Nebyla zadní část kastle uložená na nějakém přídavném nosníku?
Limusínka má poslední nosník pod sedačkou a celá záď je řešená jako převis. U továrního kombíku je záď podepřená ještě na plotně zadního pera.
U takto dlouhé (a navíc dodávkové) karoserie bych ale očekával ještě jednu ,,podpěru,, za diferákem.
Zdravim vas.Nejako je na T57a ticho. Mam otazocku ta matica z usami na zaistenie sedla je jeden celok alebo zvlast. Ja som mal na tej pasovine kde sa narezane zavity srouby bez hlavicky.Tak to vypada ako na dve kusy..
V těch kolejnicích se závity a ty šrouby s křídlovou hlavou mají závit Whitworth. Na pár místech jsem ho na áčku našel.
Ale asi by nebyl problém udětat ty kolejnice se závitama s klasickým závitem nebo jemnější stoupání.
Pavle, prosím Tě máš na svých sedadlech lůžkovou úpravu nebo ne. Ja teď řeším také problém se sedačkamí, ale já mám v Áčku jiné sedáky /sklopné ještě do předu/. Jeden mám ošklivě posvařovaný a musím ho dát do hromady. Známí mě nabízí sedáky jako máš Ty, ale neví jestli jsou lůžkové.
Ty mosazné štítky jsou původní ze sedaček co byly v mém áčku. Jen když jsem ty rámy nechával opískovat ,tak jsem je sundal a zase dal nazpět jak byly.
Já mám jednoduché sedačky dle obrázku 1.jpg. Mají jen klasicky odklápěcí opěrák. Ten rám jsem musel také trochu porovnat. Nevím podle jakého systému se ty sedačky osazovaly. Jestli podle toho co momentálně bylo nebo na přání.
No já si pro ty sedačky ke známému dojel. On měl teda jenom sedáky a né opěráky, tak jsem zkusil sedačky prokřížit s mými opěradly a šlo to . Lůžková úprava je asi podle mě udělána pouze tím, že v úchytu opěráku je oválný otvor. Povytažením nahoru se opěrák dostane přes štelovací šroub a jde položit. Jenže ty spodky jsou jako na Pavlově autě, nejsou předklopné, takže nejde sedadlo dát při lůžkové úpravě do roviny, protože nejde sedák nadzvednout, tak nevím jestli se toho mám vzdát a nebo složitě rozřezávat nové sedáky a dávat je dohromady s těma mýma předklápěcíma. Kdybych alespoň věděl podle jaké výbavy se do aut dávali. Nevíte to, prosím, někdo
Fiha tak to je taky Nemecky nazov na stitku.Diky Pavel.Libor ja mam ten isty typ sedacky.Dorabal som to pekne dlho.Jedna sirsia ako druha.Na druhej ina trubka zavarena adt.Zajtra to uz konecne ide maliarovi...
Djss ano, já mám ten samý typ co máš ty. Pokud vím ty máš limuzínku a jak jsem koukal, tak z 1936. Já polokabrio z 1937, zajímalo by mě, jak se rozlišovalo, do kterého vozu jaká má přijít
Libor ties som mal ten problem aky ma byt typ sedacky.A dospel som nazoru ze je to v norme aku sedacku das.Ja som povodne zobral z typu T57B..Ked som sledoval rozne Tatry tak jedna mala taky typ druha taky.Ja som si povodne myslel ze ten typ co mam ze je automaticky len na T57B.Ale nie su aj montovane na T 57A..
Djss no tos mě teta nepotěšil, protože oba máte ty sedačky,které mám rozbité a myslel jsem si, že je nahradím těma druhýma. Takže mě nezbývá než řezat, vymýšlet,svářet No,ale kvůli tomu ty auta máme, že
Michaeli, koukám, že by ti stačil i jenom spodek. Kdyby jsi měl spodek co výše nafotil Djss, tak můžu vyměnit za ten tvůj, jinak ho musím rozřezat a udělat z něj ten sklopný.