Tatra 57 "Áčko"
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Já myslím, že ten mezikus je tam zbytečný .Kohout dát přímo na nádrž ,pokud je závit stejný, pokud né, tak je odpověď daná. Co nejkratší přívod bez zbytečných deformací , které brzdí ten spádový přívod .
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Prosim vas na A stlpikoch maju byt tie kusy rovnake?Na zaistenie dveri.Mam rocnik 1936.Vsimol som si ze tie kusy maju rovnake vacsinou auta.A ja mam jeden kus inaksi,Je to povodne?Vdaka za rady
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Já mám na ročníku 1938 ten větší kousek na fotce dole (na obou dveřích). A vlastně jsem vždy viděl jen toto řešení...
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
zdravim , kupil som motor T 57 a este som taky nevidel , aj cislo motora je ine , vedel by niekto co to je za motor ? vdaka
Re: Tatra 57 "Áčko"
Řekl bych že výrobní štítek je z A/B kombíka/dodávky (kastle T-57A, podvozek a motor T-57B). Tato kombinace se vyráběla ještě po válce. Motor byl zřejmě později vyměněn za náhradní díl, který neměl číslo a tak mu bylo přiděleno DI (dopravním inspektorátem). Je to ale pouze moje domněnka. Stejný blok motoru jsem měl v Jedné T-57A, kam byl zamontován někdy v roce 1968 v rámci GO.
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
vdaka za odpoved , a preco ma ten blok vybrania na dva startery ? nejaky univerzalny typ bloku ?
- Zdenek
- Diskutujúci
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 30 Aug 2010, 12:51
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57b
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
No mě to připadá,že je to motor pro jeřábové nástavby na podvozku T 111.Raději si porovnej uchycení motoru,jinak se nelišily,ale úplně jistý si nejsem.Už jsem ten jeřábovej leta neviděl.
- JiF
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 07 Mar 2006, 17:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A
Tatra 97 - Bydlisko: Ceske Budejovice, CZ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Domnivam se, ze jde o blok motoru pro Tatru 57K
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
mne sa to tiez zda , je tam aj rozdelovac magneton kaky farby aj ked to nemusi byt origo rok je tusim 1940
Re: Tatra 57 "Áčko"
Blok motoru (případně celý motor) může být skutečně T-57K. Do toho mého vozu se takovýto motor dostal z armádního výprodeje. Slyšel jsem od jednoho kolegy že během jeho vojenské služby počátkem 80tých vyvážely tyto motory (nepoužité a stále ještě zabalené ve voskovaném papíru) ze skladů NZ rovnou do šrotu.
Výrobní štítek ale pochází zřejmě z toho A/B kombíka, protože jako typ vozu je uvedeno T-57 a rok výroby 1940. Káčko se začalo vyrábět tuším až v roce 1941.
V jeřábové nástavbě T-111 byl tuším upravený motor T-52.
Viděl jsem ale chladírenský návěs, ve kterém byl pro pohon chl. zařízení použit motor T-57(B).
Výrobní štítek ale pochází zřejmě z toho A/B kombíka, protože jako typ vozu je uvedeno T-57 a rok výroby 1940. Káčko se začalo vyrábět tuším až v roce 1941.
V jeřábové nástavbě T-111 byl tuším upravený motor T-52.
Viděl jsem ale chladírenský návěs, ve kterém byl pro pohon chl. zařízení použit motor T-57(B).
Re: Tatra 57 "Áčko"
Zdravim, ten samý blok mám na čiste T57, předchozí majitel byl automechanik a asi při GO z nějakého důvodu vymenil blok. Půjde asi o náhradní díl. Na tom našem nejsou dokonce ani vyražená čísla. Sem rád že jich je víc, a rád bych se dozvěděl jestli to byl nějaký dobře sehnatelný náhradní díl nebo prostě z jiného auta.
Re: Tatra 57 "Áčko"
Mám dojem že už se to tady někde probíralo. Těch bloků motorů bylo během výroby víc. Ten co jsem měl v autě už měl dodatečně (amatérsky) vyražená čísla odpovídající výrobnímu štítku. Jiný podobný blok (zachráněný z kovošrotu) má číslo ,,RES-K62,, z čehož bych usuzoval na nějaký ,,RESERVNí,, motor, možná právě z vojenského NZ skladu.
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Karel mal by som otazku co sa tyka nastavenia casovania resp. ventilov T57 B , v prirucke sa pise ze vola sacieho sa nastavuje ked vyfukovy zacina otvarat a vyfukovy sa nastavuje ked saci zacina zatvarat - ( mysli sa tym tesne pred zavretim alebo ked je naplno otvoreny a zacina zatvarat ? ) , robim uz treti motor a vzdy som to nastavoval podla seba lebo to nesedelo , navyse mi to pride cudne ze saci zacina otvarat a vyfukovy este nieje zatvoreny , vdaka
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Prosim vas aka medzera je medzi dverami a A stlpikom?Myslim tu sparu.A lista na dverovy mechanizmus na sklo je pouzitelne z T 75 na T 57a?vdaka
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Mezera je logicky pokud možno co nejmenší,ale taková, aby dveře nedrhly. Toto je ale potřeba nastavit už při rekonstrukci výdřevy, právě podle velikosti dveří.
Re: Tatra 57 "Áčko"
Zdravím Vás,
neřešil ste někdo v poslední době, kde by se dal sehnat profilovaný hliníkový plech na stupačky? Děkuji
neřešil ste někdo v poslední době, kde by se dal sehnat profilovaný hliníkový plech na stupačky? Děkuji
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Áčko"
Už jsi sehnal ten plech na ty nášlápy ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných