To je ono ?Veterantatra napísal: Já mám sání s předehříváním výfukovými plyny přes mohutný litinový výměník nad karburátorem. Když chci něco dělat s karburátorem, pokaždé musí dolů celé sání a ještě, abych protáhl karburátor kolem trubiček předehřevu, tak musím odmonotovat na Solexu modul sytiče.
Tatra 57 "Čistá"
Re: Tatra 57 "Čistá"
- Veterantatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 16 Aug 2008, 23:10
- Tatry, ktoré vlastním: T12 čtyřdveřová limusina
T57 čistá - falešný kabriolet - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Ano, to je on. Výměník se často zanáší karbonem, protože by tam měl být správně pohyb výfukových plynů od pravých válců k levým. Mám to nově udělané a ten pohyb tam příliš velký není. Ale to litinové těleso se nakonec přece jenom prohřeje a směs je, řekněme, trochu předehřátá. Pod tím je zavěšen anglický karburátor Amal 26.
- Djss
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 386
- Dátum registrácie: 15 Júl 2006, 18:57
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A r.v 1936
- Bydlisko: Detva
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Pekna pekna Hadimrska http://obrazkyatlas.centrum.cz/img-deta ... media2.jpg
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 20:26
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Djss, mám dost do podrobna nafocený ten zadní nosník, máš zájem o fotky?
- Veterantatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 16 Aug 2008, 23:10
- Tatry, ktoré vlastním: T12 čtyřdveřová limusina
T57 čistá - falešný kabriolet - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Ahoj kolegové,
dělal jsem výměnu ventilových vodítek na své T57 (čistá), mám připraveny i nové ventily. Ventily i sedla by měly mít sklon 30st. Pro hrubé zabroušení sedel bych potřeboval frézu s tímto úhlem. Po předchozím majiteli jsem zdědil frézu s držadlem a trnem, ale s úhlem 45st. Frézu jsem z držadla odmontoval a ptám se, zda se taková podobná někde koupí s úhlem 30st. Poradí mi někdo, prosím? Děkuji Vašek
dělal jsem výměnu ventilových vodítek na své T57 (čistá), mám připraveny i nové ventily. Ventily i sedla by měly mít sklon 30st. Pro hrubé zabroušení sedel bych potřeboval frézu s tímto úhlem. Po předchozím majiteli jsem zdědil frézu s držadlem a trnem, ale s úhlem 45st. Frézu jsem z držadla odmontoval a ptám se, zda se taková podobná někde koupí s úhlem 30st. Poradí mi někdo, prosím? Děkuji Vašek
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 199
- Dátum registrácie: 30 Dec 2008, 17:41
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57a 1937
- Bydlisko: Brněnská 28 Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Frézu by jsi měl dostat v Kovodružstvu Plzeň Rokycanská ulice.Zkus internet neznám čísla.Dá se to sehnat i jednotlivě.Stojí okolo 100Kč.Před 5 lety jsem to tam kupoval ale pak jsem jí půjčil a je neznámo kde.
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Po delší době se mi podařilo získat další hodnotnou(alespoň doufám ) literaturu pro T57. Jde o soubor vybraných technických výkresů. Je volně k dispozici v sekci Tatra na mých stránkách: http://www.pedros.cz/tatra.php (přímý odkaz na tento nový PDF soubor je http://www.pedros.cz/Tatra/T57_soubor_vykresu.pdf ). Užívejte jej podle své libosti a potřeby.
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Smekám a děkuju, myslím za nás za všechny!!!
Re: Tatra 57 "Čistá"
Zdravím,
mohl by někdo poradit, jakým způsobem je uchycen tento klakson na volantu T57 čistá?
Předem moc díky
mohl by někdo poradit, jakým způsobem je uchycen tento klakson na volantu T57 čistá?
Předem moc díky
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Myslím že tam má být trochu jiný typ tlačítka (dráty skrz spodek), upevnění je přes železný mezikus, který je nalisovaný do hliníku volantu.
Re: Tatra 57 "Čistá"
Díky za odpověď, neměl by ste k tomu nějaké fotky?
Re: Tatra 57 "Čistá"
úplně origo tlačítko už těžko seženeš, tohle tam klidně můžeš nechat, je to taky originál! tlačítko musí být zapuštěné po okrajích do hliníku, pak už ho tam jen dobrým lepidlem nalep ale tak abys ho měl ukostřené, je zbytečné tahat dva kabely ještě pro mínus.
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Dobrý večer !
Sice jsem se přihlásil až na čtvrtý pokus, ale jsem tutaj .
Pesha: Já bych v tom tlačítku neviděl problém.... Klidně použít. Vyrobit kolečko z plechu a uchytit tělo tlačítka.
tatraT30: Pokud dobře chápu, tak myslíte, že to tělo má být zapuštěno v krku volantu a má vyčnívat jen ta kuželová stříška s obvodovým rádlováním ???
A co s káblem od tlačítka ? Původně to bylo vyřešeno "hajdalácky"..... drátek se obtáčel a odtáčel kolem volantové tyče ! Tedy při točení volantem .
Sice jsem se přihlásil až na čtvrtý pokus, ale jsem tutaj .
Pesha: Já bych v tom tlačítku neviděl problém.... Klidně použít. Vyrobit kolečko z plechu a uchytit tělo tlačítka.
tatraT30: Pokud dobře chápu, tak myslíte, že to tělo má být zapuštěno v krku volantu a má vyčnívat jen ta kuželová stříška s obvodovým rádlováním ???
A co s káblem od tlačítka ? Původně to bylo vyřešeno "hajdalácky"..... drátek se obtáčel a odtáčel kolem volantové tyče ! Tedy při točení volantem .
Re: Tatra 57 "Čistá"
ne, hloubka je dobrá cca 2mm, ale průměr tlačítka není vidět jestli sedí. S tím káblem to jinak vyřešit nejde než obtočit.
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Dobrý den,
vyřešit by to šlo sběračem proudu, tak jako to bylo např. u volantového kruhového tlačítka.
Ovšem T-57 nebyla tímto od novoty vybavena, tak se to řešilo a vyřešilo prostě.
vyřešit by to šlo sběračem proudu, tak jako to bylo např. u volantového kruhového tlačítka.
Ovšem T-57 nebyla tímto od novoty vybavena, tak se to řešilo a vyřešilo prostě.
Re: Tatra 57 "Čistá"
Sběrač proudu je pro ,,lidový,, vůz zbytečně ,,komplikovaný,, a tedy i drahý.
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Čistá"
Okoun: Ano, na této tovární fotce to jde pěkně vidět...
Karel: Tak jak jsme napsal, bylo to vyřešeno nejjednodušší cestou. Navíc už bych se ani nedivil, kdybych viděl T-57 se sběračem. Když mohla mít T-57 na blatníkách "kachní hlavy", jako zelená T-80, tak nevidím důvod proč ne kruhové tlačítko...
Karel: Tak jak jsme napsal, bylo to vyřešeno nejjednodušší cestou. Navíc už bych se ani nedivil, kdybych viděl T-57 se sběračem. Když mohla mít T-57 na blatníkách "kachní hlavy", jako zelená T-80, tak nevidím důvod proč ne kruhové tlačítko...
Re: Tatra 57 "Čistá"
Samozřejmě že na objednávku a za příplatek bylo možné vše, ale T-57 byla prvoplánově projektována jako nejlevnější a tudíž nejjednodušší Tatra. V některých detailech (např. brzdy) byla ještě jednodušší než předchozí T-12. Přeci jenom je o něco složitější a dražší vyrobit ,,sběrač,, než tam jen natáhnout kus drátu navíc, aby se mohl obtáčet kolem volantové tyče.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných