Nerezove vyduchy tepleho vzduchu

Tu môžete diskutovať o veciach v inzercii z hlavnej stránky
Užívateľov profilový obrázok
Marián Mitrík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 20:54
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Tehelná 6, Gelnica 056 01
Kontaktovať užívateľa:

Nerezove vyduchy tepleho vzduchu

Príspevok od užívateľa Marián Mitrík » 02 Feb 2007, 00:27

mam moznost zohnat nerezove plechy prahov T613-1,2,3 su to otvory kadial fuka teply vzduch z bufika na nohy.Tie mriezkovyte plechy zvyknu korodovat,hlavne ak zateka do auta.Jeden kus by stal 250Sk.Foto zaslem formou MMS kto bude mat zaujem nech napise SMS 0915146139

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Feb 2007, 02:05

V 21. století už máme lepší technologie, které dovolují snazší komunikaci mezi národy....

To jsou jen mřížky nebo i něco dalšího?

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 02 Feb 2007, 07:49

Pokud je to perfektně zpracované, byl bych ochotný dát za sadu (čtyři kusy) 200 Kč. Kvalitní foto jedině sem, MMS nezajímá.

sudetak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 93
Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa sudetak » 02 Feb 2007, 12:03

Když už jsou zkorodované mřížky,tak už jsou pěkně zhnilé plechy pod tím.
Tyto kanály je třeba odstavit a luft vést jako u čtyřky.Samozřejmě pokud
vůz v zimě nepoužíváme je rekonstrukce zbytečná.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: Nerezove vyduchy tepleho vzduchu

Príspevok od užívateľa ladis » 02 Feb 2007, 12:12

Marián Mitrík napísal:mam moznost zohnat nerezove plechy prahov T613-1,2,3 su to otvory kadial fuka teply vzduch z bufika na nohy.Tie mriezkovyte plechy zvyknu korodovat,hlavne ak zateka do auta.Jeden kus by stal 250Sk.Foto zaslem formou MMS kto bude mat zaujem nech napise SMS 0915146139
Správně fotku sem. A abych udělal Ondrejovi radost, zde jeden hnidopišský příspěvek (chápu to tak, že jde o ty prosekané a vytlačené plechy, které se montují na výdechy vzduchu v prazích). Čiliž, jestli do auta zatéka tak, že shnijí tyto plechy způsobem, kdy je není možné prostě očistit a znovu natřít (perfekcionisti je mohou zinkovat), vzniká důvodné podezření, že tyto plechy už nebude kam namontovat. Na druhou stranu, pokud někomu není blbé vyhodit 1000Sk (ty původní plechy jsou prakticky nezničitelné), jistě má dost i na vyvaření kastle. Potom zase nechápu, proč nechal do auta zatékat? Co třeba nerezové lišty pod okna? Tam bych 250Sk za kus dal.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 02 Feb 2007, 12:19

Já jsem je pozinkoval :D

Jak řešíte nátěr dle původního vzoru chlapi?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Feb 2007, 12:38

To bych také rád věděl. To musí být nějaká zapékaná barva.

Mimochodem Ládisi, už jsem opravdu viděl pár těch mřížek uhnilých. Stačí, aby byla naproti díra v prahu...

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 02 Feb 2007, 12:55

Zdicho napísal:Já jsem je pozinkoval :D
To je v pořádku. Ty jsi perfekcionista :-)
Zdicho napísal:Jak řešíte nátěr dle původního vzoru chlapi?
Takovou tou krabatící černou barvou co je v dílně v plechovce :-D. Zkusím zjistit co to je, ale půjde to těžko, je celá zababraná.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 02 Feb 2007, 14:55

:shock: To snad ani zkorodovat nemůže!!! já si představil dva možné krizové stavy:
a) Mřížky fuč - auto pořízeno už bez nich.
b) Mřížky jsou dokopané a pokroucené, rovnat to už pro někoho nemusí být Yoko Ono.

Asi tolik.

Užívateľov profilový obrázok
Marián Mitrík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 126
Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 20:54
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Tehelná 6, Gelnica 056 01
Kontaktovať užívateľa:

foto

Príspevok od užívateľa Marián Mitrík » 03 Feb 2007, 20:25

:lol: nerez je tvrdy a drahy material a musi prezit vsetkych vas :x co tu kecate o nicom :twisted: ...Myslim ze aj pozinkovany plech casom zkoroduje.Ponukam prvotriednu nemagneticku nerez :shock: :shock: vid foto
Prílohy
001.JPG
002.JPG

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 03 Feb 2007, 21:39

Ale tady se nekecá o ničem, tady běží debata o výdechových mřížkách, ne?

Mimochodem to s tím přežitím je pěkné, já sice Mariánovy mřížky neužiju, poněvadž ty moje jsou pořád stejné už 17tý rok, ale neváhejte. Když tu sadu koupíte, získáte putovní komplet výdechových mřížek, který si budete moci přešroubovávat z jedné své T613 do další a tak dále (jak budou ta auta postupně hnít) a vaši potomci v tom budou moci pokračovat, bude-li dostatek karoserií, do kterých to půjde našroubovat....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Feb 2007, 22:29

To nic (mřížka) je ale vyrobené špatně. To snad každý vidí, že ta jedna lamela směřuje na opačnou stranu!

Posuzoval někdo vliv na bezpečnost? Je to přece jen použití tvrdšího materiálu v interiéru...

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 04 Feb 2007, 11:41

..."Posuzoval někdo vliv na bezpečnost? Je to přece jen použití tvrdšího materiálu v interiéru..." :lol: :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Dan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 154
Dátum registrácie: 15 Jan 2007, 17:49
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Slovácko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Dan » 04 Feb 2007, 12:24

Ono nekdy stačí enom to porovnat,opískovat a buďto nastříkat nebo nakomaxitovat na černo.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Feb 2007, 14:19

Já jsem to dával taky zatím jen zinkovat, ale napadl už někoho chrom?

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 04 Feb 2007, 18:41

To nic, Radku, třeba nám bude časem ponúknutá i prvotřídní nerezová karoserie ;-)

Mariane, existuje celý jeden obor, který se zabývá souběhem životností součástí větších strojních celků, tam se dá čerpat mnohé poučení. Co ty lišty pod okna, ty bys neuměl?

Luboši, vždycky když můj dvorní dodavatel zrovna nemá připravenou zinkovací lázeň, dostanu součástky pochromované (na vrstvě mědi). Žádnou výhodu v tom ovšem nevidím. Mřížka je hezká černá, tak to v kombinátě vyrobili.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Feb 2007, 20:01

Mně se také líbí černá a nejvíc s tím originálním kopřivnickým vráskováním, ale to pořád nevím, jak doma vyrobit.

Ty mřížky, pokud nejsou zrezlé, tak jsou kolikrát aspoň oprýskané, okopané a různě pokřivené. Teď jsem dával dokopy trojku a musel jsem vybírat ty nejlepší asi ze tří sad...

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 04 Feb 2007, 23:14

MM: na jaké mašině to obrábíš? Jen tak offtopic, neporadí mi někdo, kde sehnat kvalitní a hlavně tlumící tlumič výfuku na mojeho rapida 136 ? Klidně i nerez.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Feb 2007, 23:34

Polská kopie za tři stovky netlumí? :D

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 05 Feb 2007, 01:09

Vůbec. Origo výfuk byl už děravý a zatím nejlepší výsledky jsem dosáhl s výfukem Bosal pro motor Š130, ale není to ono. ještě že ten výfuk stojí 500 korun, tak se dá experimentovat.

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní