Tatra 57 "Béčko"
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
zdravim , vedel by mi niekto poradit ci sa davali na T 57B stitky karoserie , ak ano kde a ako vyzeraju ? dakujem.
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
prajem vsetkym vela stastia v novom roku , zhanam zlomenu ojnicu na T 57 , kto by daroval alebo predal za symbolicku cenu . vdaka , na foto je cast ktoru potrebujem
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Zdravím všetkých a všetko dobre v novom roku! Neviete náhodou niekto ako sa rozoberá diferák a následne zloží? Alebo to už niekde je tak dajte odklik.Čas strávený hľadaním radšej strávim v garáži . Dostal som sa do bodu keď neviem ako ďalej
A prečo tie náboje zadného kola niesu rovnaké? Vďaka!
A prečo tie náboje zadného kola niesu rovnaké? Vďaka!
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Vďaka Jindro pomohlo ! Len to poskladať bude trochu hokej.
Našiel som už na viacerých miestach zelenú farbu tak som ju odfotil najbližšie je k tomu odtieň v krúžku. Bola to úplne prvá farba a pripadala mi ako kladivková zelena, žeby aj podvozkové časti sa robili vo farbe ? Myslel som že boli len čierne.
Našiel som už na viacerých miestach zelenú farbu tak som ju odfotil najbližšie je k tomu odtieň v krúžku. Bola to úplne prvá farba a pripadala mi ako kladivková zelena, žeby aj podvozkové časti sa robili vo farbe ? Myslel som že boli len čierne.
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Zdravím všetkých, vie mi niekto poradiť aká vzdialenosť má byť na spojke ? Rozobral som ju vyčistil, poskladal a teraz treba nastaviť, viem že má byť rovno, ale koľko je to v mm? Vďaka!
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
ahoj mal by si to dat pozinkovat , alebo aspon niecim nastriekat lebo ti to chyti hrdzu
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Nebudem to ničím striekať trochu som to jemne prešiel palcom z olejom kým sa bude dávať na motor to bude trochu chrániť, potom to utriem a hotovo. Keď to doteraz neskorodovalo tak hádam ďalších 70 r. to tiež vydrží. Foto spojky pred rozobraním. A ten rozmer nikto nevie?
Re: Tatra 57 "Béčko"
přítlačný kroužek by měl být zároveň s miskami pružin, nastavíš pomocí ocelového pravítka
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
No keď som ju vybral z motora tak vôbec to tak nebolo zarovnané a bolo to dosť ďaleko. Zatiaľ vďaka!
Re: Tatra 57 "Béčko"
samozřejmě pokud jsou tlačné plochy zvlněné tak raději zarovnat setrvák i přítlačák s třecím kroužkem, až potom to teprve seřídíš na motoru s lamelou, nejlépe s novým obložením.
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Jsou dva typy spojek K8 a K10. K8 má tlouštku přítlačáku 9 mm a mělčí setrvák. K10 má přítlačák 11 mm a hlubší setrvák. Dle mého názoru K8 byla v čisté, krátkém áčku a možná i v prvních dlouhých áčkách a K10 v dlouhém áčku ,béčku atd.. Na typ K10 se zřejmě přešlo z důvodu praskání 9 mm přítlačného talíře. Další rozdíly tam nejsou.
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
OK vďaka! Mám síce B-ečko alecelý podvozok a motor sú A-čko. Mám ešte dotaz kde sa dá zohnať nový grafitoví krúžok - ložisko spojky, alebo je nejaká náhrada? Čo ste tam dávali vy?
Re: Tatra 57 "Béčko"
ten grafit máš ještě dost, nevidím dobře na foto jestli je nějak poničený? stačí dát smirek na desku a srovnat
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Neviem či si si všimol , ale ten grafit je po stranách trochu zčesaný a zaberá len stredná časť, čo sa mi moc nezdá. A je aj trocha olámany. Posielam lepšie foto.
- Ivo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 02 Mar 2007, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57 A 1938
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
A nemůžeš ho (ten grafitový kroužek) prostě jen stranově otočit? Olámanou část zatmelit do pouzdra a tu zdravou použít jako kontaktní?
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Také bych to otočil a případně vypodložil . Pokud by byl materiál například od nějaké firmy co vyrábí uhlíky , tak není problém to vytočit. No a pak je ještě jedna alternativa. Ale nevím jak to bude s průměrem.
http://www.autotypautodily.cz/cz-detail ... arkas.html
http://www.autotypautodily.cz/cz-detail ... arkas.html
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 19 Jan 2013, 12:29
- Kontaktovať užívateľa:
Re: STRETNUTIE S LEGENDOU
samozřejmě pokud jsou tlačné plochy zvlněné tak raději zarovnat setrvák i přítlačák s třecím kroužkem, až potom to teprve seřídíš na motoru s lamelou, nejlépe s novým obložením.
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 57 "Béčko"
Vďaka za rady, aj ma to napadlo ten krúžok otočiť ale na druhej strane je tiež trochu odlomený. Japavel ten krúžok som kúpil ale je trochu menší, tak neviem či to nejak vypodložiť , alebo zháňať ďalej.
Konečne mi opieskovali zadnú nápravu a diferák a tak dnes som ho umýval od piesku a ešte vyleštil z drôteným kotúčom, natrel odhrdzovačom no a nastriekal dvojzložkovím základom. Mám ešte dotaz,na jednej strane diferaku je čislo +5 a na druhej -4, predpokladám že sú to tie čísla na nastavenie pastorkov? A ešte jedno číslo 5 miestne na diferaku označoval sa podvozok?
Konečne mi opieskovali zadnú nápravu a diferák a tak dnes som ho umýval od piesku a ešte vyleštil z drôteným kotúčom, natrel odhrdzovačom no a nastriekal dvojzložkovím základom. Mám ešte dotaz,na jednej strane diferaku je čislo +5 a na druhej -4, predpokladám že sú to tie čísla na nastavenie pastorkov? A ešte jedno číslo 5 miestne na diferaku označoval sa podvozok?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných