za kolik tatru?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No, "nejlepší auto" je tedy pro realisticky smýšlející osobu dost šílený pojem sám o sobě, to jsem zvědav, kam se diskuze za chvíli přenese. Třeba v mém případě by to snad bylo jen přibližovadlo, zkonstruované pouze pro pro mě a přesně dle mých požadavků, a nejlépe pod mým vedením = druhé takové by nikdy neexistovalo. Pak by pro mě mohlo být tím "nejlepším". Tedy vím, že do doby, než vyhraju I. ve "sportce" takové vozidlo existovat nebude. Nicméně, chcete-li kritizovat, za takové dost dobré (= v rámci možností vynikající) považuji kupříkladu Arnage T modelového roku 2002. Tak kritizujte.....
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No koukám nic moc, Luboš to vidí jen přes peníze (i když zde "hledáme" nejlepší vůz, nikoli socku na naftu f plný palbě a dle automagazínů se zaručeně největším poměrem užitná hodnota/cena ve své třídě, s maximálně objemným kufrem a minimálně čtyřmi držáky na nápoje, že, tudíž zde oponovat finančními nároky je poněkud mimo), to že je Bentley majetkem BMW a tudíž jsou jeho vozy servisovatelné na stovkách autorizovaných míst ve světě zřejmě netuší, FÍK neví co píše ...... to jsem čekal více konstruktivních názorů
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No Radku, já to srovnával s tatrou a ne s TDI... A nespadá ta fabrika náhodou pod VW? Ale hlavní důvod je ten, že se mi to fakt nelíbí a M2002 je snad ještě horší než ta předešlá hrůza. Tahle auta (i RR) se příšerně poněmečtují a vůbec jim to nesluší...radek napísal:No koukám nic moc, Luboš to vidí jen přes peníze (i když zde "hledáme" nejlepší vůz, nikoli socku na naftu f plný palbě a dle automagazínů se zaručeně největším poměrem užitná hodnota/cena ve své třídě, s maximálně objemným kufrem a minimálně čtyřmi držáky na nápoje, že, tudíž zde oponovat finančními nároky je poněkud mimo), to že je Bentley majetkem BMW a tudíž jsou jeho vozy servisovatelné na stovkách autorizovaných míst ve světě zřejmě netuší, FÍK neví co píše ...... to jsem čekal více konstruktivních názorů
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No sláva, tak o tom přeci něco víte. Já už se bál, že mi to projde. Luboš byl první, má u mně malé bezvýznamné plus a zároveň je mu určitě jasné, že servisů VW je ještě o řád více než těch od kolegů z BMW, takže oponovat se špatnou servisní sítí už těžko půjde,že ....
Ale jen tak naokraj, srovnávat Bentleye s Tatrou Luboši? To nemyslíš vážně, že ne....
Tatra
- ještě v době výroby zcela nesmyslná pořizovací cena
- žádná servisní síť
- předražené ND, neexistující ND, drahý servis
- vysoké havarijní pojištění
- diskutabilní design "urob si sám"
- atd....
Ale jen tak naokraj, srovnávat Bentleye s Tatrou Luboši? To nemyslíš vážně, že ne....
Tatra
- ještě v době výroby zcela nesmyslná pořizovací cena
- žádná servisní síť
- předražené ND, neexistující ND, drahý servis
- vysoké havarijní pojištění
- diskutabilní design "urob si sám"
- atd....
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Ne, že bych měl někdy Bentleye, ale očekával bych, že pokud bych si ho pořídil"ještě v době výroby" Tatry 613, dočkal bych se u něho splnění všech Tebou uvedených bodů
Navíc bych si tak soukromě myslel, že právě tyhle Tebou vypíchnuté body byly nezřídka právě důvodem, proč si někteří individualisté i po roce 89 pořídili T613 Akorát je holt individualistů, kteří si něco podobného chtějí a mohou pořídit málo, čímž před Tescem stává tak málo Ferrari, RR, Hummeru a Tater
Navíc bych si tak soukromě myslel, že právě tyhle Tebou vypíchnuté body byly nezřídka právě důvodem, proč si někteří individualisté i po roce 89 pořídili T613 Akorát je holt individualistů, kteří si něco podobného chtějí a mohou pořídit málo, čímž před Tescem stává tak málo Ferrari, RR, Hummeru a Tater
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Dovolte abych se zúčastnil soutěže "nejlepčí vůz 2oo5"
parametry:
motor:
PoriOlut model WAlACH o síle 0.7 - 1.4 kW
Karoserie:
pontonového typu, počet míst 2+10 z toho 10 k sezení/stání, cabrio kombi,plně odvětrávaná ,bez topení, pohodlné velkoprostorové sedadla provedena z dubu pro všechny cestující
Brzdy:
2 ks bubnové brzdy bez posilovače s účinkem na zadní nápravu. Brzdící segmenty kompatibilní s vagony dráhy.
Podvozek:
Avantgardní dřevěný podvozek klasické koncepce s vvysokou průchodností. Přední náprava napojená na motor trojúhelníkovým ramenem s přenosem výkonu. Sporotvní disky 17´ z lehkých dřevin. Pneumatiky 25/35/17
Řízení:
S posilovačem, bezdotykové řízení přední nápravy ovládané natáčením motoru
klady:
- nízké provozní náklady
- nízká hladina hluku
- vysoká tuhost karoserie
- značné přední deformační zóny
- podle potřeby lze využít i jen 1/2 motoru
- dokonalé větrání
a.j.
zápory
nízká max. rychlost
absence topení
nutnost likvidovat značné objemy tuhých zbytků motoru
nízká trvalá dlouhodobá doba provozu
parametry:
motor:
PoriOlut model WAlACH o síle 0.7 - 1.4 kW
Karoserie:
pontonového typu, počet míst 2+10 z toho 10 k sezení/stání, cabrio kombi,plně odvětrávaná ,bez topení, pohodlné velkoprostorové sedadla provedena z dubu pro všechny cestující
Brzdy:
2 ks bubnové brzdy bez posilovače s účinkem na zadní nápravu. Brzdící segmenty kompatibilní s vagony dráhy.
Podvozek:
Avantgardní dřevěný podvozek klasické koncepce s vvysokou průchodností. Přední náprava napojená na motor trojúhelníkovým ramenem s přenosem výkonu. Sporotvní disky 17´ z lehkých dřevin. Pneumatiky 25/35/17
Řízení:
S posilovačem, bezdotykové řízení přední nápravy ovládané natáčením motoru
klady:
- nízké provozní náklady
- nízká hladina hluku
- vysoká tuhost karoserie
- značné přední deformační zóny
- podle potřeby lze využít i jen 1/2 motoru
- dokonalé větrání
a.j.
zápory
nízká max. rychlost
absence topení
nutnost likvidovat značné objemy tuhých zbytků motoru
nízká trvalá dlouhodobá doba provozu
- Prílohy
-
- vuz.jpg (406.43 KiB) 8225 zobrazení
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných