T613-3 OTS EX
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mato: Nojo, kde jsem sakra sebral ten rok 1990? Ale "vietnamka" a čtverkové nárazníky...
Matěj: Jo byla pěkná, ale předchozí majitel z Moravské Třebové byla pěkná svině, zásadně nedodržující jakékoliv uzavřené dohody, proto dnes patří někomu jinému. Mimochodem za ty 4 000 měla i neděravý chromkový výfuk a byly k ní i další dvě sady gum s disky, nárazníky na Model 84, maska na Speciál, slušné čelní sklo, 4x Bn4 a spousta dalších dílů...
Matěj: Jo byla pěkná, ale předchozí majitel z Moravské Třebové byla pěkná svině, zásadně nedodržující jakékoliv uzavřené dohody, proto dnes patří někomu jinému. Mimochodem za ty 4 000 měla i neděravý chromkový výfuk a byly k ní i další dvě sady gum s disky, nárazníky na Model 84, maska na Speciál, slušné čelní sklo, 4x Bn4 a spousta dalších dílů...
Já jsem tušil, že si všimnete té chromky.. Opravdu v tom poznávám určité indicie, které popisuje Luboš.Ta chromka je inzerovaná v brněnských novinách. Zavolal jsem na inzerát a po delší diskusi směřované na stav karoserie jsem z majitele dostal, že má dvě díry. Jednu v předním blatníku, druhou v zadním. Jinak prý je kastle naprosto v pořádku.Vydal jsem se na průzkum situace. Takže, na ulici stojí dvě tatry - jednička a trojka, které vykazují některé společné znaky. Obě auta mají zbrusu nové RZ, jsou čerstvě po technické(nebudu komentovat), a mají nové zelené TP. Trojka(1991) je s LPG. Jednička je rv.76, motor(podařilo se nastartovat) E1(v.č.snad 1985,) byla předmětem mého zájmu. Ten však opadl záhy. Vizuální stav vozu připomíná jehelníček, přesněji budí dojem,že kde to zkusíte šroubovákem, tudy projede, pod zadní kapotou víc špíny než motoru. Chromy komplet značně prorostlé.Dál platí, co napsal Luboš. Jakmile majitel viděl, že se snaží marně, začal nabízet i tu trojku. Informace o 4000Kč se ke mě nedostala,auta jsou nabízena co kus to 20 tis., u jedničky by slezl na 15. Na stav aut mi to přijde sakra hodně.
No jestli je to seriozní nabídka a měl bys nějaké další fotky, prosím o poslání na e-mail 9000@seznam.cz
1. jsem takovou nabídku nedal, kdežto Erik ano (snad umím číst) a
2. nemám žádné takové jehelníčky, jako na fotce výše.
Moje poslední koupě vraku T613 se od toho zde "nabízeného" lišila v pár podstatných detailech (zachovalý interiér to tedy mělo taky):
* 8válec, který běží na 8 válců
* fungl nágl nové všechny 4 dveře
* ze skeletu zdravý PP podběh (jediný ), přední čelo, oba zadní blatníky a střecha, velmi slušné kapoty a všechny nepoškozené lišty okolo chromky
Je sice fakt, že za to jsem už majiteli zasolil já, ale 500,-Kč se mi zdálo jako rozumná částka při vzdálenosti do 15km od základny.
2. nemám žádné takové jehelníčky, jako na fotce výše.
Moje poslední koupě vraku T613 se od toho zde "nabízeného" lišila v pár podstatných detailech (zachovalý interiér to tedy mělo taky):
* 8válec, který běží na 8 válců
* fungl nágl nové všechny 4 dveře
* ze skeletu zdravý PP podběh (jediný ), přední čelo, oba zadní blatníky a střecha, velmi slušné kapoty a všechny nepoškozené lišty okolo chromky
Je sice fakt, že za to jsem už majiteli zasolil já, ale 500,-Kč se mi zdálo jako rozumná částka při vzdálenosti do 15km od základny.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných