Strana 2 z 2

Napísané: 27 Mar 2005, 23:05
od užívateľa Roman Rezníček
Zase ma niekto odhlásil bez mojho vedomia :evil:

Napísané: 27 Mar 2005, 23:10
od užívateľa etienne
... alebo Etienne nechal vsetko na fantaziu navstevnikov... Rezen odhlasilo Ta to same lebo si mal pridlhu dobu neaktivity.

Napísané: 27 Mar 2005, 23:38
od užívateľa Roman Maďar
etienne napísal:... alebo Etienne nechal vsetko na fantaziu navstevnikov... Rezen odhlasilo Ta to same lebo si mal pridlhu dobu neaktivity.
Neaktivity na tých ňadrách? :lol: :lol: :lol:

Napísané: 27 Mar 2005, 23:45
od užívateľa radek
Jen pro "detektivy" podotýkám, že s uveřejněním údajů musí především souhlasit majitel/provozovatel daného vozidla. To jen abyste někde nenarazili....... :wink:

info

Napísané: 28 Mar 2005, 23:39
od užívateľa HavrlaJaroslav Koreček wr
Kuk
jako vyrobni cislo je mineno to na blatniku v kufru??
Koukal jsme dneska po AEKovy a na kazde veci je z fabriky vyrobni cislo, a svete div se clovek by rekl ze budou vsude stejny a vono co dil to jine cislo...

tak mne napadlo ze pokud by se sledovalo i toto dalo by se z prdele i zjistit jak putuji nahradni dily ....

Havrla

PS: data poslu po icq/mailem

buffer

Napísané: 28 Mar 2005, 23:40
od užívateľa Havrla
buffer je svinstvo

Napísané: 28 Mar 2005, 23:56
od užívateľa Luboš
Na takové čtverce by mělo být směrodatné jen to číslo ve VIN vyražené na podběhu. Jistě uznáš, že zadní čela, blatníky, kapoty nebo kryty prahů není problém rychle vyměnit, s podběhem už je to horší...

Napísané: 29 Mar 2005, 09:16
od užívateľa D.P.
...chlapi ešte jeden postreh, že mne na väčšine tatier nesúhlasilo číslo podvozku a číslo karosérie čo príslušníci VB nevedeli pochopiť a vždy mi tam napísali bludy. To číslo na kasni bolo vyrazené aj na štítku ale bolo tam ešte číslo toho podvozku, ktoré som samozrejme napísal do kolonky podvozok :D a oni :shock:

...ozaj to moje číslo motora si musím niekde napísať aby som ho nezabudol keď ho odbrúsim a vetrák zaleštím :D

Napísané: 29 Mar 2005, 09:52
od užívateľa D.A.
Áááha! Už mi to došlo. To tatračíslo se má dělat na ňadrech, žejo?

Napísané: 29 Mar 2005, 10:12
od užívateľa René
...tak to si mimo lebo Tatra číslo sa robí síce s pomocou ňader ale hlavne v tatre na zadnej sedačke a to je už jedno na čom alebo na kom :D dôležité je do čoho :D .
Potom je dôležité aby to nebol chlap alebo transvestita ako sme mali možnosť vidieť na TV JOJ a v relácii Tanec za milión. Skoro som sa dogrc**

Napísané: 29 Mar 2005, 10:39
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Jestli chcete něco Ríšanovi, tak mu raději pište na "brněnské" fórum, tady není záruka, že si to přečte. Ale já jsem ho na to, že zde byl jmenován, náhodou upozornil.

Naběhnout do továrního archivu se skenerem, jak zde někdo navrhnul, není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. V továrně stále probíhá vývoj (i pro ozbrojené síly různých světových mocností) a ochranka vás s žádným záznamovým zařízením (magnetofon, skener, fotoaparát atd.) nesmí pustit. Fotoaparát se možná dá pronést (když mají dobrou náladu, tak nešacují), ale se skenerem mne nepustili (osobní zkušenost). Můžete si nechat udělat xerokopie v archivu (oficiální cena bývala myslím kolem 20,- za A4? na vyhrkané kopírce, co dělá takové ty zašedlé nekontrastní kopie).

Pokud jde o údaje, které lze získat, je to jak píše Eda (nakonec tam taky párkrát byl, že). S prvním majitelem zejména aut prodaných do SR bývá problém - hodně z nich šlo přes dealera (třeba Tatra servis Levice) a pak je uveden jako odběratel jen on. Komu to auto dealer pak prodal továrna nezjišťovala.

Napísané: 29 Mar 2005, 11:12
od užívateľa Luboš
Ambiciózní tajemníček napísal:Jestli chcete něco Ríšanovi, tak mu raději pište na "brněnské" fórum, tady není záruka, že si to přečte. Ale já jsem ho na to, že zde byl jmenován, náhodou upozornil.

Naběhnout do továrního archivu se skenerem, jak zde někdo navrhnul, není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. V továrně stále probíhá vývoj (i pro ozbrojené síly různých světových mocností) a ochranka vás s žádným záznamovým zařízením (magnetofon, skener, fotoaparát atd.) nesmí pustit. Fotoaparát se možná dá pronést (když mají dobrou náladu, tak nešacují), ale se skenerem mne nepustili (osobní zkušenost). Můžete si nechat udělat xerokopie v archivu (oficiální cena bývala myslím kolem 20,- za A4? na vyhrkané kopírce, co dělá takové ty zašedlé nekontrastní kopie).

Pokud jde o údaje, které lze získat, je to jak píše Eda (nakonec tam taky párkrát byl, že). S prvním majitelem zejména aut prodaných do SR bývá problém - hodně z nich šlo přes dealera (třeba Tatra servis Levice) a pak je uveden jako odběratel jen on. Komu to auto dealer pak prodal továrna nezjišťovala.
Tak proto mi Eda přes SS na otázku jaká je možnost pořizování záznamů radči ani neodpověděl...

Na 20 Kč/A4 předběžně nemám... :?

Napísané: 29 Mar 2005, 21:03
od užívateľa Eda
Díky za příspěvky, už se to začína pomalu, ale jistě rozrůstat!

Napísané: 30 Mar 2005, 08:42
od užívateľa etienne
All: nevie niekto ako to je so zverejnovanim fotiek aut na internete ? Mam teraz na mysli to, ze ak odfotim tatru pana x, a jej fotku dam na internet ci to nieje nejako zakazane alebo tak

Napísané: 30 Mar 2005, 09:38
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Etienne, pokud si vzpomínám dobře na názor právníka, který se zabývá autorským právem, tak k fotografii čehokoliv pořízené na veřejnosti má autorská práva ten, kdo fotografii pořídil, nikoliv majitel fotografovaného objektu. Má se za to, že jestliže majitel svůj objekt vystaví na veřejnosti, musí počítat i s tím, že podoba objektu bude nějak zaznamenána. Jiné by to bylo ale například v galerii atd.
Fotografie je považována za dílo toho, kdo ji pořídil, protože právě on rozhodl o tom, jak (z jakého pohledu, za jakých podmínek atd.) je fotografovaný objekt snímán - je to jedinečný výsledek tvůrčí činnosti fotografa. Autor fotografie má právo rozhodnout o jejím zveřejnění.
Etienne, těší mne, že začínáš vážně uvažovat o autorských právech.

Napísané: 30 Mar 2005, 11:18
od užívateľa etienne
Ok, dakujem.

Napísané: 30 Mar 2005, 21:52
od užívateľa matúš
Ambic. taj. má celkom pravdu. Ešte by som však doplnil, že aj fotografia z galérie nemusí byť bezpodmienečne nedovolená, aj to je miesto verejne prístupné a keď sa bavíme o autách je celkom obvyklé myslím tieto fotiť, s porušením autorských práv by problém nebol. Pri zháňaní fotodokumentácie k autám podľa mojho názoru stačí jedna slušná otázka: možem si to odfotiť ? A potom je vec vybavená, produkt fotka je chránená autorským právom z ktorého je v bežných podmienkach prvotne oprávnený fotograf. Moj názor je, že aj bez otázky dochádza v prípade prítomnosti vlastníka vozidla k takzvanému konkludentne (nevýslovne) udelenému súhlasu s fotografovaním, následky rovnaké.
Ja by som si však stále kládol otázku na čo chcem fotku použiť a keď to má byť účel nehanlivý a neprinášajúci zisk, s uverejnovaním a autorskými právami by som pri dnešnom stave zákonov problém nemal.

Pozrem ešte výnimky (dokumentaristika, spravodajstvo ... ) ale to až zajtra ak stihnem.

A prosím prosím pána tajomníka aby sa nehneval na liberálne názory mladého slovenského advokáta.

Napísané: 31 Mar 2005, 10:36
od užívateľa ondrej
Matúš - teší ma, že mladí slovenskí advokáti dokážu tak pekne renovovať T613 :wink:
a tie zadné zásterky máš u mňa aj bez nutnosti uvádzania autorských práv :lol:

Napísané: 31 Mar 2005, 22:41
od užívateľa matúš
Ja mám skôr strach ze keď to moje prechválené auto uvidíte niekto naživo budete ešte dlho krútiť hlavou ako dobr tie fotky vyzerali.

Na zásterky sa velmi velmi teším. Napíš čo potrebuješ skúsim poskytnúť na výmenu.