Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 01 Apr 2006, 06:49
Činnost karburátoru Zenith 30T, který se do Áček montoval nejčastěji.
-
Prílohy
-
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 02 Apr 2006, 20:27
Zenith na motoru
-
Prílohy
-
-
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 03 Apr 2006, 17:07
Na T-57A sport se používaly kapkovité ukazatele směru na předních blatnících. Na obrázku je docela přesná replika která má ale místo původního červeného sklíčka, sklíčko stejného tvaru ale oranžové kvůli SPZ.
-
Prílohy
-
-
Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Michael » 03 Apr 2006, 17:32
to jsou od Šilhána?
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 03 Apr 2006, 17:41
Ty zrcátka taky. Když jsem zjistil že nachromování by mě vyšlo skoro více než koupě repliky, koupil jsem je. Na limusíně stejně nemaj co dělat, ale protože jsem chtěl udržet SPZ zvolil jsem repliku dobových doplňků.
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 03 Apr 2006, 18:09
Na zadním okně limusínek byly takovéto roletky ovládané provázkem z místa řidiče (omlouvám se za to čalounění, ale už něco pamatuje)
-
Prílohy
-
-
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 04 Apr 2006, 21:18
Některé limusínky (nejen T-57A) byly vybavovány stropní síťkou k odkládání menších předmětů. Ta sluneční clona nad předním oknem ale asi není původní (tipoval bych ji na Š-440).
-
Prílohy
-
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 05 Apr 2006, 08:06
Hmm, takovou clonu mám na béčku. Takže zase tuning?
-
Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
- Bydlisko: TRNAVA
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Laco » 05 Apr 2006, 17:22
Ja mam taku istu na B-čku
To je ale náhoda....
-
Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Michael » 06 Apr 2006, 15:44
Toto je původní stropní světlo ( používalo se u více typů ).
-
Prílohy
-
-
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 06 Apr 2006, 16:37
Ještě k těm slunečním clonám.
Sluneční clony se montovaly za příplatek a zřejmě je moc vozů z výroby nedostalo a tak si je později majitelé doplnili z toho co bylo k dostání.
Lepší sluneční clona z Tudora nebo ze Spartaka než ze Š-105/120 jakou jsem měl v Tatře já
.
-
Prílohy
-
- Tudor nebo Spartak
-
- zřejmě dobová
-
- Zřejmě původní
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 06 Apr 2006, 20:35
Tak ještě jednou - původní stropní světlo na původním čalounění v původním voze T-57A
-
Prílohy
-
-
DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
- Bydlisko: CR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa DRracer » 06 Apr 2006, 23:56
trochu offtopic - zajimave obrazky z prubehu renovace kratkeho acka:
http://tatra.duncan.nl.eu.org/
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 16 Apr 2006, 08:49
Tak abych navázal na předchozí fotografie původního interiéru.
Původní motor i s původním blátem a rzí
-
Prílohy
-
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 16 Apr 2006, 08:51
A nyní jedna nepůvodní maximálka na původním tachometru.
-
Prílohy
-
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 16 Apr 2006, 09:42
Pro porovnání jeden velmi vyšlechtěný motor.
-
Prílohy
-
-
Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Michael » 16 Apr 2006, 09:42
Karle, ten držák náhradních svíček je původní ?
-
Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Michael » 16 Apr 2006, 09:45
Hmm, přechromováno...
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 16 Apr 2006, 09:53
Řekl bych že ten držák svíček je dobový doplněk. Viděl jsem ho na spoustě jiných veteránů. Je na předválečné svíčky prům. 18mm (Béčko už mělo svíčky prům. 14mm). Na druhém voze ho ale nemám (ani kolega na jiném Áčku ho nemá) takže ho tam asi dodal předchozí majitel.
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 21 Apr 2006, 21:23
Když už jsme nakousli ty dobové doplňky, k vozu jsem dostal tuto montážní svítilnu. Nevím jestli je původní, ale mohla by být.
-
Prílohy
-
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných