Tatra 57 "Áčko"
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
- Prílohy
-
- campig 2.jpg
- (195.31 KiB) 439 stiahnutí
-
- campig 1.jpg (216.57 KiB) 14556 zobrazení
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Karle, omlouvam se . Sila zvyku, dosud vetsinu zapeklitych historickych hadanek daval Michael...Michael napísal:DR: to je hádanka od Karla
Dekuji za uznani, na te zadni T57A se mi nelibi ten "hrbaty" zadek, ale je mozne, ze je to nejaka hra odlesku a stinu. Jinymi slovy, z predlozene fotografie si netroufam odhadnout blizsi detaily.Karel napísal:DR : Tu hádanku jsi zodpověděl výborně. Ta T57A ?? co se ti nelíbí (za tou červenou T-75) je pravděpodobně krátká (jiný úhel skosení zádě)...
vidis, a mne celou dobu vrtalo hlavou, proc ma delsi zadni okno, nez vsechny ostatni STWKarel napísal:Ještě bych se vrátil k těm prospektům A kombi 1 a 2. Oba vozy mají stejné číslo (SPZ), stejně naklopené pravé zpětné zrcátko na dveřích a stejně natočená kola, ventilkem nahoru. Jedná se zřejmě o jeden obrázek , do kterého bylo namalováno (nebo naopak zaretušováno) okno s opěradlem sedačky...
Ještě k té kempinkové úpravě.
Řekl bych že tento vyobrazený nosič zavazadel patřil také ke kempinkové úpravě. Doufám že Michael najde ve svém archivu nějaký prospekt, neboť Tatra tuto úpravu údajně dost propagovala (i v češtině ).
Jinak pro upřesnění, ta fotografie je z roku 1950, kdy již vůz jezdil jen s jednou rezervou z důvodu poválečného nedostatku pneumatik (původně měli limusinky dvě rezervy).
Řekl bych že tento vyobrazený nosič zavazadel patřil také ke kempinkové úpravě. Doufám že Michael najde ve svém archivu nějaký prospekt, neboť Tatra tuto úpravu údajně dost propagovala (i v češtině ).
Jinak pro upřesnění, ta fotografie je z roku 1950, kdy již vůz jezdil jen s jednou rezervou z důvodu poválečného nedostatku pneumatik (původně měli limusinky dvě rezervy).
- Prílohy
-
- nosič zav..jpg (33.7 KiB) 14493 zobrazení
Dvě čísla jsou tam zřejmě kvůli symetrii. Původně bylo číslo (se stoplampou) jen na pravé straně ale když se přešlo na pravostraný provoz namontoval majitel na levou stranu stejný držák jako vpravo. Zřejmě doufal že válka brzy skončí a pak se vrátí levostraný provoz. Dvě čísla jsou na fotografiích od války až do roku 1953, kdy se začaly používat SPZ nového tvaru.
Po panu,,řediteli,, jsem také zdědil reklamní diář na rok 1938 ve kterém mně zaujalo (kromě poznámek p. ředitele kolik stálo jablko či litr benzínu) co vše se v Tatře vyrábělo.
- Prílohy
-
- Notes IV.JPG (96.57 KiB) 14338 zobrazení
-
- Notes III.JPG (68.58 KiB) 14338 zobrazení
-
- notes II.JPG (89.96 KiB) 14341 zobrazení
-
- notes I.JPG (87.29 KiB) 14344 zobrazení
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tady je také jedno http://www.oldtimer.sk Piešťany 2005.
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
stahovaci strecha Webasto je neco jako ma tento prototyp T77 ? :
http://www.tatraportal.sk/popisky/t77/t77_10.jpg
Karel: to bude stejny vuz, jako je u popisku:
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_11.jpg
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_13.jpg
http://www.tatraportal.sk/popisky/t77/t77_10.jpg
Karel: to bude stejny vuz, jako je u popisku:
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_11.jpg
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_13.jpg
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných