motor z 613

Tu môžete diskutovať o veciach v inzercii z hlavnej stránky
goral
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 24 Feb 2006, 13:53
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Nová Ľubovňa
Kontaktovať užívateľa:

motor z 613

Príspevok od užívateľa goral » 11 Dec 2007, 20:18

sháňam motorček z T613 potešil by posledný model s elektrikou a 5 qualt.
prípadné komentáre, kritiky, rady, kontakty sú vítané...
samozrejme motor potrebujem chodivý takže prosím neponúkajte to čo ste včera vyhodili.... tutik1303@gmail.com 0905 811 905 dík...

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 11 Dec 2007, 21:00

Jako T613-4 Mi ? :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Dec 2007, 22:45

Tyhle motory se snad nevyhazují... Mohlo by to být i z ČR?

Michal B.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 240
Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michal B. » 12 Dec 2007, 09:28

Pokud vítáš komentář, pak sehnat slušný samostatný motor T613Mi s 5-ti kvaltem bez auta je poněkud představa náročná.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 12 Dec 2007, 11:32

...a nejen finančně.

goral
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 24 Feb 2006, 13:53
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Nová Ľubovňa
Kontaktovať užívateľa:

1303

Príspevok od užívateľa goral » 12 Dec 2007, 19:19

ako som bol spomínal komentáre vítam pretože sa pred kúpou rád poradím a samozrejme aj vela dozviem... pretože som ešte taký motor
nekupoval bol by som vďačný za každý názor čo sa týka ceny stavu a podobne... ďakujem

goral
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 24 Feb 2006, 13:53
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Nová Ľubovňa
Kontaktovať užívateľa:

1303

Príspevok od užívateľa goral » 12 Dec 2007, 19:21

zabudol som napísať že ak to stojí za to tak si poň pôjdem aj do ČR koniec koncov ich tam bude asi viac...asi tak

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 12 Dec 2007, 19:32

A k čemu má ten motor sloužit? Do nějaké T613, na stavbu konferenčního stolečku nebo k upgrade Š100? Ceny jsou různé, podle typu, stavu, kompletnosti atd. Teď jsem nějaký né úplně celý motor viděl na Aukru za 2 tis., ale pokud to má být kompletní poháněcí ústrojí, třeba po celkové opravě s nějakou zárukou, tak se cena téměř jistě vyhoupne na šestimístnou částku.

Poslední motory jsou typu 613-4iKat, pětikvalt se k nim dodával standardně.

goral
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 24 Feb 2006, 13:53
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Nová Ľubovňa
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa goral » 12 Dec 2007, 20:52

[quote="Luboš"]A k čemu má ten motor sloužit? Do nějaké T613, na stavbu konferenčního stolečku nebo k upgrade Š100?


zatiaľ uvaľujem informačné embargo na info do čoho ten motor s prevodovkou pôjde... ale hádať môžte a výherca má u mňa fľašu Goral paliva...

samozrejme motor musí byť komplet s elektrikou, určite tam nemusí byť katalyzátor a zadný tlmič tiež oželiem...

jedná tachnická: keď vyhodím katalyzátor s Lambdou von dá sa nejako zblbnúť riadiaca jednotka aby to necuchalo???

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 12 Dec 2007, 21:02

:shock:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 12 Dec 2007, 21:14

goral napísal:
Luboš napísal:A k čemu má ten motor sloužit? Do nějaké T613, na stavbu konferenčního stolečku nebo k upgrade Š100?


zatiaľ uvaľujem informačné embargo na info do čoho ten motor s prevodovkou pôjde... ale hádať môžte a výherca má u mňa fľašu Goral paliva...

samozrejme motor musí byť komplet s elektrikou, určite tam nemusí byť katalyzátor a zadný tlmič tiež oželiem...

jedná tachnická: keď vyhodím katalyzátor s Lambdou von dá sa nejako zblbnúť riadiaca jednotka aby to necuchalo???
Lambda je predsa pred katom, takže kat nemá na chod motora velký vplyv, ale lambdu by som tam dal, kvôli info pre gems

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 12 Dec 2007, 21:41

Bez lambda-sond to jezdit bude, moc se to ani nepozná. A pokud jezdíte krátké trasy se studeným motorem, lambda regulace se stejně ani nezapne. Otázka je, k čemu ale kupovat zrovna 4iKat motor a zahazovat katalyzátory a lambda sondy, když se vlastně o něj v Tatře snažili právě kvůli tomu řízenému emisnímu systému? Není to zbytečné? Co je špatného na karburátorovém motoru? Jinak si dovolím podotknout, že těch motorů se vyrobilo celkem kolem 190ti kusů. Kolik je jich asi v současné době volných a na prodej?

goral
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 24 Feb 2006, 13:53
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Nová Ľubovňa
Kontaktovať užívateľa:

613

Príspevok od užívateľa goral » 12 Dec 2007, 22:28

každá rada dobrá... ide mi o to aby som sa vyhol karbesom a dostal z toho pri najnižšej spotrebe slušný výkon.. možno sa to zdá smiešne,ale
keby som bol za karbesy tak určite by som neriešil STOCK ale min Dellorto DHLA 45 a to na pár válcov... a na to básnická otázka ktorý magor by mi toto zladil???? nepoznám takého.... mám problém zladiťdva a dva a nie 4 a 4 a to v delených pároch.... takže si nejdem komplikovať život a riešim striekačku....emisie ma moc nebavia ako som povedal ide mi o výkon.... poprosím komentáre...... :)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 12 Dec 2007, 22:42

:shock:
načipuj si TDIčko, pojde to lepšie, a s ooovela nižšou spotrebou. ináč ak chceš výkon , tak prednedávnom tu niekto predával 6válec autokrosový...

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 12 Dec 2007, 22:43

Gorale, k čemu ten motor chceš? Motor T613i má tu vlastnost, že stojí strašný prachy a nemá nic moc výkon.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 12 Dec 2007, 22:44

pred časom tu tiež bol jeden, ktorému šlo o výkon, pracoval na preplňovaní - nenecháš sa inšpirovať? :twisted:

goral
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 24 Feb 2006, 13:53
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Nová Ľubovňa
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa goral » 12 Dec 2007, 22:52

MarekK napísal::shock:
načipuj si TDIčko, pojde to lepšie, a s ooovela nižšou spotrebou. ináč ak chceš výkon , tak prednedávnom tu niekto predával 6válec autokrosový...

s tým mi daj pokoj ja som vzduchom chadený a vždy budem a čo sa týka toho 6 válca niesom zásadne proti otázka je čo z toho dostanem...

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 12 Dec 2007, 22:57

určite viac ako z bežného 8válca......

goral
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 24 Feb 2006, 13:53
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Nová Ľubovňa
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa goral » 12 Dec 2007, 22:59

ondrej napísal:pred časom tu tiež bol jeden, ktorému šlo o výkon, pracoval na preplňovaní - nenecháš sa inšpirovať? :twisted:

hej toho som si prešiel.... ale nehádžte ma do stejného vreca ja nie som tuner ani nikdy nebudem som len týpek čo sa po večeroch nudí a má rád
vzduchom chladené motory.....a moja najväčšia neresť je vozenie snažím sa dostať niečo tam kde to ešte nebolo a posunúť hranice o milimeter ďalej
..toť asi vsjo :D

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 12 Dec 2007, 23:40

Rečnícka otázka: "Ak by som dal do Škody 100 (teoreticky) motor z Tatry 613 bude to ešte Škoda 100?"

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných