Strana 2 z 2
Napísané: 09 Sep 2006, 21:53
od užívateľa vasa26
Jerry napísal:Je možný, že se Ti motor zastavil v takovej poloze, kdy byla vačka u AC pumpy ve zdvihu, v tom případě zkus protočit motor a znova zapumpovat.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Souhlas... dělala mi to i pumpa u T603,a u T613 mi to občas udělá také.pak jedině mít rychlou nohu na plyn pedál
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napísané: 16 Sep 2006, 14:44
od užívateľa Sedo
Kolkokrat musim stupit na plynovy pedal (uplne dolu a späť) aby som urobil to co AC pumpou povedzme 6 stlaceni?
Napísané: 16 Sep 2006, 16:24
od užívateľa tomas
Sedo, este mi povedz ako si to myslel. Bo stlacenie plynu nema nic s AC pumpou.
Napísané: 18 Sep 2006, 09:09
od užívateľa Sedo
vasa26 napísal:Jerry napísal:Je možný, že se Ti motor zastavil v takovej poloze, kdy byla vačka u AC pumpy ve zdvihu, v tom případě zkus protočit motor a znova zapumpovat.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Souhlas... dělala mi to i pumpa u T603,a u T613 mi to občas udělá také.pak jedině mít rychlou nohu na plyn pedál
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tak som to zle pochopil, ako je to myslene, ze mat rychlou nohu na plyn pedál?
Napísané: 23 Sep 2006, 19:54
od užívateľa tomas
No, Sedo, dnes som zabil asi 3 hodiny s AC, kedze som pumpoval a nic. Vies aky bol problem? Tym, ze auto dlho stalo, vyshlo tesnenie veka ventilkov (kam ide hadica dnu a von) a salo mi falosny vzduch. To veko ale aj rozdeluje komoru s ventilkami a ked zle tesni, pumpa nefunguje. Ked som ju rozobral, vycistil, a tesnenie trochu namazal, problem zmizol
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ako pomoc by mozno pomohlo len naplnit pumpu benzinom.
Poloha motora sposobi to, ze je velmi kratky zaber, co sposobi len dlhsie docerpanie, ale problem nenasania paliva neodstrani.
Napísané: 23 Sep 2006, 21:36
od užívateľa Erik
Ked teraz citam tuto diskusiu, a aj zo skusenosti zo 613- kami, je znamy problem ked auto stoji dlhsiu dobu benzin stecie z palivoveho systemu naspat do nadrze. Jedine riesenie s ktorym som sa zatial stretol bolo zaradenie elektrickej pumpicky do systemu s ovladanim z miesta vodica. Teraz nad tym tak rozmyslam- neskusal ale niekto zaradit do systemu miniaturny spatny ventil alebo nieco podobne, aby sa zabranilo tomuto javu?
Erik
Napísané: 24 Sep 2006, 12:47
od užívateľa ladis
Zpětné ventily jsou už v samotném benzínovém čerpadle (jinak by těžko fungovalo, že), takže ten dodatečný zpětný ventil, by musel být mnohem těsnější
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Větší problém je ale odpaření benzínu z karburátorů po odstavení ohřátého motoru a tomu žádný ventil nezabrání.