3 x T613-3
Luboši, zanedbatelná není nulová, nicméně jsem se snažil Ti naznačit, že kdybys tam dal odkaz, bylo by to lepší. Ale když to nechceš pochopit, tak nechceš. Sám jsi napsal, že pokud informace někdo nechce, tak se mu je nesnažím vnutit. Odkaz by tedy myslím byl adekvátní. Je mi jasné, že Roman teď bude tvrdit, že by si to nepřečetl, kdyby tam měl jen odkaz a ne přímo text přes 4 obrazovky.
Romane, já se za svoje vzdělání stydět nebudu, neukradl jsem je ani jsem je nevyhrál v loterii, získal jsem je poctivou prací a splněním všech zákonných podmínek. Lidí s takovým a lepším vzděláním, než mám já, je spousta, takže nevím, proč zrovna já bych měl stát nejvýš. Navíc na funkci "ředitele zeměkoule" není třeba ani tak moc vzdělání jako spíš dostatek křivosti. Ona totiž většina populace je nevzdělaná a vzdělání si tedy neváží (pro důkazy nemusíme daleko), takže zákonitě u svých vůdců vzdělání nepreferují. A nakonec, není mou ambicí (i když si to mnozí nevzdělanci myslí) být nějakým vůdcem, dobře vím, že existují daleko bezpečnější a zajímavější požitky.
A pokud jde o "taktnost", kterou jsi zde zmínil, není mým cílem ani aby každý, kdo si koupí hranaté auto byl mým kamarádem, takže by mi zde byla spíše na obtíž. Když si o mně budete myslet, že jsem nadutý blbec, nijak tím trpět nebudu, alespoň se se mnou nebude bratříčkovat kdejaký zamindrákovaný zoufalec, co si vylepšuje ego velkým autem.
Jako důvod být "taktní" mi nestačí "že se to prostě má", tak jako vám. Osobně dávám přednost přímočarosti před pokrytectvím, pokud ovšem zrovna nehodlám získat nějakou výhodu. Ale to tady není ten případ.
A naposled, nepřipadá mi, že píšu neslušně. Zdá se mi, že míra přímosti, či chcete-li arogance mých textů, ať se na to dívám jakkoli, nepřekračuje míru přímosti či arogance textů Lubošových. Možná je to tedy jen Tvoje konotace mého textu.
Jestli jsem někde napsal něco neslušného, tak mne prosím upozorni. Ale pokrytecký jako někteří zde na fóru, kteří se navenek tváří na sebe sladce a za zády se pomlouvají, to tedy nebudu.
No už chybí jen samozvaný moderátor, který, když mu dojdou argumenty, mne upozorní, že moje příspěvky "nejsou k věci".
Romane, já se za svoje vzdělání stydět nebudu, neukradl jsem je ani jsem je nevyhrál v loterii, získal jsem je poctivou prací a splněním všech zákonných podmínek. Lidí s takovým a lepším vzděláním, než mám já, je spousta, takže nevím, proč zrovna já bych měl stát nejvýš. Navíc na funkci "ředitele zeměkoule" není třeba ani tak moc vzdělání jako spíš dostatek křivosti. Ona totiž většina populace je nevzdělaná a vzdělání si tedy neváží (pro důkazy nemusíme daleko), takže zákonitě u svých vůdců vzdělání nepreferují. A nakonec, není mou ambicí (i když si to mnozí nevzdělanci myslí) být nějakým vůdcem, dobře vím, že existují daleko bezpečnější a zajímavější požitky.
A pokud jde o "taktnost", kterou jsi zde zmínil, není mým cílem ani aby každý, kdo si koupí hranaté auto byl mým kamarádem, takže by mi zde byla spíše na obtíž. Když si o mně budete myslet, že jsem nadutý blbec, nijak tím trpět nebudu, alespoň se se mnou nebude bratříčkovat kdejaký zamindrákovaný zoufalec, co si vylepšuje ego velkým autem.
Jako důvod být "taktní" mi nestačí "že se to prostě má", tak jako vám. Osobně dávám přednost přímočarosti před pokrytectvím, pokud ovšem zrovna nehodlám získat nějakou výhodu. Ale to tady není ten případ.
A naposled, nepřipadá mi, že píšu neslušně. Zdá se mi, že míra přímosti, či chcete-li arogance mých textů, ať se na to dívám jakkoli, nepřekračuje míru přímosti či arogance textů Lubošových. Možná je to tedy jen Tvoje konotace mého textu.
Jestli jsem někde napsal něco neslušného, tak mne prosím upozorni. Ale pokrytecký jako někteří zde na fóru, kteří se navenek tváří na sebe sladce a za zády se pomlouvají, to tedy nebudu.
No už chybí jen samozvaný moderátor, který, když mu dojdou argumenty, mne upozorní, že moje příspěvky "nejsou k věci".
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No, Etienne je myslím na dovolené, tak moderátor nebude...
Protože mě Ríšanovo přesvědčování už přestává bavit, tak pro všechny, kterým se ten text zdá nad jejich síly, tady je okaz: http://www.oldtimer.sk - ten technický kóf fiva tam někde kdysi byl...
PS: že vám ty stránky zrovna teď nefungují, to vůbec nevadí! Ale hlavně máte odkaz!
Protože mě Ríšanovo přesvědčování už přestává bavit, tak pro všechny, kterým se ten text zdá nad jejich síly, tady je okaz: http://www.oldtimer.sk - ten technický kóf fiva tam někde kdysi byl...
PS: že vám ty stránky zrovna teď nefungují, to vůbec nevadí! Ale hlavně máte odkaz!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Funkční odkazy na Kodex FIVA a související zásady testací přímo na stránkách "národní autority" :
Kodex FIVA:
http://www.fkhv.cz/ke_stazeni/FIVA_Tech ... x_2004.doc
Zásady testace:
http://www.fkhv.cz/ke_stazeni/Zasadytest_25_3_2003.doc
Kodex FIVA:
http://www.fkhv.cz/ke_stazeni/FIVA_Tech ... x_2004.doc
Zásady testace:
http://www.fkhv.cz/ke_stazeni/Zasadytest_25_3_2003.doc
Luboši, Ty mne o nečem přesvědčuješ? O čem? Že těch 10 obrazovek textu, co je zde utopených v dávno zapomenuté diskusi má smysl a nikomu nevadí? Zatím jsem si přesvědčování nevšiml, jen kličkuješ mezi mými argumenty jako zajíc.
Ještě k tomu moderátorovi - psal jsem "samozvaný moderátor" nikoliv "moderátor". Tedy rozhodně jsem nemyslel Etienna. Je to hezký příklad toho, jak trháš z kontextu slova jen proto, abys mohl udělat bonmot. Ale aplaus nebude.
Ještě k tomu moderátorovi - psal jsem "samozvaný moderátor" nikoliv "moderátor". Tedy rozhodně jsem nemyslel Etienna. Je to hezký příklad toho, jak trháš z kontextu slova jen proto, abys mohl udělat bonmot. Ale aplaus nebude.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Pedro, tady na Slovači mají ale vlastní národní autoritu, ne? Přece nemůžeme po Slovácích chtít, aby si to četli v cizím jazyce...
Ríšane, už těch nesmylů necháme, jo? Sám víš, kdo koho a o čem celou dobu přesvědčuje, tak nevím, čemu se zase divíš. Etienna také nikdo do funkce moderátora nevolil či nejmenoval, ale stal se jím z vlastní vůle a z vlastního přesvědčení, tak nevím, koho jsi mohl myslet jiného...
Ríšane, už těch nesmylů necháme, jo? Sám víš, kdo koho a o čem celou dobu přesvědčuje, tak nevím, čemu se zase divíš. Etienna také nikdo do funkce moderátora nevolil či nejmenoval, ale stal se jím z vlastní vůle a z vlastního přesvědčení, tak nevím, koho jsi mohl myslet jiného...
Pekne sa to zvrtlo. O čo išlo? aha o tatru pod nožom. Ja už som tiež asi tri dorezal, a je mi to moc ľúto, verte mi, ale čo som mal robiť. Pred barákom to bolo tak dlho ako sa len dalo a potom mi ostalo len málo možností. Buď im kúpiť "domov" a bývať tam s nimi, lebo už by mi neostali peniaze na môj byt alebo požiadať niekoho o sponzorovanie vozidla, ktoré má povesť auta s najnižšou spotrebou na svete alebo ich dať do kováku. Jednoducho to je realita.
A to či je trojka veterán? No ja si myslím, že podľa tých kritérií asi nie, ale ak si ju niekto cení a plánuje ju mať v budúcnosti ako veterán tak de fakto už je, a de jure bude až neskôr, ale bude a on sa tak ku tomu správa už teraz. Tak aký je rozdiel medzi veteránom na papieroch a veteránom v mysli človeka keď obom autám sa dostáva rovnakej "opatery".
K lubošovi. Prečo by sem nedal taký dlhý príspevok? Kto okrem etiena má právo na mu to zakazovať? Ja viem že nikto nikomu nič nezakazoval, ale hádal sa s ním ďalej akby to bola najdôležitejšia vec na svete. Jednoducho niekto taký je a ani za boha neustúpi, že rišan?
Rišan.
ty si vravel, že niesi a ani nechceš byť rtiaditeľ zemegule? No to je pekné o niečom hovoriť a iné robiť! Držíš sa starého pravidla "vodu káže a víno pije"! A to že nechceš byť označovaný ako tatrovák? Mne sa zdá že ty si tým posadnutý! Vždy keď sa debata zvrhne na túto tému tak ideš dobre že nie z kože vyskočiť! Ty už si voči tejto téme dosť zaujatý a stále sa to v tebe prehlbuje. Jednoducho my všetci vieme že nechceš byť s nikým kamarád (to ani niesi kôli tvojemu taktu ako roman spomenul) ale my si tiež nenahradzujeme malé ego s veľkým autom! To by sme mohli brať tiež ako urážku, nemyslíš? Rišan ty jednoducho chceš mať od všetkých ľudí ktorý sú ti ukradnutý pokoj, to by som chápal. Ale prečo si založil potom stránku a si členom klubu, kde takýto ľudia logicky prídu??? Dosť si potom protirečíš!!!
A to či je trojka veterán? No ja si myslím, že podľa tých kritérií asi nie, ale ak si ju niekto cení a plánuje ju mať v budúcnosti ako veterán tak de fakto už je, a de jure bude až neskôr, ale bude a on sa tak ku tomu správa už teraz. Tak aký je rozdiel medzi veteránom na papieroch a veteránom v mysli človeka keď obom autám sa dostáva rovnakej "opatery".
K lubošovi. Prečo by sem nedal taký dlhý príspevok? Kto okrem etiena má právo na mu to zakazovať? Ja viem že nikto nikomu nič nezakazoval, ale hádal sa s ním ďalej akby to bola najdôležitejšia vec na svete. Jednoducho niekto taký je a ani za boha neustúpi, že rišan?
Rišan.
ty si vravel, že niesi a ani nechceš byť rtiaditeľ zemegule? No to je pekné o niečom hovoriť a iné robiť! Držíš sa starého pravidla "vodu káže a víno pije"! A to že nechceš byť označovaný ako tatrovák? Mne sa zdá že ty si tým posadnutý! Vždy keď sa debata zvrhne na túto tému tak ideš dobre že nie z kože vyskočiť! Ty už si voči tejto téme dosť zaujatý a stále sa to v tebe prehlbuje. Jednoducho my všetci vieme že nechceš byť s nikým kamarád (to ani niesi kôli tvojemu taktu ako roman spomenul) ale my si tiež nenahradzujeme malé ego s veľkým autom! To by sme mohli brať tiež ako urážku, nemyslíš? Rišan ty jednoducho chceš mať od všetkých ľudí ktorý sú ti ukradnutý pokoj, to by som chápal. Ale prečo si založil potom stránku a si členom klubu, kde takýto ľudia logicky prídu??? Dosť si potom protirečíš!!!
...síce to nesúviselo s tým čo som písal, ale nejako vetu začať treba, nie?
Priznávam že to nieje žiadna sláva, ale hádam sa tu ešte nejdeme pretekať v tom kto má krajšiu tatru? Ja som myslel že ju mám a som rád že ju mám, a to v akom je stave nieje odrazom môjho záujmu lebo všetci čo ma poznajú vedia aký mám vzťah k údržbe a ku skrášľovaniu, ale je to odraz mojej finančnej situácie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inak mal som prvú tatru a tá bola nádherná. Bola krvavo červená(snažil som sa zohnať farbu ako na ferari), bola to trojka s maskou z chrómky a aj s lištami a kľučkami. Nehovoriac o všetkých detailoch. Mal som tam dokonca aj na šalt páke "guľu" v ktorej bola malá tatrička, alebo skôr Präsident. Samozrejme že aj interiér bol celý červený do posledného detailu. Palubovka bola tvarovo nezmenená ale bola potiahnutá bordovou koženkou a vyzeralo to nádherne. Priznám sa že keď som o ňu prišiel tak som si aj poplakal.
No a od vtedy som vždy kúpil len tatru rozbitú a dal som ju do kopy, potom výhodnejšie predal a kúpil novú. Táto ktorú si mal možnosť vidieť mala dvere také doohýbané ako sú aj na fotkách, mala v interiéri sajrajtu za dva kýble, vzametal som od tiaľ aj seno, cement a piesok!!!! Nehovoriac i znitých kúskoch jedla. Elektrika nešla a motor ťahal ako kôň pred smrťou!!! Ja som vrazil najskôr do interiéru aby som sa tam dobre cítil, do motora aby ma to nezožralo(teraz mimo mesta 8 - 10 l/100km, mesto 14l/100km, športová jazda cca 20 - 30 l/100km ), ďalej do podvozku lebo sa rozpadal nakoľko ma majiteľ oklamal a všetky chyby pekne zakamufloval. Jediné k čomu sa priznávam je to že ten nárazník bol lepší ale tiež zlomený takže už pomaly odpadávajú kúsky z neho.
Ja som ju kúpil za 12 000 a už som tam vrazil asi 25 000 ale teraz nemám ani na benzín tak to nebudem kôli niekomu hádam robiť len aby ma neohovárali.
Ja som do Budapešti na tom nechcel ísť lebo som sa hambil, ale iné auto nebolo a chcel som tam byť aj napriek tomu že som čakal špinavosti od niektorých. Každopádne som moc rád, že som mal výkon taký aký bol aj napriek tomu že mi nešla jedna sviečka a tý čo boli somnou v aute to mohli aj cítiť tak to môžu potvrdiť. Nakoniec to bolo aj počuť. A nemám ani zavarené kolená lebo nemám čas vyhadzovať motor a výfuky a robiť nové! Jednoducho všetek čas venujem synovi tak si ten vzhľad môjho auta vybav s ním!
Priznávam že to nieje žiadna sláva, ale hádam sa tu ešte nejdeme pretekať v tom kto má krajšiu tatru? Ja som myslel že ju mám a som rád že ju mám, a to v akom je stave nieje odrazom môjho záujmu lebo všetci čo ma poznajú vedia aký mám vzťah k údržbe a ku skrášľovaniu, ale je to odraz mojej finančnej situácie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inak mal som prvú tatru a tá bola nádherná. Bola krvavo červená(snažil som sa zohnať farbu ako na ferari), bola to trojka s maskou z chrómky a aj s lištami a kľučkami. Nehovoriac o všetkých detailoch. Mal som tam dokonca aj na šalt páke "guľu" v ktorej bola malá tatrička, alebo skôr Präsident. Samozrejme že aj interiér bol celý červený do posledného detailu. Palubovka bola tvarovo nezmenená ale bola potiahnutá bordovou koženkou a vyzeralo to nádherne. Priznám sa že keď som o ňu prišiel tak som si aj poplakal.
No a od vtedy som vždy kúpil len tatru rozbitú a dal som ju do kopy, potom výhodnejšie predal a kúpil novú. Táto ktorú si mal možnosť vidieť mala dvere také doohýbané ako sú aj na fotkách, mala v interiéri sajrajtu za dva kýble, vzametal som od tiaľ aj seno, cement a piesok!!!! Nehovoriac i znitých kúskoch jedla. Elektrika nešla a motor ťahal ako kôň pred smrťou!!! Ja som vrazil najskôr do interiéru aby som sa tam dobre cítil, do motora aby ma to nezožralo(teraz mimo mesta 8 - 10 l/100km, mesto 14l/100km, športová jazda cca 20 - 30 l/100km ), ďalej do podvozku lebo sa rozpadal nakoľko ma majiteľ oklamal a všetky chyby pekne zakamufloval. Jediné k čomu sa priznávam je to že ten nárazník bol lepší ale tiež zlomený takže už pomaly odpadávajú kúsky z neho.
Ja som ju kúpil za 12 000 a už som tam vrazil asi 25 000 ale teraz nemám ani na benzín tak to nebudem kôli niekomu hádam robiť len aby ma neohovárali.
Ja som do Budapešti na tom nechcel ísť lebo som sa hambil, ale iné auto nebolo a chcel som tam byť aj napriek tomu že som čakal špinavosti od niektorých. Každopádne som moc rád, že som mal výkon taký aký bol aj napriek tomu že mi nešla jedna sviečka a tý čo boli somnou v aute to mohli aj cítiť tak to môžu potvrdiť. Nakoniec to bolo aj počuť. A nemám ani zavarené kolená lebo nemám čas vyhadzovať motor a výfuky a robiť nové! Jednoducho všetek čas venujem synovi tak si ten vzhľad môjho auta vybav s ním!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných