Tatra 128 a spol.

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 128 a spol.

Príspevok od užívateľa bazilisak » 13 Jún 2010, 15:39

Ondrej : nikdo nepovedal , že je to synchron .............

A jestli dobře znáš T128 , tak víš , že z T111 nepasuje ani kabina , ani náboj kola , ani převodovka na T128 ....

Voloďa
Diskusný nováčik
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 13 Jún 2010, 21:46
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 128 a spol.

Príspevok od užívateľa Voloďa » 13 Jún 2010, 22:10

Zdravým Vás páni Tatrováci. Netrúfam si tvrdiť, že neexistuje Tatra 128 so štvorstupňovou prevodovkou, lebo pri Tatrách som sa naučil, že všetko je možné. No jedným dychom dodávam, že moja Tatra 128 a všetky ostatné stodvadsaťosmičky, ktoré poznám majú päťstupňovú prevodovku so spiatočkou a dvojstupňovú prídavnú prevodovku plynule raditelnú aj za jazdy. A tiež súhlasím s predošlou reakciou. Veľké množstvo dielov Tatry 128 sa líši od sériových dielov Tatry 111 a nie len tie, ktoré spomenul kolega predo mnou.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1603
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 128 a spol.

Príspevok od užívateľa Jerry » 15 Jún 2010, 17:27

Nemáte někdo náhodou přířučku, návod k obsluze, nebo jakoukoli literaturu k T128? Pomalu mě přesvědčujete, že je mi příručka na 111 u 128 k prdu. :?

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 128 a spol.

Príspevok od užívateľa bazilisak » 15 Jún 2010, 20:49

Jerry napísal:Nemáte někdo náhodou přířučku, návod k obsluze, nebo jakoukoli literaturu k T128? Pomalu mě přesvědčujete, že je mi příručka na 111 u 128 k prdu. :?
Nikdo se Tě nesnaží přesvědčovat . Prostě píšeme , jak to je ....
Jinak skutečně to s těmi 2 typy vypadá, že nemají společného vůbec nic .....
Jinak o T128 se tak nějak traduje , že je to nepovedené auto , osobně to tak úplně nevidím, má svoje negativa , ale jinak je to auto se slušnými vlastnostmi. Znal jsem člověka , který s tím najezdil šílené kilometry , i s vlekem ...... a z toho , co jsem slyšel , si myslím, že s T128 bylo lepší brázdit silnice než třeba s T111 , nebo s Š706R .....

peter23
Diskutujúci
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 17:16
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 128 a spol.

Príspevok od užívateľa peter23 » 21 Júl 2011, 21:55

Nedávno som bol "vykulený",keď som sa dozvedel,že u nás na družstve (JRD) mali T128.Mali ju od vojakov,bol to klasický vojenský valník so sklopnými lavicami.Bolo to v období cca 1957-1961.Potom ju nahradila P V3S.
O Tatre 500 HB som mal rozhovor s pamätníkom už dávnejšie,ale keď si dobre spomínam tak mi tvrdil,že ČSAD v Poprade malo 2 kusy týchto autobusov.Jeden jazdil na linke do Tatier (do Vyšných Hágov).Vraj boli veľmi nepodarené a myslím,že spomínal veľmi slabé kúrenie.

Užívateľov profilový obrázok
Zdenek
Diskutujúci
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 30 Aug 2010, 12:51
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57b
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 128 a spol.

Príspevok od užívateľa Zdenek » 24 Júl 2011, 17:11

No Tatru 500 HB bych moc nepodceňoval,ale bohužel měla jedno hodně slabé místo.Podle starých šoférů byla i v Jablonci n.N. a ti říkali,že při plném rejdu na otoč a záběru většinou praskla jedna ze zadních poloos.Jinak topení opravdu slabší ale výjezd do hor výborný.Ale je to Tatra -vše odpuštěno!

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný