karoserie na kolech T613-3 za babku

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Feb 2007, 23:06

http://www.hbslevarna.cz/

Asi před čtyřmi lety jsem s nimi jednal, ale ke kusové výrobě se už tehdy moc neměli. Formy jsem z nich ale neloudil... :D

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 08 Feb 2007, 00:07


Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Feb 2007, 02:07

Takhle právě vypadal ten kotouč na šestsettřináctku, co kdysi dělali...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 08 Feb 2007, 09:07

To jsou ty "druhovýrobní"kotouče, co se zkroutily během pár set km a přinášely neopakovatelné jízdní zážitky? S těmi si dost lidí naběhlo.....

Michal B.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 240
Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michal B. » 08 Feb 2007, 12:02

A jak se poznají kotouče z druhovýroby od kotoučů z prvovyroby? Zajímalo by mě, co vlastně mám v domácích zásobách.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 08 Feb 2007, 12:44

Opticky nevím, provozně jednoduše, odejdou během chvíle, jejich životnost je katastrofická. Možná se poznají materiálovou zkouškou, vzhledem k tomu jak rychle jdou do háje, musely být z nějakého sajrajtu, nebo se stala technologická chyba při výrobě. Zásoby je nejjedodušší založit nákupem originálních kotoučů dokud jsou a získat tak jistotu.

Štěpán---

Príspevok od užívateľa Štěpán--- » 08 Feb 2007, 13:06

Kde se dají koupit nové originální kotouče?

Michal B.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 240
Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michal B. » 08 Feb 2007, 13:22

Já je kupoval v SOS, byly zabalené v papíře s logem Tatra, tak doufám, že budou OK.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 08 Feb 2007, 14:02

V S.O.S. Brno.

Michal B.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 240
Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michal B. » 08 Feb 2007, 15:08

Ano v S.O.S. Brno.
Prílohy
IMG_3790.jpg

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 08 Feb 2007, 17:16

ako vidím tak sú kotúče zohnateľné :wink: tak kde je potom problém :D
a čo sa týka kvality, páni nebrzdite toľko a ono to vydrží :lol:
P.S.: a cena jedného bola asi koľko :?

Michal B.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 240
Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michal B. » 08 Feb 2007, 17:29

V říjnu 2006 přední i zadní po 3154 Kč včetně DPH.

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 08 Feb 2007, 18:29

díkes :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Feb 2007, 21:37

No nevím Radku, tihle prý dodávali přímo pro tatru do prvovýroby. O nějaké vadné sérii jsem už také několikrát slyšel, ale nikdy neviděl, nezažil...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 09 Feb 2007, 09:11

Páni, teď už přesně chápu, co michal olejko myslí, když používá výraz "garážové sysláty". Nechtěl bych prožít takovou část svého života za volantem, abych spotřeboval všechny ty kotouče, co jsou na obrázku.

Michal B.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 240
Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michal B. » 09 Feb 2007, 10:18

„Garážové sysláty“ – hezký výraz, je výstižný a nebráním se mu. Kdybys Rišane viděl rozsah mých dalších syslátů, určitě by ses divil ještě víc. Je to jen otázka přístupu. Dělal to takhle kdysi i můj táta, když na T87 v 60. letech syslil a dnes jsem mu za to vděčný. Možná jsem naivní, ale předpokládám, že i jednou mému synovi příjdou ND vhod. Na fotce jsou 4 přední kotouče a 2 zadní. Z toho 2 přední budou v nejbližší době namontovány na vůz a zbytek chci ponechat jako rezervní sadu.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Feb 2007, 11:30

já zažil kotouče co po 1000km začali kopat. A to jsem se opravdu snažil je zajet. Napadlo mě, jestli by nebylo by třeba lepší zajíždět nové kotouče jetýma deskama? Nový kotouč + nové desky = vůle 0,00000nic a v případě váznoucího pístku = smrt kotouče.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Feb 2007, 12:31

Jeté desky vytvoří na novém kotouči přítlak pouze v částech ploch, tak jak jsou opotřebeny z kotoučů minulých. A bude trvat, než se přizpůsobí. K novým kotoučům patří vždy nové desky a montovat nové kotouče a nové desky má zase smyslu jen na kolo, kde funguje brzdový třmen na 100%. Zjištěním aktuálního stavu případně opravou brzdového třmenu se má začít a ne ani částečně uvažovat s tím, že "něco" bude váznout......

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Feb 2007, 20:00

Já myslím že desky se dají sjet i rovno a) měrně b) běžně :lol:

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 09 Feb 2007, 20:38

použitý kotúč má vplyvom špiny a pod. po obvode vytvorené drážky ktoré kopíruje aj doštička.pre nový kotúč sú najlepšie nové doštičky.inak doštičky sa opotrebujú pri vrchných piestikoch (1.okruh) trochu viacv ako pri spodných (2.okruh).nie je to vidno volným okom ale po zmeraní je to evidentné ale to teraz nie je dôležité.

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných