Strana 90 z 111

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Júl 2012, 13:59
od užívateľa T57Becko
ano , ja len ze by som si usetril robotu , ja som tam mal zvysky nejakych gumovych a koza tiez nieje najlacnejsia informoval som sa ked som chcel kozene manzety zadnej napravy , vdaka za odpoved.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Júl 2012, 14:54
od užívateľa JáPavel
To máš pravdu, že není nejlevnější ,ale kůže na ty dva kousky se dá finančně přežít a pokud si to děláš pro sebe, tak už to máš napořád. A pokud tam dáš něco nového gumového a i když to nebude jezdit, tak dřív nebo později se to stejně rozpadne .

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Júl 2012, 17:18
od užívateľa jindra
T57Becko napísal:myslel si ten rozmer bubna takto ?
Opožděně,ale tak jsem to myslel. :D

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 02 Júl 2012, 21:12
od užívateľa T57Becko
loziska som vypodlozil asi 3,5 mm podlozkou a bubny sadli akurat , dik za ochotu.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 05 Júl 2012, 23:45
od užívateľa Djss
Prosim vas, kde sa daju zohnat pruziny pre brzdove pakne? Za normalnejsiu cenu. Mam dost unavene pruziny. A este som narazil na problem. Nahodil som dynamo Bosch a karburator Zenith. Od karburatora co ide privod benzinu sa dotyka dynama. Tak neviem to dat na normalne miesto ako ma byt. Len ten privod na hadicku je pre Solex a nie pre orginal Zenith. Tak neviem ci je mensi pre Zenith. A este ta trubka co zakryva sroub co sroubuje dynamo je aky rozmer? Nema ist dynamo viac ku kapote? Prosim o radu. Vdaka

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 06 Júl 2012, 21:20
od užívateľa T57Becko
dynamo musi ist tak aby sedelo s remenicou motora s tym sa neda nic robit , ak pri tom dotyku vadi par milimetrov dalo by sa to upravit - zbrusit - ale ak to je viac tak nevidim to inak ako vymenit karburator alebo dynamo ale spravit nejaku prirubu pod karburator aby to bolo posunute o pozadovanu dlzku , tak asi tolko nech sa dari , motor je pekne vyblyskany.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 07 Júl 2012, 09:22
od užívateľa JáPavel
K tomu Zenithu by mělo být menší přívodní oko. Já tam mám ještě trubičky cirkulace oleje a je to vše taktak .
Rozměr té slabé trubky co drží dynymo zjistíš snadno. Vnitřní průměr musí odpovídat tomu svorníku a to je asi osmička kulatina , venkovní průměr musí odpovídat průměru vnitřku toho masivní nálitku co je na skříni ventilátoru.
Pružiny Fabory,ale levné nebudou.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 09 Júl 2012, 11:35
od užívateľa JiF
Vazeni kolezi :D dovolte mi jeste jednou, chci pozadat o radu. Jaky material pouzivate na tesneni mezi plechovym vickem nad vahadly ventilu a dilem s vahadly ventilu? Pouzivam korek, ale nekteri pry pouzivaji gumu.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 09 Júl 2012, 16:19
od užívateľa Ivo
Já tam teda mám normální 1 těsnící papír a jsem v podstatě spokojen, tedy nekape :)

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 09 Júl 2012, 16:48
od užívateľa JáPavel
Pod plechovým víkem domečku vahadel gumokorek tl: 3mm, podmáznuto kvalitním čirým silikonem (né OBI,né Baumax :D )
Pod domečkem vahadel papír tl: 0,5

Chlumčany 2012

Napísané: 10 Júl 2012, 16:32
od užívateľa JáPavel
Pokud se budete chtít přijet podívat nebo zúčastnit, tak zde je kontakt na pořadatele:

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 11 Júl 2012, 16:19
od užívateľa Djss
Ja Pavel vdaka za foto.T 57 Becko za nazor.Prosim vas ten filter na palivo a uzaver paliva je orginal co mam?ci?ak ano islo lahko rozobrat?Zrejme treba pretesnit uzaver po tych rokov.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 14 Júl 2012, 19:11
od užívateľa Nolan
Dobrý den. Asi před 14 dny jsme si přivezli T57 A předělanou na ''traktor'' kvůli podvozku na náhradní díly pro naši čistou 57. Předělávka spočívá v uříznutí střechy v sloupku pod sklem a ponechání pouze podlahy. V tatře ale byl tenhle tachometr. Chtěl bych se zeptat z čeho by mohl být, jelikož na Áčkach sem viděl vždy tachometr bez přidaných ukazatelů. Tatra pochází z roku 1936 a ůdajně by mělo jít o krátké áčko ale nejsem si jistý.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 14 Júl 2012, 20:05
od užívateľa Jano 57B,603
Ahoj, ja som taký tiež mal v 57-B je to asi z Škoda Popular alebo Rapid. :wink:

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 14 Júl 2012, 21:54
od užívateľa Nolan
Super. řikal sem si jestli to náhodou neni z nějaké Tatry :) . Ještě přemejšlíme co s tim zbytkem karoserie...Uvažoval sem o dodělání výdřevy a znovu oživit tuhle tatřičku ale prakticky se není čeho chytit a člověk by na tom mohl ruce nechat a stejne by to nebylo ono. :( . Interiér máme skoro celý ale chybí celej zadek. Stálo by za to někde koupit samotnou boudu ale o žádnej bohužel už nevim. Přidávam foto akorát je ve špatnej kvalitě. Je to prakticky šrot. :( Asi bude stačit starat se jen o tu jednu :)

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 29 Júl 2012, 20:56
od užívateľa Djss
Prosim vas nema niekto prehlad kde zozeniem poriadny vykres na nasavacie hrdlo pre filter.Pre Zenith 30T.vdaka

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 30 Júl 2012, 13:45
od užívateľa Ivo
Malá odbočka od technických témat k prázdninovému putování - Tatra zvládla cestu přes Rakousko, Švýcarsko, Paříž, do Bretaně a zpět přes Německo - celkem 4896 kilometrů bez problémů :D

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Aug 2012, 05:58
od užívateľa Djss
Ivo ten tvoj extremny zazitok urcite stal za to.Pekne ty zvladla Tatricka.Obdivuhodny vykon a odvaha z tvojej strany.Parada :-)

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Aug 2012, 07:39
od užívateľa Tatra 75
Musím len gratulovať :shock: :D . Môj sen je ísť s Tatrou len na začiatok Francúzka ,ale asi ostane len pri tom sne .

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Aug 2012, 07:41
od užívateľa Tatra 75
Ešte sa opýtam , koľko to trvalo ?