Strana 5 z 5

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 08:17
od užívateľa tatřík-nereg.
Tak jsem dneska rano před odjezdem do práce koukal na ten můj úlovek, jak tam smutně stojí v koutě dvora a musím říct, že to auto i v tomhle zbědovaném stavu pořád aspoň pro mě působí důstojně a majestátně. :)
Asi mi bude moc líto ho poslat do věčných lovišť, bude mi moc smutno, až s tím začnu. :(

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 20:58
od užívateľa Tatřík
Tak jsem dnes pokračoval v bližším ohledání úlovku a zjistil jsem, že nová víčka rozdělovače jsou dvě, jeden zbrusu nový palec, nějaké ty věci na bufik, které ani zatím moc nevím, na co jsou :oops: a docela jasem se zaradoval, když jsem z kastlíků vyndal toto:
P40520080423_51-mini.jpg
Jenže pak jsem zjistil, že jsou po jedné straně obě trochu tržené, uvnitř suché. Dá se s tím něco dělat? A má to smysl?

Vím, že něco v tomto smyslu se tu před časem probíralo, už to jdu hledat, ale přesto bych rád znal pár názorů. Dík.

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 21:15
od užívateľa Luboš
Tyhle asfaltové šestky snad ještě nejsou takovou raritou z pravěku, vždyť já je mám zatím ve všech svých T613, ale už to dost leze do peněz. Nové se dávno nedělají a už loni byl problém sehnat nové články pro repasi a pokud jsou i nádoby ruplé, tak z toho nepoužiješ vůbec nic, asfalt na zalití i zátky se vždy dávají nové.

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 21:28
od užívateľa MarekK
Tatřík: tie kusy asfaltu odovzdaj do zberných surovín, alebo odovzdaj pri nákupu novej(vých) autoberie(í). Tu na TP už funguje vyhladávanie (Hľadať), takže o autobatériách tam nájdeš toho hodne popísaného...

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 21:51
od užívateľa Tatřík
Marek, už sem pohledal a už mě to nemrzí. :lol:

I tak toho v tom vraku bylo dost. :wink: , navíc, než budu řešit, jestli jezdit na 2x 6V nebo 12V, ještě nějaký čas uběhne.

Teď si pohrávám s jinou myšlenkou, na kterou bych rád znal názor fóra, ale nechtěl bych rozpoutat něco podobného, co se tu už pár dní (týdnů?) snaží uhasit nejen Etiene.

Mám T613/3, r.v. 89 s motorem v.č. asi 2500 - celkem slušný stav k renovaci, ale protože je přepsaný ten motor, není to už čistě původní auto.
Teď mám ještě tento vrak: T613/3, r.v. 87 s původním motorem.
Každopádně budu stavět "jednu ze dvou". Jedny papíry zaniknou. ALe vrtá mi hlavou které?

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 21:56
od užívateľa Honza. S
Šoupni tam dvě 12V 40 -45 Ah, propoj paralelně a přidej ještě jeden odpojovač a máš to levný a je klid. Vejdou se do původních kaslíků a vše až na kličku druhýho odpojovače bude schovaný. Někteří jednotlivci na foru , je jich menší množsví z toho budou sice zvracet ale z toho si nic nedělej , takhle jezdí dnes již většina 613, kromě Lubošových. Jinak mi to máme taky tak udělaný a naprostá spokojenost.

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 22:32
od užívateľa Luboš
Kvůli nějakým bateriím nikdo zvracet nebude, u T613 je to aspoň zakryté a když nebude zbytí, tak tam jednu nebo dvě dvanáctky do budoucna vrazím taky. Ale nevím, co si počnou majitelé aut s 6V instalací... :?:

Je sice hezké mít auto, které se veteránského věku dožilo bez přestaveb a výměn podstatných dílů a skupin a nejlépe i s původními doklady, ale zase to má své hranice. Rozhodně bych jen proto nedával dokupy takový mechem obrostlý vrak T613-3.

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 23 Apr 2008, 23:02
od užívateľa Tatřík
Tak aspon postavim motor z toho novejsiho, ať mi to aspoň přibližně sedí typově.

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 24 Apr 2008, 01:14
od užívateľa Tatros
Co se týče baterie,tak já mám v pravém kastlíku jednu 12V 74 Ah a jsem spokojen.Je to nejjednodušší řešení s dostatečnou kapacitou.

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 24 Apr 2008, 05:47
od užívateľa D.A.
S paralelními 2x12V celkem souhlas (1 považuji za lepší, ale to je teď nepodstatné), jenom nechápu, k čemu druhý odpojovač? Měl už jsem všechna popisovaná řešení (2x12V asi 3,5 roku) a vždy stačil jeden původní.

Re: PREDÁM TATRA 613-3

Napísané: 24 Apr 2008, 22:04
od užívateľa Honza. S
My máme u každý jeden na kostru, abychom nemuseli tahat mezi baterkama dva kabely ale stačil pouze jeden na propojení +.