Co takhle T613-4Mi Long z roku 1935...

Tu môžete diskutovať o veciach v inzercii z hlavnej stránky
Užívateľov profilový obrázok
Derick
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Derick » 26 Mar 2006, 16:09

Vláček:áno má ale to je iba maska :!: Tatra je origoš 4ka :wink:

Milan Spevak

pro p. Lubose

Príspevok od užívateľa Milan Spevak » 26 Mar 2006, 16:26

Lubos: i plna vybava se najde mezi 613-4 m95 - znam jednu real a jednu na obrazku. Ta real je max kromne TV-Video (Kuze, Ebr, Recaro, Clony, LAmpy, CD, 16´ Al, pracka vzduchu) a ta pro Zielence je nafocena nekde v nejakem clanku a ta ma vsechno. S tou realnou jsem mel cest jezdit prvni dva roky kdyz byla nova - na T613 i T700 jste museli ihned sahat do dutin. ML metoda - potom to nerezlo.

p.s. co Vam kdo udelal ze porad tak brblate na vsechno jine co nemate Vy? O nutnosti ochrany karoserie je psano i v navodu. Pokud se o to starate - je to asi jako s kazdym social. autem. Vim ze vlastnite nejakou "chromku" i T613-4.

Nazdar

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 26 Mar 2006, 17:10

Spěvák? Vy jste ten řidič Spěvák, co jezdil s Mi Electronic 11077?

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 26 Mar 2006, 17:11

Oprava, 11678

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: pro p. Lubose

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Mar 2006, 21:55

Milan Spevak napísal:Lubos: i plna vybava se najde mezi 613-4 m95 - znam jednu real a jednu na obrazku. Ta real je max kromne TV-Video (Kuze, Ebr, Recaro, Clony, LAmpy, CD, 16´ Al, pracka vzduchu) a ta pro Zielence je nafocena nekde v nejakem clanku a ta ma vsechno. S tou realnou jsem mel cest jezdit prvni dva roky kdyz byla nova - na T613 i T700 jste museli ihned sahat do dutin. ML metoda - potom to nerezlo.

p.s. co Vam kdo udelal ze porad tak brblate na vsechno jine co nemate Vy? O nutnosti ochrany karoserie je psano i v navodu. Pokud se o to starate - je to asi jako s kazdym social. autem. Vim ze vlastnite nejakou "chromku" i T613-4.

Nazdar
Ale to já brblám i na to, co mám já. Prostě mi ta koroze ve zvýšené míře na tatrách 90. let vadí a nejsem ochoten připustit, že auto za 1,5 mil z roku 1995 je něco pro sociální případy, co může vydržet pěkné a bez děr v karosérii jen pár měsíců...

Mimochodem ta Zielencova měla myslím dvě topení BN4/I (pokud se mýlím, tak mně někdo opravte), což se jako vrchol výbavy nebralo. Takže ani tato ne...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 26 Mar 2006, 22:42

Zielencova modrá švestka M95? Potvrzuji, ta má 2 x BN4/I s "new feature" - fabricky přestěhovanými termopojistkami pod palubní desku (aby panský kočí nemusel lézt do kufru či dloubat gumovou zátku, když BN4/I napoprvé nenastartuje).

A pak stačí takový "detail", způsobený jakýmsi vohnoutem, který použil vodič "topných" +12V (na termostatu kufrového BN4/I vedoucí k termopojistce do přístrojové desky) coby přívod proudu pro spínače brzdových světel. Stačí pár startů bufíka a polovinou el. svazku celého auta krásně prohoří vodič, vedoucí k výše zmíněným termpojistkám. Přeci nebude hledat, proč se v originál přívodu k brzdovým spínačům ztratilo +12V, rychlejší je přeci se pověsit na nejbližší drát "pod šťávou", že.....takovéhle machry fakt miluju.......
Prílohy
PA252339.jpg
PA252335.jpg
PA252332.jpg
PA252323.jpg
P9172237.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Franta
Diskutujúci
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 10 Mar 2006, 07:39
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Za mořem - v jámě pod Tatrou
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Franta » 27 Mar 2006, 08:37

Zdicho - dik za vysvetleni zatim co jsem byl pryc! Zdicho toto auto zna a moji situaci taky. Ano, interier je vsechno originalni vybava. Auto je vyroba 1995 ale neni to M95. Kola, predni a zadni masku a zadni T700-1 spoiler jsem tam nechal dat pri renovaci v roce 2003. Delal jsem to pro sebe protoze se mi to libi. Originalni vecy mam schovane.

Ano, bylo jeste jedno takove auto. Skoro uplne stejne i s barvou. Melo ale rolety v zadnich dverich. Vydel jsem ho v roce 2001 u Borka Veleby a mam ho na video. Tenkrat to pro nekoho prodaval za myslim 600 000 KC. Bylo to po nejakem vrchnim ministrovy.

Longa se musim 'zbavit' ne proto ze bych chtel ale proto ze legalita dovozu sem do Kanady je fakt problem. Jo, mel jsem si to lepe overit nez jsem auto koupil v 2003. To uz ale nenapravim. Nechat auto lezet dalsich 5 let nedela smysl a tak hledam peknou starsi Tatru. Ten prevoz je tez drahy, a tak nema cenu vozit sem nejakeho vraka. Pokud se Long na eBay neproda, tak budu dal hledat moznost vymeny a fakt to pro nekoho muze byt vyhodny!

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných