Strana 92 z 111

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 03 Okt 2012, 12:43
od užívateľa Djss

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Nov 2012, 01:54
od užívateľa Djss
Prosim vas vie my niekto pomerat dlzky gulatinky z klbikmy na ovladanie karburatora?Mam Zenith 30 T.Posielam foto.Vdaka

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 04 Nov 2012, 15:22
od užívateľa Djss
Nenajde sa tu ochota kto by my pomeral tie rozmery?

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 04 Nov 2012, 16:33
od užívateľa T57Becko
Lubos ja by som ti rozmery poslal ale zatial to nemam hotove , ak mas uz zlozeny podvozok tak to mozes namerat priamo na nom

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 04 Nov 2012, 17:08
od užívateľa JáPavel
Tohle bych řešil až bude nasazená kabina a upevněný plynový pedál. Čím víc ten pedál stojí, tak od něj bolí noha při delší jízdě . Původní převody od pedálu ke karburátoru byly u mě v dezolátu a nechat se inspirovat také nebude to pravé, jelikož každý to má jinak ,takže nastavit klapku karburátoru do zavřené polohy a od toho postupovat od jednoho převodu ke druhému až k pedálu.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 05 Nov 2012, 16:36
od užívateľa T57Becko
zdravim vsetkych nasiel som e - shop na diely Tarta 57 ale aj ine veterany , keby niekto nieco potreboval -

www.veteranobchod.cz

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 08 Nov 2012, 18:30
od užívateľa tatra54
Zdravím
Při rozebírání mé 57a z roku 35 (krátké áčko)jsem narazil na problém ze zadními podběhy.Předchozí majitel je opravil tak,že co bylo pod podlahou kufru tak uřízl a nechal zadní část vozu s rezervou ve vzduch.Prosím ,jestli někdo nemáte foto toho co chybí od podlahy dolů ke konci zadního blatníku,abych to mohl dovyrobit a auto zpevnit.Na tomto foru jsem nalezl foto jen na áčko po roce 36 co už tam má dřevo.Díky

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 13 Nov 2012, 14:46
od užívateľa JiF
Poraďte, mimo značky Kudrnáč máte někdou zkušenost s nově vyráběnými pneumatikami rozměru 5,25-16, či 5,50-16? Viděl jsem pěkné 5,25-16 Excelsior a 5,50-16 Firestone.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 13 Nov 2012, 16:04
od užívateľa Djss
JáPavel a T57Becko vdaka za reakciu ohladom ovladania karburatora.Uz som to poriesil.Uvidim ako to bude realne fungovat.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 01 Feb 2013, 19:28
od užívateľa Djss
Prosim vas aka ma byt hrubka dosky na zamkovu krabicu mechanizmus?vdaka

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 04 Feb 2013, 20:06
od užívateľa lukas.
Prý austro-áčko....

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 06 Feb 2013, 09:47
od užívateľa Djss
Neviete poradit tu hrubku dosticky na zamkovu krabicku?Este by som chcel poprosit aka trubka ma byt na odkvapovu?Jedna sa pre rezervu kolesa co je odkvapova.Fotky nema niekto zo zospodu.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 06 Feb 2013, 09:50
od užívateľa Djss
Prosim vas vonkajsia klucka pre vodica je z fabkou.Neviete poradit ako fabka tam ide?Mam odliatok a treba vrtat dieru pre fabku.Ako to vlaste funguje ta fabka na tej klucke?Podrobne fotky?vdaka

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 06 Feb 2013, 09:55
od užívateľa Djss
KLUCKA DVERI

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 06 Feb 2013, 19:03
od užívateľa JáPavel
Sehnat jiný z jiné kliky a udělat klíč nebo se to chce obrátit na někoho kdo to dělá, jelikož je to pěkná pakárna . Stručný amatérský návod .Chce to sehnat nějaký cylindr podobného průměru a dobré délky jako je otvor v klice. Pokud se ty průměry rozcházejí, tak to sjednotit (utočit cylindr, předtím vyndat stavítka s pružinama nebo zvětšit otvor v klice, podle toho jaký budeš mít cylindr. Dále je zapotřebí excentr ,který v klice posouvá blokační tyčku. Ta se dá dle fotky použít ze zadní kliky nesmrtelné Š 1203. Tu je zapotřebí napasovat do cylindru a pak už je to brnkačka. Pak ještě přizpůsobit stavítka a na cylindru si stanovit dva dorazy aby se cylindr neprotáčel. :mrgreen:

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 19 Feb 2013, 20:29
od užívateľa T57Becko
zdravim , vie niekto poradit ci sa vyrabali stitky - ukazatel nadrze , na prepinanie benz. ventilu v roznych rozmeroch ? ja som mal na T 57B priemer 36 mm , a poslali mi rozmer 40 vdaka

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 16 Mar 2013, 00:29
od užívateľa Michal
Zdravím všechny :-)
Ten krycí plech přes zámek je v originálu vyrobený z plechu 0,8 mm.
Co se týče vložky do kliky: Osobně mě to také čeká a zjišťuji možnosti, jak to vyřešit, protože se jedná o dost primitivní způsob zamykání. V tomto případě lze auto "odemknout" povolením dvou vrutů na oválném štítku. Řešení, jak zvýšit zabezpešení vozu mohou být v podstatě dvě.
1.- místo vrutů použít metrické šrouby s čočkovou hlavou a zevnitř dát matičky
2.- původní zámek v kličce zaslepit a dveře osadit standardním zámkem FAB 1334
V mém případě bych se spíš klonil k co největší originalitě vozu a volil bych možnost č.1. V tomto případě, jediné co přichází v úvahu je použití zámečku za zmíněné Š1203, jak uvádí JáPavel a nebo použití nové vložky FAB T600A (1), ale těch úprav, včetně prodloužení otočného válečku je tam víc.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 17 Mar 2013, 09:36
od užívateľa JáPavel
Ten zámek z 1203 se tam jako celek do kliky z áčka použít nedá. Myslím, že je moc dlouhý nebo je tam jiný problém, už teď nevím. Dá se použít jen ten excentr. Na fotce je torzo zámku kliky z krátkého áčka a vedle cylindr z víčka nádrže nějakého staršího typu užitkového Mercedesu , který je použitelný ,ale za cenu úprav a práce jak jsem již psal. Ale určitě by se našlo více jiných podobných zámků.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 17 Mar 2013, 19:17
od užívateľa T57Becko
zdravim , vsetkych skusal som robit zamky pre seba , malo by to byt bez uprav , akurat treba spravit drazku aby sa zamok neotacal v klucke , mam nejake naviac ak by mal niekto zaujem

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 03 Apr 2013, 20:41
od užívateľa jindra
Dobrý den, zdravím všechny.
S jedním kolegou řešíme problém ,zda byl mezikus mezi nádrží a benzínovým kohoutem . Mezikus se u některých nádrží vyskytuje,ale v katalogu nakreslen není.
Pokud jsou možné obě varianty s mezikusem nebo bez – liší se pak kohouty něčím, a co patří na A ?