Tu môžete diskutovať o veciach v inzercii z hlavnej stránky
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 04 Okt 2005, 14:10
Števo, to E.T. bylo na mne? Já už nechci další přezdívku. Nééééé
Etienne, jak se do archivu dostanu, tak to pro Tebe najdu. Jenže kdo ví, kdy to bude. Mám zase v galvanovně nějaké díly a kdo ví, kdy se proto dostanu.
-
Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Mojžo » 04 Okt 2005, 14:56
D.P: To je stará známa vec - výrobné tolerancie, autá zvarované ručne, tak im vyšlo. Niekomu vojde len 205/70 R14 s diskom ET35, dakto tam narve aj ET15 úplne v pohode. Kus od kusu
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 04 Okt 2005, 15:00
Ono su rozmery pisane asi takto
Dlzka - 5000mm, +-30mm
Sirka - 1800mm, +-15mm
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 04 Okt 2005, 15:34
No já mám zadní nárazník "style m95" (prý originál z fabriky) asi o 60mm delší, tak se do tolerance určitě nevejdu. Ale řekněte mi, z čeho to mohlo být. Která T613 potřebovala o 6cm delší zadní nárazník?
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 04 Okt 2005, 15:43
Že by výrobní modifikace, aby ta lišta pod zadními světly "plynuleji" navázala ještě plochou nárazníku, než dojde k zaoblení?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 04 Okt 2005, 15:56
A nemělo se to před montáží ještě opracovat?
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 04 Okt 2005, 16:29
AT - celé tvoje auto je zákazkové, tak prečo by nemohlo mať aj špeciálne predĺžený nárazník?
-
Thomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 585
- Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Thomas » 04 Okt 2005, 21:54
tomas napísal:Ono su rozmery pisane asi takto
Dlzka - 5000mm, +-30mm
Sirka - 1800mm, +-15mm
Tomasi, tyto hodnoty jsou oficiální ?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 04 Okt 2005, 23:59
Pokud kouknu do jakékoliv příručky co mám, tak tak jsou vždy tyto hodnoty uvedeny na milimetr přesně.
-
Thomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 585
- Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Thomas » 05 Okt 2005, 04:57
To byste nevěřili, jaké téměř záchvaty smíchu to vzbuzuje u kolegů v práci...
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 05 Okt 2005, 08:40
No, plynule navázala lišta. Bohužel, pokud tam nedám lištu, tak mám mezi karoserií a nárazníkem 5cm díru, kterou si můžu prohlížet tlumič.
Luboši, opracovávat jsem to musel hodně, ale zkrátit to jaksi nejde. kdybych tomu uřízl těch 6cm u zadních podběhů a přirazil to k vozu, tak nebude sedět přechod k lemu zadních podběhů.
-
D.P.
Príspevok
od užívateľa D.P. » 05 Okt 2005, 08:51
čau tomas
Už zase nemám ale mal som. A má to aj kamarát na pološpeciálke.
A tá hrdza: ja neviem ale behám na tom už rok a aj v zime po soli a behal na tom aj predchádzajúci majiteľ aj v zime (viem to lebo tú T-613 som poznal a videl som ju v meste) a ja sa sťažovať na hrdzu nemôžem. Je tam len to čo tam bolo a to sú skôr hrdzavé odreniny ale nie hrdza taká akú by som čakal.
Inak brat si kúpil tiež ten zadný nárazník a bol tiež viac do zadu a mohlo by to byť aj tých 6 cm. Ale ja som myslel že keď sme to kúpili od Hajduškovcov že to bol nejaký prototyp na Ecorru, ale pozerám že to niekto vyrába normálne. Tak sme to skrátili a výrez za kolesom upravili.
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 05 Okt 2005, 10:23
delší nárazník možná bude mít souvislost s úplně posledníma verzema t700m97, které měli již jiné zadní čelo, složené ze dvou dílů a více zakrývající lampy.
-
Prílohy
-
- t700_45.jpg (64.35 KiB) 4991 zobrazení
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 05 Okt 2005, 10:40
No a lampy jsou tedy o 6cm dál než obvykle? Protože u m97 rozhodně nárazník lampy nijak výrazně nepřečnívá, ale u mého auta ano.
Zkrátit a upravit výřez za kolem je sice hezké, ale on je jiný profil na původním výřezu (návaznost na lem blatníku a přechod do oblé horní hrany) a jiný profil o 6cm dál (už pouze horní oblá hrana). Takže to pak nemůže navazovat na lem.
-
D.P.
Príspevok
od užívateľa D.P. » 05 Okt 2005, 12:31
ideálne to už nebude.
Ale keď sa tak pozerám na tento nárazník tak sa mi zdá že je jeho okraj asi tak isto od svetiel ako na klasickej tatre ten pôvodný napríklad trojkový atď. Takže tá náväznosť je tu dorobená na pôvodnú vzdialenosť, aspon sa mi zdá, ale niesom si teraz istý ako je okraj nárazníka štvorkového od svetiel lebop tu nemám auto.
Pozrite sa niekto.
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 05 Okt 2005, 20:29
mhm máte pravdu
-
D.P.
Príspevok
od užívateľa D.P. » 06 Okt 2005, 07:13
...nie, nieje to tak ako som písal. Ten nárazník na T-613 "starej" je zhruba zarovno svetiel takže je to asi tá verzia pre T-700. A všimol som si lepšie že ten môj vyčnieval len asi 3 - 4 cm a nie 6 ako A.T. takže je asi ešte aj jedna verzia
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 06 Okt 2005, 08:44
No ale D.P., když tvrdíš, že "Ten nárazník na T-613 "starej" je zhruba zarovno svetiel takže je to asi tá verzia pre T-700", pak musí být buď oba nárazníky stejně dlouhé nebo ta dvě auta mají jinak vzdálená světla například od zadní nápravy. To máš potvrzeno nebo sis to vymyslel?
-
tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomas » 06 Okt 2005, 08:52
Tak pardon za mylnu informaciu. Rozmery su udane takto:
Dlzka - 5000mm, +-30mm
Sirka - 1800mm, +-30mm
Razvor kolies 2980mm +-15mm
Rozchod kolies 1532(1520)mm +-15mm
-
MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa MarekK » 06 Okt 2005, 21:52
Podobné tolerancie sú aj na súčasných nákladných tatrofkách.
A toto tam nekdo má? Ja áno, ale nie na tatre! Ale možno by som to dal aj na tatru
-
Prílohy
-
- IMGA0464.JPG (29.75 KiB) 4884 zobrazení
-
- IMGA0465.JPG (25.36 KiB) 4884 zobrazení
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných