Technicke popisy Tater
To čo som napísal je na 101% dobre, ak nie tak vráti diplom
...a čo sa týka tých modelov: nerozumel som okrem ale, lebo, a, atď. vôbec ničomu čo si povedal
Ja tie modely potrebujem na to aby to potom nedopadlo ako s tími bratmi a ich nárazníkom. Čiže CAD + úpravy v ňom = 50% dizajnerského úspechu. Ja sa ešte ozvem cez SS.
Dík
...a čo sa týka tých modelov: nerozumel som okrem ale, lebo, a, atď. vôbec ničomu čo si povedal
Ja tie modely potrebujem na to aby to potom nedopadlo ako s tími bratmi a ich nárazníkom. Čiže CAD + úpravy v ňom = 50% dizajnerského úspechu. Ja sa ešte ozvem cez SS.
Dík
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Možná bys ho už měl začít hledat...D.P. napísal:To čo som napísal je na 101% dobre, ak nie tak vráti diplom
Spomenul by som na zadnej nápr. že ramená sú trojuholníkové.
Připomínají i někomu jinénu trojúhelníky?
Pohotovostná bola (neviem isto) u trojky 1690 kg.
Isto.
...Neoverené: - S-ka vraj mala o niečo väčší výkon asi 5 koní a aj kompr. pomer.
Skutečně to ještě nikdo za 25 let neověřil a výrobce to popírá...
- servo vraj do krátkych len skúšali a vraj to bolo na ...
Myslíš na posilování, tak je to ale správně...
...ja viem že hľadanie chýb je národným športom u niekoho
Každopádne tie trojuholníkové ramená sú popísané aj v nejakej príručke Tatra (nájdem).
Pozn.: v technickej praxi sa sa vždy nehovorí "trojuholníkový" len tomu čo má striktný tvar trojuholníku ale aj tomu čo principiálne ako trojuholník vyzerá. A zadné rameno v kinematickej schéme ako trojuholník vyzerá lebo je uchytené na dvoch miestach v karosérii, čo sú prvé dva vrcholy a ten tretí je náboj kolesa. Takže keby som vyšetroval rýchlosti a zrýchlenia, poprípade trajektóriu pohybu nejakou z grafických metód tak by som si zadné rameno určite nakreslil ako trojuholníkové!
Hmotnosť 1690 kg je pravda ale neviem či u všetkých typov, každopádne u 613-4 áno, mám to aj vo veľkom technickom!
...a tie ostatné veci - napísal som že sa mi to len zdá.
...k tým karburátorom - pozeral som dielenskú príručku na štvorku a v stati o karb. bolo písané len o I. a II. stupni (samozrejme že ide o dve komory ale nejde o dva karb. čo sa v slove dvojitý skrýva). Preto teda dvojstupňový.
PS: takže si ten diplom ešte chvíľku nechám
Každopádne tie trojuholníkové ramená sú popísané aj v nejakej príručke Tatra (nájdem).
Pozn.: v technickej praxi sa sa vždy nehovorí "trojuholníkový" len tomu čo má striktný tvar trojuholníku ale aj tomu čo principiálne ako trojuholník vyzerá. A zadné rameno v kinematickej schéme ako trojuholník vyzerá lebo je uchytené na dvoch miestach v karosérii, čo sú prvé dva vrcholy a ten tretí je náboj kolesa. Takže keby som vyšetroval rýchlosti a zrýchlenia, poprípade trajektóriu pohybu nejakou z grafických metód tak by som si zadné rameno určite nakreslil ako trojuholníkové!
Hmotnosť 1690 kg je pravda ale neviem či u všetkých typov, každopádne u 613-4 áno, mám to aj vo veľkom technickom!
...a tie ostatné veci - napísal som že sa mi to len zdá.
...k tým karburátorom - pozeral som dielenskú príručku na štvorku a v stati o karb. bolo písané len o I. a II. stupni (samozrejme že ide o dve komory ale nejde o dva karb. čo sa v slove dvojitý skrýva). Preto teda dvojstupňový.
PS: takže si ten diplom ešte chvíľku nechám
...to o čom píšete je dvojitý karburátor.
Zrkadlový by bol napr keby si vyrobil presne taký istý karb. ako je v tatre napr. ľavý ale s komorami a všetkým zrkadlovo obrátenými. Bolo by to výhodnejšie z hľadiska prípravy zmesy lebo takto je prvý a druhý stupeň vždy inde na inej strane! A teda vnútorné válce na pravo dostávajú väčšinu z I. St. a vonkajšie z II. st., a na ľavej strane motora je to naopak.
Napríklad sa robia aj zrkadlové tubodúchadlá. Ono sa tomu tiež niekedy hovorí prozaickejšie a to: pravý a ľavý karburátor.
Zrkadlový by bol napr keby si vyrobil presne taký istý karb. ako je v tatre napr. ľavý ale s komorami a všetkým zrkadlovo obrátenými. Bolo by to výhodnejšie z hľadiska prípravy zmesy lebo takto je prvý a druhý stupeň vždy inde na inej strane! A teda vnútorné válce na pravo dostávajú väčšinu z I. St. a vonkajšie z II. st., a na ľavej strane motora je to naopak.
Napríklad sa robia aj zrkadlové tubodúchadlá. Ono sa tomu tiež niekedy hovorí prozaickejšie a to: pravý a ľavý karburátor.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných