chrómka na predaj
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
chrómka na predaj
Peter G. ma poprosil o uverejnenie tejto ponuky,
v prípade záujmu mu volajte na 0907 722 261...
v prípade záujmu mu volajte na 0907 722 261...
- Prílohy
-
- T6.JPG (96.98 KiB) 7658 zobrazení
-
- T5.JPG (215.86 KiB) 7658 zobrazení
-
- T4.JPG (199.13 KiB) 7658 zobrazení
-
- T3.JPG (205.06 KiB) 7658 zobrazení
-
- T2.JPG (107.9 KiB) 7659 zobrazení
-
- T1.jpg (107.37 KiB) 7658 zobrazení
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Číslem 2525 by měly začínat motory E (od roku 1978), ale tyhle karburátory se určitě osazovaly již dříve, několikrát jsem viděl jako dělící číslo 1500. Např. i návod k obsluze z roku 1977 už uvádí výhradně karburátory EDSR, zatímco třeba brzdy jsou tam popsány ještě obou provedení, jak Girling tak AB (s poznámkou: montáž od 1.1.1978).ondrej napísal:motor je vraj r.v. 1977,
EDSR sa udajne montovali od motora 2525, ake ma vsak tento cislo, neviem...
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Peter: Viem ze Peto G. mi hovoril nieco o cene okolo 40000 a ze k tomu dava este nejako strasne vela chromkovych dielov a dalsie auto na suciastky (?) ci si to ale nerozmyslel neviem.
Co sa tyka otazky aku moze mat "chromka" cenu tam to je fakt totalne odlisne. Zalezi od toho v akom stave je auto aj interier, kolko je na nom povodneho, kolko prace je na nom, aky ma motor.
Napriklad taka dobra jednotka alebo ta Ondrejova ktoru tu prezentoval mozu mat zlahka cenu nad 100000.... podla niektorych aj nad 150....
Co sa tyka otazky aku moze mat "chromka" cenu tam to je fakt totalne odlisne. Zalezi od toho v akom stave je auto aj interier, kolko je na nom povodneho, kolko prace je na nom, aky ma motor.
Napriklad taka dobra jednotka alebo ta Ondrejova ktoru tu prezentoval mozu mat zlahka cenu nad 100000.... podla niektorych aj nad 150....
- matúš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 229
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
- Kontaktovať užívateľa:
Tak tomuto nerozumiem, auto vo velmi dobrom stave z bojnic je za 90 vela, totalny vrak z sice povodnym motorom za 40.000,-.
3ka sadneš a voziš sa - naklady na sprevádzkovanie 0,-
1ka GO motora, lak, čalunenie, oprava karoserie, mech častí vozidla, skompletizovanie "drobnosti" - cena bez ND podla mna najmenej 250.000,-
Ja si myslím že 40.000,- je cena totalne prehnana, akceptovať ju bude len totalny fanatik čo chce mať pôvodny motor, každy iny kupec bude strašne nadavať. A či je niekto za maching numbers ochotny zaplatiť 20.000,- ???
Ja mam na dvore tri vraky, vsetko chromky a cena 10.000,- za kus sa mi zda az az.
3ka sadneš a voziš sa - naklady na sprevádzkovanie 0,-
1ka GO motora, lak, čalunenie, oprava karoserie, mech častí vozidla, skompletizovanie "drobnosti" - cena bez ND podla mna najmenej 250.000,-
Ja si myslím že 40.000,- je cena totalne prehnana, akceptovať ju bude len totalny fanatik čo chce mať pôvodny motor, každy iny kupec bude strašne nadavať. A či je niekto za maching numbers ochotny zaplatiť 20.000,- ???
Ja mam na dvore tri vraky, vsetko chromky a cena 10.000,- za kus sa mi zda az az.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Či je cena vysoká, nízka, alebo primeraná, môže byť tiež dané fin. možnosťami kupujúceho, ale aj predávajúceho.Napr. ak niekto má fin. problémy, bude asi určovať cenu inak, ako keď sa predmetnej veci potrebuje zbaviť , lebo mu zavadzia.Alebo je iste rozdiel v spôsobe nadobudnutia inak bude určovať cenu človek, ktorý"zle/draho/ kúpil a inak ten ktorý auto zdedil po dedovi ,príp. dostal darom.No a samozrejme dôležitú úlohu pri určovaní ceny hrá aktuálna ponuka na trhu.Je zaujímavé sledovať ako sa my ľudia správame, veď cenu by mala určovať reálna hodnota daného predmetu , a nie subjektívne okolnosti kupujúceho, resp. predávajúceho.Veľmi sa mi páčia odôvodnenia typu" Veď ja som do plechariny vrazil XY tisíc a chcem aby sa mi to aspoň vrátilo.Keď sa však lepšie autu prizriete, zistíte, že plecharinu robil nejaký pišta na družstve autogénom, aje ju treba robiť znova a cenou za ňu majiteľa pekne napálil.Skrátka auto treba vidieť, počuť a skúsiť osobne a netreba sa pri tom ponáhľať.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní