Hlavy na 4.36 l

Tu môžete diskutovať o veciach v inzercii z hlavnej stránky
Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 11 Mar 2005, 14:43

O com hovorim? No predsa o hlavach, co ten pan predava akoze hlavy na 4.36 :wink:

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 11 Mar 2005, 15:10

Tak ak niečo vieš tak hovor aby z toho nebol trapas.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 11 Mar 2005, 15:17

D.P. napísal:Tak ak niečo vieš tak hovor aby z toho nebol trapas.
Osobne si myslim ze uz je...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 11 Mar 2005, 15:18

Jak trapas? Ty se tu oháníš diplomem, tak předpokládáme, že zvládneš alespoň na celé milimetry změřit průměr kruhového otvoru. Jestli ani neznáš (nevíš), že hlav na tyhle motory existuje X typů (což mě zaráží, když už víš jakou kompresi chceš, jak tam naroubuješ turbo, jak jsme my ostatní zaostalí o autech nic nevíme :wink: ). To co píše Tomas má své opodstatnění - dle Tvého zběžného popisu to opravdu vypadá na hlavy ze "štítkovaného" motoru 613. Takže urychli dodání fota, ať se tu můžeme vymáčknout a neskočíš někomu na špek.

D.P..

Príspevok od užívateľa D.P.. » 11 Mar 2005, 15:36

Pozri Radek mňa tie vaše debaty o tom aké sú hmlovky na akom type nezaujímajú a nezaujímajú ma ani iné rozdiely medzi typmi navzájom, to platí aj pre motor.
Sú to hlavy s vŕtaním kolo 90 a keby som ich bral tak by som to poriadne pozrel. Ak by ich niekto chcel tak by som to tiež poriadne pozrel.
Už som písal že to nafotím tak ma nemusíš upozorňovať. Ak má niekto potenciálny záujem nech sa ozve a ja mu zistím všetky detaily, a budem debatovať s ním. Toto nieje debata o tom aký je tam rozdiel ale či ich niekto chce, a ak ich chce tak vie prečo a bude vedieť rozpoznať rozdiel. Ja viem že sú na ten štvorliter a keď chce niekto zistiť ako to viem tak nech začne novú diskusiu na túto tému. :wink:

603

Príspevok od užívateľa 603 » 11 Mar 2005, 15:55

prepac ... d.p. ... ale pisal si ze tie hlavy mas... nakoniec z toho vychadza ze chces niekomu len "pomoct", pretoze ja viem o uplne inej cene tychto hlav... ibaze by to nebolo od chlapika jazdiacej na striebornej 613 na ceskych spz...

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 11 Mar 2005, 16:11

Áno je to od chlapíka na striebornej tatre.

Ak je tam iná cena tak ich zoberiem, alebo ju poviem keď pôjdem urobiť fotky.

Naposledy bola takáto ak hovoríme o tom istom človeku. Ale ak ma chceš len ztrápniť tak to bolo dobré. Kažopádne si tú cenu ešte over a ak je znížená tak si zisti tú starú, ktorú mi povedal asi pred týždňom!
Ja mu idem zavolať.

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 11 Mar 2005, 16:16

Takže už ich ide niekto kúpiť.

A 603 mal pravdu cenu znížil na 8000 za všetko!

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 11 Mar 2005, 16:18

Gratulujem novemu majitelovy. Rad si ten motor pozriem v akcii.

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 11 Mar 2005, 16:19

mám ti zistiť kto ich chce kúpiť? :D

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 11 Mar 2005, 21:13

To je smutné, že tě nezajímají ani podstatné rozdíly mezi jednotlivými motory. Kdyby tě totiž zajímaly, třeba by jsi zjistil, že polovinu věcí ( a tedy 1/4 úspěchu :D ) můžeš slavit za "pár peněz" ze standartních motorových dílů jednotlivých evolučních etap motoru 613 a nemusel by jsi kupovat u šmelinářů věci pofidérní kvality a neúměrných cen. Ale tebe to vlastně nezajímá, tak je to jedno.

JáGr
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 12 Jan 2005, 01:41
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa JáGr » 11 Mar 2005, 21:26

Dám ti dve otázky:
1: čo na to chladenie? je na to stavaný motor? :oops:
2: spotreba? konečný efekt? :(

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 12 Mar 2005, 00:08

Rene, odfot ich prosim aj s pravitkom ... Dik :wink:

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 17 Mar 2005, 09:26

Včera som s nim zase volal a už sú zase na predaj ale bude preč asi 3 týždne tak potom ich odfotím a pošlem. Ale pýtal som sa odkiaľ vie že sú na 4,36l a povedal že ich má z Lipníku od niekoho kto robí vraj 30 rokov motory.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Mar 2005, 11:52

Z Lipníku! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
To zase byla špatná úroda a barák potřebuje znovu omítnout...

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 18 Mar 2005, 11:33

Vy sa tu hádate o milimetre...
Cól není míra,dva nejsou díra-kramla to dotáhne! :lol: :lol: :lol:

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 18 Mar 2005, 16:49

Len či si D.P. nemeral celý otvor v hlave aj s miestom pre stenu válca to by potom mohlo byť aj viac než 90 mm.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 18 Mar 2005, 17:22

Podla mna su to klasicke suprove hlavy z toho stitkoveho motora. Drzal som ich v ruke a tvarili sa uplne rovnako ako z E1/I motora, az na tvar spalovacieho priestoru. Preistotu som ich este porovnal s novou hlavou z E1/I. Dokonca ani znamky naturalovych hlav nemali. Toboz nie 4.36. No a aj keby mali primer na vrtanie 90, hlavy na 4.36 to nebudu ;)

Majitel mi potvrdil, ze su na benzin super. Ked som sa ho opytal, kto mu tvrdi ze su na 4.36, tak odpovedal ze v jednom servise. Skusil som mu vysvetlit rozdiely medzi jednotlivymi typmi hlav, ale furt si mlel svoje, ze to su na 4.36.

Povodnu cenu vravel 15000Sk, po tom co som mu povedal za kolko som kupil ja nove, zrejme usudil, ze bude treba zlavit. Je pravda, ze som mal stastie na kupu, ale myslim si, ze za "novu" cenu 8000Sk za 8ks, by sa mali dat zohnat 2 relativne OK motory.

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných