Koupím tažné zařízení na T613 od Brázdila
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Koupím tažné zařízení na T613 od Brázdila
Kdyby někdo měl, tak nabídněte.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
A ptal se někdo přímo "u kováře": http://www.hook-tz.cz/stranka.asp?id=168ladis napísal:Hmm, hodně štěstí. Sháním už půl roku a nic
Zvládají-li opakovanou výrobu, mohli by na objednávku dorobit. Při hromadné objednávce i s množstevní slevou Počítám, že tu jsou již nejméně tři zájemci...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Odpovím globálně
Zdicho: Děkuji za laskavost, další vrak nechci. Kdo se s tím má řezat...
mmartin: TZ neBrázdil je dost. Jsou k ničemu...
Luboš: Výroba byla zrušena.
ondrej: Brázdil vyráběl i modifikaci pro chromku (jak rád bych jej měl místo "Yach Klub Praha")
čadík: HOOK CZ s.r.o. opakovanou výrobu rozhodně nezvládá. Všechny přípravky, stejně jako dokumentace, byly zničeny. Jako by takové zařízení nikdy neexistovalo. Dokonce ani není možné požádat o vyjádření k nosnosti, když třeba nějaká kráva na úřadě zapíše do TP 1600kg...
MarekK: Ano, na výkresech které jsi poslal je docela masivní TZ. V popisu se uvádí na kterých místech je třeba vyztužit karoserii (vevařením výztuhy). To je ovšem houby platné, když tatáž příloha uvádí maximální hmotnost brzděného přívěsu 1300kg.
Zdicho: Děkuji za laskavost, další vrak nechci. Kdo se s tím má řezat...
mmartin: TZ neBrázdil je dost. Jsou k ničemu...
Luboš: Výroba byla zrušena.
ondrej: Brázdil vyráběl i modifikaci pro chromku (jak rád bych jej měl místo "Yach Klub Praha")
čadík: HOOK CZ s.r.o. opakovanou výrobu rozhodně nezvládá. Všechny přípravky, stejně jako dokumentace, byly zničeny. Jako by takové zařízení nikdy neexistovalo. Dokonce ani není možné požádat o vyjádření k nosnosti, když třeba nějaká kráva na úřadě zapíše do TP 1600kg...
MarekK: Ano, na výkresech které jsi poslal je docela masivní TZ. V popisu se uvádí na kterých místech je třeba vyztužit karoserii (vevařením výztuhy). To je ovšem houby platné, když tatáž příloha uvádí maximální hmotnost brzděného přívěsu 1300kg.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Ladis: ved práve. to tažné je uchytené na tých istých miestach ako to na obrázku od luboša (to "lubošové"je uchytené na 8smych šroboch ku karosérii?). tak kde je rozdiel, že sa niečo musí vyvařovat?
A je pod tým podpísaný ing. Galia...
Ja som však na jednom aute čo to máme, jeden šrob nedopatrením utrhol
a aj tak sme tam mali viac ako je povolené.... myslím , že tých 1300kg je tam kvoli niečomu inému...
A je pod tým podpísaný ing. Galia...
Ja som však na jednom aute čo to máme, jeden šrob nedopatrením utrhol
a aj tak sme tam mali viac ako je povolené.... myslím , že tých 1300kg je tam kvoli niečomu inému...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To moje je chycené ke karosérii šesti šrouby, na každé straně jsou dva šrouby v místech, kde byl chycen původní držák nárazníku a ten třetí je z té objímky, co drží silentblok příčníku. Na karosérii se podle mne žádné úpravy neprováděly, alespoň jsem si ničeho nevšiml. Absolutně zdravé plechy jsou samozřejmostí.
Já mám provedení BTZ 10-01, alternativně bylo kdysi dávno možné objednat i verzi s koulí napevno (10-02?) nebo s uchycením na bajonet.
Jenom upozornění pro ty, kdo budou toto TZ schánět z druhé ruky. Těch 2,2t je na zvláštní vyjímku, kterou se obchází údaj v TP, takže je nutné mít při přepisu alespoň kopii toho schválení montže od Tatry a. s., jinak vám ta úřednice na DI zapíše pouze 1300 kg a víc ani gram. Ani originál TP z auta, kde byl zapsán stejný typ TZ už loni nestačil.
Já mám provedení BTZ 10-01, alternativně bylo kdysi dávno možné objednat i verzi s koulí napevno (10-02?) nebo s uchycením na bajonet.
Jenom upozornění pro ty, kdo budou toto TZ schánět z druhé ruky. Těch 2,2t je na zvláštní vyjímku, kterou se obchází údaj v TP, takže je nutné mít při přepisu alespoň kopii toho schválení montže od Tatry a. s., jinak vám ta úřednice na DI zapíše pouze 1300 kg a víc ani gram. Ani originál TP z auta, kde byl zapsán stejný typ TZ už loni nestačil.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No, 10-02 mám já, taky je s pevnou koulí, ale její držák je jiný - masivnější. V karoserii se opravdu neupravuje zhola nic, Brázdilovo TZ užívá výhradně originální otvory v karoserii. Absolutně zdravé plechy jsou podmínkou už proto, že TZ od Brázdila mají definovaný délkový rozměr, který byl při jejich výrobě kvalitou práce firmy Brázdil vždy dodržen, což se ovšem nedá říct o karoseriích T613, vím jednak o autě, kde jsme konce zadních podběhů museli asi o 2 mm rozepřít, aby se tam "Brázdil" vůbec vešel a hlavně - a to souvisí s tou zdravostí plechů - existují auta, kde montáž tohoto TZ způsobí neplánované stažení konců podběhů (vydutí vevařených plocháčů se závitovými otvory pro držáky nárazníků) až o cca 4 mm k sobě. To jen naokraj, až se tu někdo zase bude cítit dotčen, že o kombinátních výrobcích nepíšu pouze v superlativech a s nasazenými růžovými brýlemi.......
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Polknul jsem naprázdno. Výrobce si ničí svůj výtvor? Proč???ladis napísal:Výroba byla zrušena.....Všechny přípravky, stejně jako dokumentace, byly zničeny. Jako by takové zařízení nikdy neexistovalo. Dokonce ani není možné požádat o vyjádření k nosnosti....
Stane-li se to zvykem, za pět let i Tatra bude popírat, že někdy vyráběla osobní vozy...
I když: Karosa se také nehlásí k jednomu svému prototypu autobusu (prý s lepšími parametry než konkurenční Renault), který zachránila parta nadšenců a po převzetí Karosy Renaultem byl prý výrobcem podniknut nový tlak na jeho zničení, léta byl bus skrýván, v archívech po něm prý není žádná stopa...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných