Strana 35 z 37

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 12 Jún 2013, 13:27
od užívateľa Zdenek
zdravím tatrováky nemohl by mě někdo prosím ofotit uchycení viz obrázek část v kroužku z čelního pohledu ? Jde o T 57b a nevím jak se propojuje tento sloupek s prahem , zda se dělají zářezy , půl do sloupku a půl do prahu a nebo jen do sloupku . Díky

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 24 Jún 2013, 13:24
od užívateľa Pašo.Tom
Práh vybraný není. Vybraný je pouze sloupek, ale jestli to je půlka tím si jistý nejsem. Já jsem to vybíral tak, až to "sedlo" tak, aby tam na to přesně přiléhaly plechy, tak jak mají.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 14 Aug 2013, 19:22
od užívateľa Jano 57B,603
Zdravím všetkých, mám dotaz, má niekto krytku na tu trubku čo sa nalieva olej do motora? Alebo poprípade komplet aj z tou trubkou? A ešte niečo, viem že sa to tu už niekde preberalo , ale kde zohnať komplet výfuk ? Myslím tú časť od motora do zadu aj z tlmičom. VĎAKA !!!

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 15 Aug 2013, 21:30
od užívateľa Jano 57B,603
Posielam ešte foto toho hrdla a podvozok v akom je momentálne stave.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 31 Aug 2013, 18:48
od užívateľa Káčko
Zdravím, měl bych dotaz, mohl by mi někdo nafotit jak má vypadat originál držák na kterém je přišroubovaná hlavní rozvodka centrálního mazání. Díky.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 02 Sep 2013, 21:31
od užívateľa Jano 57B,603
Zdravím, mám dotaz vo veteran obchode mi povedali že na plynovom pedali nebýval žiaden plech. Čo je na tom pravda ? Ja som tam mal hliníkoví a nevyzeralo to žeby to bolo dorábané aj to opotrebenie asi tomu zodpovedá.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 27 Jan 2014, 13:14
od užívateľa Zdenek
No na svém béčku mám origo plyn. pedál a ten je jen z plechu,bez přidaného hliníku,39 ročník.
Ale nemohl by někdo doporučit kdo dělá ložiska z kompozice za zadek klikové hřídele?Je popraskané jak je vidět na foto.Díky.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 27 Jan 2014, 13:43
od užívateľa T57Becko
www.renovacelozisek.cz - Jasenna u Vizovic , zrovna som mu daval to iste - 1600 kc za opravu

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 12 Feb 2014, 13:13
od užívateľa Zdenek
Páni Tatrováci,potřebuju vyndat z motoru 57b klikovku a nemůžu sundat rozvodové kolo na klice.Stahovák s ním ani nehne,nemá na to někdo nějaký fígl?Je tam jen klínek,nic jiného nevidím tak nevím proč nejde shodit a bez něj klikovku nevyndám.Oheň jsem jěště nepoužil abych někde něco neudělal špatně,třeba to jde i studenou cestou.Rád uvítám vaše postupy a zkušenosti.Jo a spodní rozvod. kolo je pertinax,je to originál?Dík předem za rady.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 12 Feb 2014, 15:00
od užívateľa T57Becko
zdravim , musis mat dobry stahovak cize velky ale velky tam zase nedas tak ho musis upravit alebo zohnat nejaky specialny , pripadne pouzi aj ten ohen ale povedal by som tak max 200 stupnov , pertinax kolo je origo

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 13 Feb 2014, 12:12
od užívateľa Zdenek
Tak já to kolo zkusím nahřát nejprve horkovzduškou,snad se to povede.Mám ale jěště jeden problém u spojkové lamely.Když je vymlácená na nýtech co drží unašeč jak je vidět na foto(v plechu lamely),má to cenu díry v plechu vyvářet nebo je to jen na chvíli?Jestli se už nevyplatí sehnat novou,popřípadě jaká je shodná např. stará Škoda octávia ale to jen tipuju.Eventuálně jestli někdo nemá volnou k mání.Zatím dík za odpovědi.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 13 Feb 2014, 16:17
od užívateľa T57Becko
ked sa to dobre nanituje aby to nehadzalo nevidim problem

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 15 Feb 2014, 18:12
od užívateľa Zdenek
Tak toto rozvodové kolo na klice je nesundatelné.Opravdu ho stačí jen stahovákem stáhnout přes klínek ven?Ohřev nepomáhá,na stahováku síla převeliká a kolo se nehne ani o setinu mm.Zadní zuby kola jsou už vytažený,to přece není možný,opravdu tam není jěště nějaké zajištění?Napište mi prosím vaše zkušenosti,předem děkuji.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 15 Feb 2014, 20:30
od užívateľa Jano 57B,603
No to je iba na tej kluke, tam už nič nedrží. Ja som rozoberal dva motory a na obidvoch to jak, tak šlo, nemal som z tým problém, akurát že som nemal sťahovák ale potom to išlo ľahko. Teraz už si nepamätám skúšal som dať dole najprv ten klinik , ale myslím že to to asi nepôjde že to musí isť cez neho. Ešte by som to asi skusil nahriať či by to nešlo. Ináč neviem. Na prevodovku tu tiež písali že treba trochu poklepať a to vyskoči, ale ja som už dával také šupy, že som už povedal že povoliť niečo musí, našťastie povoľovali len polená a prvodovka do vydržala. Veľa šťastia a pevné nervy!!!

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 16 Feb 2014, 13:35
od užívateľa T57Becko
teplovzdusna pistol nestaci , minimalne benzinova letlampa a poriadne nahriat az sa bude z toho dymit , v najhorsom pripade rozrezat koleso a zohnat druhe

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 16 Feb 2014, 17:18
od užívateľa Karel
Zkontroluj jestli to kolo nestřihlo klínek, případně zda ten klínek není vpředu přizvednutý (poklepem ho zkus více zatlačit do drážky). Ty kola jdou občas velmi špatně. Chce to pořádný stahovák. Možná bych to skusil i něčím podmáznout (silikon. olej, WD-40,.....). Ohřívat by se mělo to kolo a ne klikovka, ale to asi víš.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 17 Feb 2014, 11:44
od užívateľa Zdenek
Tak už se to po nedělním boji konečně podařilo stáhnout,ale drželo do posledního milimetru.Klínek byl relativně volný,ale na klice bylo kolo festovní.Při stahování se zadní zuby trochu natáhly,tak doufám,že nebude vadit když se zadek rovod. kola přebrousí.Co myslíte vy?Žádná speciální povrchová úprava ani tvrdost materiálu není vidět,tak se snad časem nerozštípou zuby.Na foto to vypadá na jeden zub naprasklej,ale není to tak,asi jen kus z hadru.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 17 Feb 2014, 16:40
od užívateľa T57Becko
no vidis , kolo oprav pilnikom a potom klukovku trochu prebrus jemnym brusnym papierom , pripadne aj kolo

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 25 Mar 2014, 12:54
od užívateľa Zdenek
Neví někdo jaká má být síla plechu na protipožární stěně u 57b? A jestli je tam také hlubokotažný nebo nějaký pevnější typ plechu? No a ten samý dotaz,ale na plech dna kufru,přeci je tam rezerva a tak si 1 mm plechem nejsem tak jist. Jo a u protipožáru jsou ty výdechy (topení do vozu) dva nebo jen na straně jedné popř. které? Jinak motor už je na výrobě kompozičních ložisek.Vyděl jsem jeho práci na jiném motoru a je to kvalita,mohu doporučit.Je to pan Štork a je to Liberec-Mníšek.Tak dík za rady a zdravím.

Re: Tatra 57 "Béčko"

Napísané: 27 Apr 2014, 14:43
od užívateľa Pašo.Tom
Zdravím, tak já jsem tu protipožární stěnu dělal z dvou plechů 0,6 a mezi jsem dal takovou tu stříbrnou folii, co se dává i za topení v bytech. Tohle téma už jsem tu řešil, takže v předchozích příspěvcích to najdeš. Výdechy topení tam jsou dva. Na každé straně je jeden. Co se týče zadní podlahy, tak ta je z 1mm plechu a pod ním jsou ještě výztuhy z ohýbaného plechu. Ty jsi ji v autě vůbec neměl? Jestli budeš chtít vidět, tak bych mohl poslat foto, jak to vypadá.