapuštěné do vozu. I přední blatníky a stupačky jsou užší.Originál dřevěná palubní deska má trojbudík v rámečku, volant kříž. Kdyby tohle někdo předělával z klasické limuzíny tak to by bylo práce jak na kostele. Rok výroby je 34, historii znám zpětně do roku 1948. I v orig techničáku z té doby je pohotovostní hmotnost 1233 kg což potvrzuje že to auto je prostě větší a těžší (a to má odlehčenou střechu). Je to ojedinělé auto, řekl bych že ho v kopřivnici vyrobili jako prototyp karoserie (která se asi neosvědčila) nebo si to někdo objednal na zakázku. Ale je možné že se mohu mýlit stoprocetní důkaz na to nemám. Až bude dodělaná a někde s ní vyjedeme už se těším na ty diskuze (část řekne že to je originál, část řekne že to je bastl ).
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Jediný možný důvod proč by to někdo předělával,který mne napadl je, že někomu to auto bylo vevnitř úzké a malé a navíc se mu předníma dveřma do toho blbě lezlo...ale to by znamenalo: rozšířit kastli, sehnat širší sedačky a předělat vnitřek včetně předního skla, nějak rozšířit kapotu, předělat blatníky ....no nevim podle mě ta kastle byla taková už od začátku, žádné stopy po úpravách jsem na ní prostě nenašel...škoda že než se to odvezlo tak jsem to nevyfotil z víc stran...
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
ahojDjss napísal:dalsia..
uz je tvoja? Mam to iste prevedenie. Tato vyzera dokonca lepsie ako moja (zatial )
Re: TATRA 75
proč má na jedné fotce volant vpravo a na druhé volant vlevo
Re: TATRA 75
Asi jí někdo fotil v zrcadle
Ta fotka má být asi takto (podle toho velkého kabria vedle ní).
Ta fotka má být asi takto (podle toho velkého kabria vedle ní).
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: TATRA 75
Hlavně ta smečka poválečných aut v pozadí je do jednoho ve verzi pro pravostranný provoz .
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Už jsem doma . Montoval jsem hledáček na šestimístné Áčko....
Tak zajímavé auto a ty nafotíš dvě fotky ....................................................
Pak se dá těžko diskutovat a porovnávat !
Nemusí to být z fabriky.... Viděl jsem něco podobného ! Dvoudvéřová kastle na krátkém podvozku T-52 a kapota Béčko. Vůz byl postaven z výlisků Tatra. Také to bylo hodně široké !
Takových vozů bylo kolem Kopřivnice dost... A nemuselo se to takto dělat jen a pouze kolem Kopřivnice. Pokud nemáš "usvědčující" fotku nebo písemnosti, tak se nedá nic vyloučit !
U té tvoji limuzíny se bude, ale asi skutečně jednat o rozšíření na zakázku ( pro nějakou rodinku koblížků ).
Chtěl bych vidět tu rozšířenou kapotu !!! Rozměry poznačené máš ? Sedačky vyfocené máš ? Vnitřní spoje zadní časti ???
Skutečně si mne trochu nasr.l .
NAFOTIT !!!
Tak zajímavé auto a ty nafotíš dvě fotky ....................................................
Pak se dá těžko diskutovat a porovnávat !
Nemusí to být z fabriky.... Viděl jsem něco podobného ! Dvoudvéřová kastle na krátkém podvozku T-52 a kapota Béčko. Vůz byl postaven z výlisků Tatra. Také to bylo hodně široké !
Takových vozů bylo kolem Kopřivnice dost... A nemuselo se to takto dělat jen a pouze kolem Kopřivnice. Pokud nemáš "usvědčující" fotku nebo písemnosti, tak se nedá nic vyloučit !
U té tvoji limuzíny se bude, ale asi skutečně jednat o rozšíření na zakázku ( pro nějakou rodinku koblížků ).
Chtěl bych vidět tu rozšířenou kapotu !!! Rozměry poznačené máš ? Sedačky vyfocené máš ? Vnitřní spoje zadní časti ???
Skutečně si mne trochu nasr.l .
NAFOTIT !!!
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
.Ja som si to ani nevsimol ze su volanty nejak povymienane.Karel dik za opravu.Julo ta Tatra neni moja.Bral by som ju.Ma ju napredaj Pan Sklenar zo Sturova.Vydreva je skoro komplet urobena.Len ta kasna je len tak polozena na kostre.Aj B stlpik co je tak sa tie dvere nejako sikmo zle dane.Nerisuje to.Posielam dalsie fotky.Keby volant bol inak tak ma skontrolujte...
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Posielam jednu fotku ale neni to Tatra tak dufam ze sa nebudete hnevat.Pozrite si to a napiste co tam zvlastne vidite..
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Tatrovácká "prdelka" ?
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Je to Adler Trumpf 1,7 EV .r.v 1936.Na zadnej casti auta su diery po strelbe.Z tohto uhla to nevidiet ale tie kruhy co su tak tam sa tie diery.Aj na podlahe auta som videl jednu. Ze by to bolo sluzobne auto Gestapa?Auto bolo 50 rokov v garazi a potierane olejom aby Pani Hrzda nevstupila. Bolo niekde v CZ a potom na SK a nakoniec skoncilo v Madarsku.
Re: TATRA 75
Sním či bdím ?
Jak se jim to podařilo spasovat dohromady ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných